Van Geel heeft gewoon normaal contact gehad met Edje hoor, alles was al bijna rond maar Edje besloot toch bij de Spurs te blijven op het laatste moment.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef Freak187 het volgende:
Van Geel heeft in de zomer tig keer gebeld naar Edje en Edje gaf geen sjoegge. Ik verwacht niet dat Van Geel alsnog op de knieen gaat. Het moet ook een beetje van 2 kanten komen hoor!
Eerst zien wat hij kiestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:51 schreef denthemen het volgende:
Nu met zijn allen roepen dat het toch geen geldwolf is?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:46 schreef Madine het volgende:
Wie is nou die Leonardo waar ik zoveel over hoor?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:46 schreef Madine het volgende:
Wie is nou die Leonardo waar ik zoveel over hoor?
Nietes, die van mij heeft een veel mooiere CV.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef Madine het volgende:
[..]
Ja die brengt wel wat ervaring met zich mee zo te zien.
quote:Vorm zal nooit naar Ajax gaan
Zaterdag 13 januari, door RuudSuperJood, Amsterdam, 11.28u GMT+01.00, VI
Michel Vorm heeft tegenover Voetbal International laten weten dat hij een overstap naar Ajax niet zit zitten. De doelman werd in verband gebracht met de Amsterdammers, maar verlengde zijn contract bij FC Utrecht met drie jaar.
De talentvolle sluitpost vindt een overstap sowieso wat aan de vroege kant. \"Ik ben pas 23, speel voor het eerste jaar in de basis bij een Eredivisieclub en heb het hier prima naar mijn zin. Waarom zou ik dan vertrekken? Ik zie FC Utrecht als de vijfde club van Nederland, alleen de top vier is voor mij het overwegen waard.”
Maar van de top vier zou één club al direct afvallen. “Maar zelfs dan zou ik bijvoorbeeld nooit naar Ajax gaan. Daar pas ik niet en dat zou ik gezien de rivaliteit niet kunnen maken tegenover de mensen hier.\"
Zo gaat verhaal ja, maar er is nooit iets rond geweest, tussen ajax en tottenham niet en tussen edje en ajax niet, edje heeft gewoon gekozen om in Londen te blijven destijdsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef jna het volgende:
[..]
Van Geel heeft gewoon normaal contact gehad met Edje hoor, alles was al bijna rond maar Edje besloot toch bij de Spurs te blijven op het laatste moment.
Vreselijk inderdaad, want ondertussen staat (stond) het bij Utrecht vol met ex-Ajacieden. Die misplaatste haat richting Ajax van clubjes als Utrecht is echt te triest voor woorden. Ga eerst iets presteren voordat je jezelf zo gedraagt.quote:Op zondag 14 januari 2007 06:26 schreef PLAE@ het volgende:
Het leven heeft voor mij geen zin meer![]()
[..]
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef twi het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad, want ondertussen staat (stond) het bij Utrecht vol met ex-Ajacieden. Die misplaatste haat richting Ajax van clubjes als Utrecht is echt te triest voor woorden. Ga eerst iets presteren voordat je jezelf zo gedraagt.
Misschien via een livestream van een Zuid-Afrikaanse zender ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:38 schreef patrickt37 het volgende:
Wie weet of ik de wedstrijd Capetown ergens kan volgen?
Maar wel een geweldige persoonlijkheid.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:24 schreef Freak187 het volgende:
Bogdan, de keeper met blunders tijdens cruciale wedstrijden.
quote:Ten Cate wil veranderingen in scouting
--------------------------------------------------------------------------------
13 januari 2007
Ajax-trainer Henk ten Cate vindt dat zijn club qua opleiding moet doen waar het goed in is en niet het type speler à la Feyenoord moet gaan opleiden. Dat vertelde hij in Zuid-Afrika, waar Ajax een trainingskamp heeft belegd, aan de Amsterdamse tv-zender AT5. Ten Cate vindt dat Ajax in het vervolg types als Jaap Stam en Gabri zal moeten scouten en dat de scouting dus verbeterd moet worden.
De coach opperde zelfs voorzichtig de optie dat de opleidingen van Ajax en Feyenoord samengevoegd zouden kunnen worden. Ook liet Ten Cate zich positief uit over Mitchell Donald, de jonge middenvelder die in Kaapstad voor het eerst met de A-selectie traint. "Hij is fysiek al heel sterk, is stabiel en zit goed in zijn vel", aldus de oefenmeester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |