Met haar luiheid. Maar dat haalt ze een beetje door elkaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef Lieve het volgende:
Wilgo kan er niet mee omgaan? Met haar beroemd zijn zeker?????
heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
Ikona heeft een soort kanaaltunnelsyndroom...![]()
Gister is er een borrel geweest voor de familie enzo in de witte bergen. Daar schijnt wilgo het aangegeven te hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef farceman het volgende:
Vreemd hoor dat Ntasia het heeft over dat ultimatum van zondag in filmpje.
Daar had hij het niet over tijdens tel. gesprek, dwz. dat ze elkaar dus gisteren achter de schermen ook weer hebben gesproken...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
Ikona heeft een soort kanaaltunnelsyndroom...![]()
Als ie zit wel jaquote:
Ja ik hoef hem ook niet dagelijks in de kooi........ik heb nog nooit langer dan 2 minuten naar de sportzaal gekeken.quote:
ja, maar hij moet nog duidelijker zijn!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef Darklight het volgende:
Carlos heeft wel gelijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
SCHAT, ga gewoon WERKEN! Ga eens iets DOEN! Ga voor je kinderen zorgen! Ga je kids beschermen! Want....... als je dit doet... als je deze rotgeintjes uithaalt naar je kinderen ( komt mama straks misschien thuis? Hebben we straks wel of geen mama? Dit is ernstiger dan de aandachtstrekkerij van die trut!)
WAAR IS DE KINDERBESCHERMING????? Want dit is heel ernstig hoor!
Dan had ze dat maar moeten bedenken voordat ze meedeedquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dat was waarschijnlijk geld wat apart stond voor de studie van haar kinderen
Voor de vele operaties die ze nog voor zichzelf in petto heeft, zodat ze er wat meer als mens uitziet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, dat was waarschijnlijk geld wat apart stond voor de studie van haar kinderen
Ze gaat niet omdat ze hun ( lees huub en syl ) niet gunt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
Ze gaat niet, ze gaat nooit!
![]()
![]()
Ze heeft vrijwillige abortus gepleegd na de geboorte! Ze wil van haar kids af.
![]()
![]()
HAAL DE KINDERBESCHERMING!
![]()
![]()
![]()
http://www.kinderbescherming.nl/fbi/flexpage/flexpage.asp?id=23quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:37 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
Ze gaat niet, ze gaat nooit!
![]()
![]()
Ze heeft vrijwillige abortus gepleegd na de geboorte! Ze wil van haar kids af.
![]()
![]()
HAAL DE KINDERBESCHERMING!
![]()
![]()
![]()
Heeft toch zijn voordelen, @homequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Wat ben ik blij dat hier nog steeds alle streams dood zijn.
Die 12 uur gaat sowieso niet door. Maar ook dit moet zwaar zijn voor die kinderen. Reken maar dat ze streams zien, dit alles kan nooooit goed zijn voor die kinderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
Is er al iemand die er aan heeft gedacht hoe vreselijk het is voor die kinderen als ze haar 12 uur zien en ze weer afscheid moet nemen ?
Dat moet betekenen dat er meer mensen zijn die geen streams kunnen zien nu, maar ik hoor er niemand overquote:
Zie haar er nog voor aan om even een foontje naar eoa Oost-Europese hitman te plegen om Wilgo uit de weg te laten ruimen, dan krijgt ze de 12 uur wel en dan gaat ze stiekum niet naar de teraardebestelling maar gebruikt ze die tijd om haar kids voor een habbekrats te verkopen via Marktplaats of Speurders.nlquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef Lieve het volgende:
OVERLIJDEN NASTY. DOmme Bart! Huub wilde jou best laten gaan als er iemand DOOD gaat!!!!!!!!!
en ik heb ook @homequote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet betekenen dat er meer mensen zijn die geen streams kunnen zien nu, maar ik hoor er niemand over
Weet ik, maar ook dat was een argument om het haar niet te geven. En je hebt gelijk: dit is zo slecht !!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:41 schreef bosb het volgende:
[..]
Die 12 uur gaat sowieso niet door. Maar ook dit moet zwaar zijn voor die kinderen. Reken maar dat ze streams zien, dit alles kan nooooit goed zijn voor die kinderen.
ja, ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
Is er al iemand die er aan heeft gedacht hoe vreselijk het is voor die kinderen als ze haar 12 uur zien en ze weer afscheid moet nemen ?
Kan ook de headend bij jou in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet betekenen dat er meer mensen zijn die geen streams kunnen zien nu, maar ik hoor er niemand over
Hoi newbequote:
ik zit al 4 dagen op 1 schermpje vanwege kut-tele2-traagheidquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stel, het zou zo zijn. Dan is dat hun volste recht. Wie heeft er vanaf dag 1 tegen beiden gezegd dat ze er alles aan doet om ze weg te pesten. En die 12 uur heeft Natasia alleen aan Syl gegeven onder druk van alle anderen, uit eigen belang.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Nena denkt dat Huub en Sylvia expres dwars liggen.
Ja klopt, ik moet er niet aan denken dat ik, als kind, op tv zou moeten zien dat mijn stiefvader tegen mijn moeder zegt, kom naar huis anders regel je maar wat anders voor die kinderen van je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook dat was een argument om het haar niet te geven. En je hebt gelijk: dit is zo slecht !!!
En het is niet alleen Wilgo als zijnde haar partner, maar ook de stiefvader die de kinderen nu ook in de steek laat. Dat kan een tante niet oplossen. Die kinderen hebben een ouder nodig.
Onacceptabel, bellen !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zit al 4 dagen op 1 schermpje vanwege kut-tele2-traagheid
Deze werkt ook niet? Heb ook @Home, bij mij doen alle streams hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:40 schreef kleinzusje het volgende:
Hoezo heeft zij geen 10K ingelegd?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Madam is toch de enige die geen 10.000 heeft hoeven inleggen?
quote:
Vertel ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
Madam is toch de enige die geen 10.000 heeft hoeven inleggen?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:48 schreef demins het volgende:
[..]
We moeten eerst nog de kinderen in veiligheid brengen! Misschien wil de Syrische ambassade meewerken?
Me neither...... REGIE ????quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan NL niet verstaan
Wel binnen 5 min hequote:
.nl is heel duidelijk, hij was vertrokken. Bart vindt het een heel moeilijke keuze, omdat het zo definitief is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:50 schreef Black_king het volgende:
Nathanael probeert voorzichtig hoe Bart over het weggaan van Natas denkt....
Zei ze dat een keer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
Euternasia hoeft die 10.000 Euro pas betalen als ze er uit gaat. Weet dat dat zo is, maar waarom ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |