quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose paast.
Uiteraard, lekker glaasje melk erbij
Die extra foto's willen niet laden hierquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die extra foto's willen niet laden hierGaat een beetje traag
Kijk straks wel
![]()
Wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef longinus het volgende:
Mag je ook NIet-fokkers meenemen
Mits vrouwlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:42 schreef longinus het volgende:
Mag je ook NIet-fokkers meenemen
Die moet ik nog overhalenquote:
Dat was een ex van me (in RL), ik ken wel meer vrouwen hoorquote:
Ik maakte een garpjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat was een ex van me (in RL), ik ken wel meer vrouwen hoor
Weet ik.quote:
Bier ?quote:
ik wil wel bier drinken op jou kosten hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:37 schreef vigier het volgende:
Ik heb nog steeds geen date 9 februari... keep my fingers crossed!
Erhmm... ik bedoelde eigenlijk: bij de vorige 2 meets in Utrecht had ik telkens wat anders, de laatste keer een date. Dus nu ga ik mij nog niet "inschrijven" voordat ik ZEKER weet dat er geen date tussenkomt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik wil wel bier drinken op jou kosten hoor
Hehe , heb je zovaak dates danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:51 schreef vigier het volgende:
[..]
Erhmm... ik bedoelde eigenlijk: bij de vorige 2 meets in Utrecht had ik telkens wat anders, de laatste keer een date. Dus nu ga ik mij nog niet "inschrijven" voordat ik ZEKER weet dat er geen date tussenkomt.
Als er op mijn kosten gezopen wordt, dan wil ik daar zelf ook van meezuipen he!:)
Maar thnx voor het aanbod![]()
heb ik weerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als ik dribbel weer zie, zal ik hem zeggen dat ie me moet laten komen
hihi ja ik zei komen
Die is er niet deze keer. We doen niet aan afmelden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:24 schreef JDude het volgende:
Waar is het afmeldtopic?
Hoi liefje! Goed geslapen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:08 schreef Stofje het volgende:
Goedetvpmorgen.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef boem-dikkie het volgende:ik had bijna LaPo en ik zat al te wachten op MoChe haha!
Ik weet dus niet precies hoelaat ik kom, want als RealZeus niet gaat moet ik met de treinen dan moet ik nog ff kijken aangezien ( denk ik ) Brian en Surveillance-Fietsje ook meereizen moeten we dat dan nog ff afspreken e.d.
Als we wel met de trein gaan Suf en Brian, kunnen we dan onderweg nog ergens vreten ofzowant alsk van 8 tot 5 stage heb gelopen heb ik wél honger en aangezien ik in de trein ook al hevig aan de bier wil slaan knalt dat er dan wel in op lege maag
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet met de trein.Ik heb werk en gelijk vrij gevraagd dus ik kom wel.
![]()
![]()
Ik heb er heul veul zin in.![]()
Netjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet met de trein.Ik heb werk en gelijk vrij gevraagd dus ik kom wel.
![]()
![]()
Goed nieuws RZquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou nee.Ik ben gebeld door het koeriersbedrijf wat mijn vaste route van mijn vorige baas had overgenomen.Die zaten met de handen in het haar,dus ik heb gisteren gelijk al gereden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar je hebt dus werk in de transportsector gevonden ?![]()
Tofquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is toch wel redelijk ontopic in dit gevalquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou nee.Ik ben gebeld door het koeriersbedrijf wat mijn vaste route van mijn vorige baas had overgenomen.Die zaten met de handen in het haar,dus ik heb gisteren gelijk al gereden.
Maar ik ga nog wel weer ander werk zoeken,als het allemaal weer aantrekt.De vrachtwagen lokt stiekem toch wel en mijn route is door het nieuwe bedrijf redelijk verkracht.Dat,en het gemis van een collega waarmee ik elke dag stond te lullen/ouwehoeren maakt toch dat het niet meer is wat het was.
Zo serieus in een ONZ-topic.
Daar krijg ik vast een note voor nog erger ,een ban.
Mijn verslaving,wat doe je.![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is toch wel redelijk ontopic in dit geval![]()
![]()
Hier moet op gedronken worden !![]()
Ik blijf oo gewoon wachten op de eerste trein dan hoor. Als je gewoon na stairway verder mee gaat met de groep die waarschijnlijk naar tivoli of iets anders gaat dan hoef je op centraal niet lang te wachten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tof![]()
Maar met wie moet ik nu tot 7 uur doortrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |