Met haar luiheid. Maar dat haalt ze een beetje door elkaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:27 schreef Lieve het volgende:
Wilgo kan er niet mee omgaan? Met haar beroemd zijn zeker?????
heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
Ikona heeft een soort kanaaltunnelsyndroom...![]()
Gister is er een borrel geweest voor de familie enzo in de witte bergen. Daar schijnt wilgo het aangegeven te hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef farceman het volgende:
Vreemd hoor dat Ntasia het heeft over dat ultimatum van zondag in filmpje.
Daar had hij het niet over tijdens tel. gesprek, dwz. dat ze elkaar dus gisteren achter de schermen ook weer hebben gesproken...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef demins het volgende:
Ikona heeft een soort kanaaltunnelsyndroom...![]()
Als ie zit wel jaquote:
Ja ik hoef hem ook niet dagelijks in de kooi........ik heb nog nooit langer dan 2 minuten naar de sportzaal gekeken.quote:
ja, maar hij moet nog duidelijker zijn!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:32 schreef Darklight het volgende:
Carlos heeft wel gelijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
SCHAT, ga gewoon WERKEN! Ga eens iets DOEN! Ga voor je kinderen zorgen! Ga je kids beschermen! Want....... als je dit doet... als je deze rotgeintjes uithaalt naar je kinderen ( komt mama straks misschien thuis? Hebben we straks wel of geen mama? Dit is ernstiger dan de aandachtstrekkerij van die trut!)
WAAR IS DE KINDERBESCHERMING????? Want dit is heel ernstig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |