Ik blijf oo gewoon wachten op de eerste trein dan hoor. Als je gewoon na stairway verder mee gaat met de groep die waarschijnlijk naar tivoli of iets anders gaat dan hoef je op centraal niet lang te wachten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof![]()
Maar met wie moet ik nu tot 7 uur doortrekken?
Dat mag niet,dat is wild plassenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oja, remlof en xbox_master kwamen erachter dat je iet mag slapen op het station want dan komt politie op fiets zeiken..
Wat ik luister vind waarschijnlijk toch niemand leuk, dus jullie mogen het zeggen, mijn muzieksmaak is érg breedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef RealZeus het volgende:
B-D,S-F en Guitarist?? Nog voorkeuren qua muziek??
Ik moet nog even zien dat Ik Chelsea Dagger van The Fratelli's op cd krijg.![]()
De hele weg:
Tadada tadada tadadadadadada
![]()
Hopelijk is het dan warm weer.(gezien de huidige wintertemperaturen reken ik op 20 graden minimaal.
Schuifdak open.![]()
![]()
Hiphop is geen muziek.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ik luister vind waarschijnlijk toch niemand leuk, dus jullie mogen het zeggen, mijn muzieksmaak is érg breed
Ik kan wel een liveset van venatien snares doorsturen...quote:
Noise.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
Als ik jullie was zou ik deze muziek op zetten![]()
Surveillance-Fietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik blijf oo gewoon wachten op de eerste trein dan hoor. Als je gewoon na stairway verder mee gaat met de groep die waarschijnlijk naar tivoli of iets anders gaat dan hoef je op centraal niet lang te wachten.
Oja, remlof en xbox_master kwamen erachter dat je iet mag slapen op het station want dan komt politie op fiets zeiken..
quote:
Ja. Wrijf het maar inquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]. Scherp. Ben je nuchter ofzo?
!
Ik ook hoor, heb niks in huis.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Check dit.
Topic tot betrekking Maaike1987
Ja!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:45 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al 9 feb?
quote:
Moet ik een cdtje branden met disco muziek ala jaren 70 ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben ook nuchter, maar het duurt niet extreem lang meer denk ik
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
Ga maar vast we zien je zo!
Tot zo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ja!
Ga maar vast we zien je zo!
Nee, xbox_master lag een klein beetje maar ook zittend en remlof zat ook meer dan dat hij lag, maar moesten ook wakker worden. Xbox_master werd wakker gemaakt remlof kon ik nog ff wakker tikken voordat hij ook gezeik kreeg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je mag niet liggen slapen op het station maar je mag wel met een rechterug netjes zittend je ogen dicht houden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, xbox_master lag een klein beetje maar ook zittend en remlof zat ook meer dan dat hij lag, maar moesten ook wakker worden. Xbox_master werd wakker gemaakt remlof kon ik nog ff wakker tikken voordat hij ook gezeik kreeg..
Dat was toch die kotser ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Xbox-master wil ook niet meer op een ONZ meet komen volgens mij. Waar zal dat aan liggen? Hij had het toch naar z'n zinvorige keer?
* RealZeus verft zijn haar,zet ze in de krullers en doet een fout leren jasje aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet ik een cdtje branden met disco muziek ala jaren 70 ?![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* RealZeus verft zijn haar,zet ze in de krullers en doet een fout leren jasje aan.
"The Village People."
Nee de dag erna is masters of hardcore, en ik kan begrijpen dat je daar niet brak heen wilt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Xbox-master wil ook niet meer op een ONZ meet komen volgens mij. Waar zal dat aan liggen? Hij had het toch naar z'n zin vorige keer?
Ja, ik was het de eerste meet waar ik kwam ik was blij dat het die keer iemand anders was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat was toch die kotser ?![]()
![]()
Mwah..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zijn er trouwens gegadigden die mij door een bushokje willen tyfen ?![]()
Ik denk dat dat de volgende dag wat minder was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Xbox-master wil ook niet meer op een ONZ meet komen volgens mij. Waar zal dat aan liggen? Hij had het toch naar z'n zin vorige keer?
quote:
We zien wel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben een newbieAaah toe
![]()
![]()
Half september.quote:
quote:
Dude.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
ik wil je er wel doorheen tyfen surveillance-fiets, als vriend
Waarvoor heb je anders echte vriendenquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:45 schreef pc-fr34k het volgende: