Ze doen het alleen als het een spel-technisch nut heeftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee en laat DGK-REDAKTIE zelf antwoorden.
Vooral haar dochter krijgt de klappen !!! Ben het met je eensquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken! Ik heb het beste met de kinderen voor. De Nederlandse ambassade in Syrie heeft toch ook onderdak en bescherming geboden, maandenlang, aan een broer en kleinzusje om ze bescherming te bieden tegen hun vader, die ze in Syrie wilde houden. Je denkt toch niet echt dat die arme kinderen beter af zijn als ze weer bij hun (door het vertrek uit DGK extra opgefokte) moeder zijn? Wie denk je dat de schuld gaan krijgen, zelfs waarschijnlijk al vrijwillig op zich hebben genomen, dat Mama haar doelen niet heeft gehaald... ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:26 schreef Grimm het volgende:
Stel Natasia gaat d'r uit, dan heeft ze toch een hevige wrok tegen Wilgo.
Doe jij maar, ik neem het wel opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Danny?!?!?! Schiet jij of ik?
Ik heb liever Danny, want ik moet nog door het veiligheidsonderzoek van de AIVD, voor mijn nieuwe baan.quote:
Tuurlijk mr Bondquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb liever Danny, want ik moet nog door het veiligheidsonderzoek van de AIVD, voor mijn nieuwe baan.
Dus ik heb je een beetje voorbarig gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb liever Danny, want ik moet nog door het veiligheidsonderzoek van de AIVD, voor mijn nieuwe baan.
Beetje??, die gozer heeft een strafblad van 10 A4'tjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:35 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik heb je een beetje voorbarig gefeliciteerd!![]()
Nee en ja. Dat korps wil me. En heb ik zwart op wit. Alleen nog een veiligheidsonderzoek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:35 schreef demins het volgende:
[..]
Dus ik heb je een beetje voorbarig gefeliciteerd!![]()
allemaal blufquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef crohntje het volgende:
Wat is er nou eigelijk concreet? Heeft ze een 24 uur aangevraagd? Of is het allemaal bluf?
Een strafblad heb je pas als je veroordeeld bent.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje??, die gozer heeft een strafblad van 10 A4'tjes![]()
Natasia komt toch niet uit Almere, of ben ik fout?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:21 schreef Lieve het volgende:
Lees ik net een raar berichtje dat over Nastasia zou gaan. Via Huubs weblog, door iemand erop geplaatst. ( niet door Huub! Meer als info voor Huub.)
Het bericht:
Werkstraf geëist tegen heetgebakerde moeder
12-1-2007
Een vrouw uit Almere moet als het aan justitie ligt 20 uur onbetaald aan het werk. Ze zou geregeld om zich heen hebben geslagen als iemand iets over haar kinderen op te merken had.
Dat gebeurde in de eerste helft van 2005 in het zwembad en op de basisschool van haar kinderen. Ook zou ze een baksteen naar haar toenmalige buurman hebben gegooid.
De officier van justitie eiste voor de rechtbank in Lelystad verder 40 uur voorwaardelijke werkstraf om te voorkomen dat ze nog eens in de fout gaat of zich niet laat behandelen voor haar agressie. De rechtbank doet op 25 januari uitspraak.
De link waar het bericht van afkomstig is:
http://www.omroepflevolan(...)dd.aspx?newsId=15628
En waar ik het gelezen heb:
[url=http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/2007/01/ik_blog_jij_blo.html#comment-17683668]http://goudenhuuub.web-log.nl/mijn_weblog/2007/01/ik_blog_jij_blo.html#comment-17683668[/url][/url]
Ik denk dat ik het wel geloof.
Tja, wat geld al niet kan doen hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een strafblad heb je pas als je veroordeeld bent.
Die autobommen en mijn stalkmethodes ben ik NOOIT voor veroordeeld![]()
![]()
Edit: Dit is zwaar off-topic
Ze wil gewoon dezelfde aandacht die Boer Bart had, toen hij 24 uur had aangevraagd. Ze zal wel door hebben dat ze dan in de belangstelling staat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:38 schreef crohntje het volgende:
Ze heeft er geen zin in; half 7 opstaan, kinderen naar school, je huis door werken, baan zoeken...
Dat heet nou het normale leven met kinderen![]()
Waar wachten ze op?
Wat moet je met die Tamara , iemand die het met Brian uithoudt lijkt me een grote ramp?!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:34 schreef snetje het volgende:
iemand tamara al gebelddat ze der koffers alvast moet inpakken
![]()
das nu juist het leuke ....ze wil niks meer met brian ....die heeft het wijn incident ook gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:42 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat moet je met die Tamara , iemand die het met Brian uithoudt lijkt me een grote ramp?!!
Aktie willen we, een tweede Nicolaas of Nicolaas zelf natuurlijk
jaja, nena heeft het wijnincident ervaren, en die blijft ook bij brian hangen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef snetje het volgende:
[..]
das nu juist het leuke ....ze wil niks meer met brian ....die heeft het wijn incident ook gezien![]()
Belofte maakt schuld !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dat gaat ook gebeuren. Ik ga ook weg"
Zou best een topic vol kunnen zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Omgdie bekken die zij soms trekt!
Ik kreeg er letterlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:52 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Zijn mijn twee allessies.... "
Yep ! Dat scheelt een hoop ergenis als Natas weg is. Die comediant mag van mij per direct opstappen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Dat gaat ook gebeuren. Ik ga ook weg"
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub en Sylvia maar volhouden
Maar Natasia gaat toch niet weg. JdM laat haar nooit gaan.
Maar dat komt door het hoge Amsterdam-gehalte in DGK. Die nemen het toch voor elkaar op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Bart over Natasia: "In het begin had ik een schijthekel aan haar, maar zo langzamerhand ben ik van haar gaan houden"
Als de Talpa maffia een bijzondere regeling treft dan breekt de pleuris uit. Zeker buiten de kooi !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub en Sylvia maar volhouden
Maar Natasia gaat toch niet weg. JdM laat haar nooit gaan.
schijnheilig, duivelse uitstralingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:59 schreef avonne het volgende:
ben benieuwd wat Nel gaat zeggen
En dat betekend?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:00 schreef crohntje het volgende:
Shit men!!! Natasia had de toren getrokken met de tarotkaarten!!! LOL![]()
Let's seequote:
eens! Ze zijn gewoon bang voor Natasia; ze zijn bang voor de combinatie van dom en schreeuwenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef jacqjacq het volgende:
vreselijk mens die natasia.
ik bekijk regelmatig de streams en verwonder me erover dat ze niet vaker tegengas krijgt van de andere bewoners.
haar taalgebruik is verschrikkelijk, haar egoisme is overduidelijk , ze manipuleert, gedraagt zich regelmatig als een puber (leuk giegelen met nena, het is niet om aan te zien) en ze is zeer rancuneus. Ik vind het een heel gevaarlijke vrouw met een zeer hoge eigendunk.
Daarnaast snap ik niet dat ze zo zit te piepen dat ze in het echte leven zo weinig tijd heeft. Ben zelf namelijk ook een moeder van 2 kinderen en heb een volledige baan, leuke hobby's en een goede relatie met mijn man. Het kan best Natasia! je moet er alleen wat energie instoppen, daar zijn geen trainers voor in te huren, succes komt namelijk niet vanzelf, je moet er echt zelf iets voor doen !
ik vind die term: ''ik moet nu echt voor mezelf kiezen'' die ze ongeveer elke 5 minuten bezigt ook niet om aan te horen !
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken, inclusief dus haar lieve schatjes......
Afvallen, rijbewijs halen, je inschrijven bij een stemmmenburo; het kan allemaal onder schooltijd. Daarnaast bestaat er ook nog iets als tussentijdse en naschoolse opvang voor kinderen, dus je hebt nagenoeg een hele dag de tijd (gedurende de hele werkweek) om iets aan je algemene ontwikkeling te doen en/of een baan te zoeken.
Deze vrouw is volwassen, maar gedraagt zich als een puber. Daarnaast kan ze absoluut niet discussieren, ze luistert namelijk niet en brult alleen haar eigen mening uit. Ze heeft het over god, maar vervloekt en veroordeelt tegelijkertijd alle mensen die haar tegenwerken.
Ik vind dat oa silvia en huub nog veel te voorzichtig met haar omgaan, als je haar een beetje voert, ontploft ze!
lijkt me prachtig om te zien gebeuren. Goede taak voor Huub, provoceer natasia een beetje en je hebt meteen resultaat.
Wat mij overigens opvalt is dat alle bewoners vrijwel niets doen de hele dag, naast dan dat sporten, kapperbezoek, etc . Ik zou het wel weten ! Ik zie er bijna nooit eentje eenboek lezen (alleen huub) , een plan ontwikkelen voor een bedrijf of iiets dergelijks of studeren, terwijl ze daar zeeen van tijd voor hebben. Het halen van een rijbewijs vind ik niet onder et kopje studeren thuishoren, dat doet je er namelijk gewoon even tussendoor.
Daarentegen wordt er de hele dag oefenloos geluld over onbelangrijke uitgekauwde zaken en maken velen zich schuldig aan semi-soft-psychologische gesprekjes van het nivo-niks.
Nena waait met alle winden mee, volgens mij gaat die het uiteindelijk winnen.
zo zie je maar: gedraag je als een lege doos en je wint de jackpot !
Helemaal mee eens, maar misschien zou je dit beter kunnen posten in het speciaal voor (=tegen) Asociasia aangemaakt topic: "De bewoners: Natasia"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:02 schreef jacqjacq het volgende:
vreselijk mens die natasia.
ik bekijk regelmatig de streams en verwonder me erover dat ze niet vaker tegengas krijgt van de andere bewoners.
haar taalgebruik is verschrikkelijk, haar egoisme is overduidelijk , ze manipuleert, gedraagt zich regelmatig als een puber (leuk giegelen met nena, het is niet om aan te zien) en ze is zeer rancuneus. Ik vind het een heel gevaarlijke vrouw met een zeer hoge eigendunk.
Daarnaast snap ik niet dat ze zo zit te piepen dat ze in het echte leven zo weinig tijd heeft. Ben zelf namelijk ook een moeder van 2 kinderen en heb een volledige baan, leuke hobby's en een goede relatie met mijn man. Het kan best Natasia! je moet er alleen wat energie instoppen, daar zijn geen trainers voor in te huren, succes komt namelijk niet vanzelf, je moet er echt zelf iets voor doen !
ik vind die term: ''ik moet nu echt voor mezelf kiezen'' die ze ongeveer elke 5 minuten bezigt ook niet om aan te horen !
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken, inclusief dus haar lieve schatjes......
Afvallen, rijbewijs halen, je inschrijven bij een stemmmenburo; het kan allemaal onder schooltijd. Daarnaast bestaat er ook nog iets als tussentijdse en naschoolse opvang voor kinderen, dus je hebt nagenoeg een hele dag de tijd (gedurende de hele werkweek) om iets aan je algemene ontwikkeling te doen en/of een baan te zoeken.
Deze vrouw is volwassen, maar gedraagt zich als een puber. Daarnaast kan ze absoluut niet discussieren, ze luistert namelijk niet en brult alleen haar eigen mening uit. Ze heeft het over god, maar vervloekt en veroordeelt tegelijkertijd alle mensen die haar tegenwerken.
Ik vind dat oa silvia en huub nog veel te voorzichtig met haar omgaan, als je haar een beetje voert, ontploft ze!
lijkt me prachtig om te zien gebeuren. Goede taak voor Huub, provoceer natasia een beetje en je hebt meteen resultaat.
Wat mij overigens opvalt is dat alle bewoners vrijwel niets doen de hele dag, naast dan dat sporten, kapperbezoek, etc . Ik zou het wel weten ! Ik zie er bijna nooit eentje eenboek lezen (alleen huub) , een plan ontwikkelen voor een bedrijf of iiets dergelijks of studeren, terwijl ze daar zeeen van tijd voor hebben. Het halen van een rijbewijs vind ik niet onder et kopje studeren thuishoren, dat doet je er namelijk gewoon even tussendoor.
Daarentegen wordt er de hele dag oefenloos geluld over onbelangrijke uitgekauwde zaken en maken velen zich schuldig aan semi-soft-psychologische gesprekjes van het nivo-niks.
Nena waait met alle winden mee, volgens mij gaat die het uiteindelijk winnen.
zo zie je maar: gedraag je als een lege doos en je wint de jackpot !
nee alleen maar een grote smoel maar die durft nix hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij gaat Nattetasje nog rare dingen doen. Geef haar drank voor goede streams.
Ik heb het maar even opgezocht:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:04 schreef crohntje het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb er geen verstand van maar Ilona schrok ervan![]()
quote:16. De toren
Drang : Vernietiging van de vorm, opheffing en omkeer van waarden
Doel : De waarheid, verlichting of het inzicht; dat als een bliksemslag inslaat en valsheid en ideeën vernietigt.
Motief : 'Het oog van Gods' (bliksemachtige verlichting)
Licht : Zelfoverwinning (vrijmaking van de ziel)
Schaduw : Blinde destructie
Kwaliteit : Openbreken van verhardingen; door pijn heen naar een nieuwe geboorte (...ieder einde is een nieuw begin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |