Doe jij niet zeker?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Gaan we ons nu hier ook al druk over maken?
Nouja het is wel een beetje lachwekkend tochquote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Druk maken doe ik sowieso al niet meer, maar je kan toch niet ontkennen dat dit gewoon slecht is.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Tis een vriendschappelijke wedstrijd aan de andere kant van de wereld, die kun je verliezen lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Doe jij niet zeker?
3-1 achter staan tegen een 1e divisie ploeg
Deze uitslag zal me inderdaad een zorg zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Doe jij niet zeker?
3-1 achter staan tegen een 1e divisie ploeg
ons aller ajax mag dat toch nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Tis een vriendschappelijke wedstrijd aan de andere kant van de wereld, die kun je verliezen lijkt me
Je haalt me de woorden uit de mond, ik wilde het net postenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
Het excuus zal wel zijn dat het zo warm was.![]()
Maar dat mag niet meer he volgens onze voorzitter, we moeten ons hoofd niet verliezen en wijzen naar anderen. Dat is Calimero, en past niet bij Ajaxquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
idem ditoquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Riro het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond, ik wilde het net posten
Toppie inderdaad, dat hele Kaapstad project terwijl de hoofdclub al jaren verneukt is.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Het bestuur zorgt er tegenwoordig voor dat de satellietclubs nog beter worden, wat een beleid
Niet doen Jorien, je doet weer iets te dapperquote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ons aller ajax mag dat toch niet
Nee, heel hard (maar wel goed) getraind.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:45 schreef Radegast het volgende:
Wisselen we de spelers toch gewoon om.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toppie inderdaad, dat hele Kaapstad project terwijl de hoofdclub al jaren verneukt is.
+ technische staf en bestuurquote:Op zondag 14 januari 2007 16:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wisselen we de spelers toch gewoon om.
Hij wil geslacht worden door onsquote:14/1/2007 - Van Hooijdonk hoopt op Ajax in play-offs
(Gepost door K)
Bij Langs de Lijn liet Van Hooijdonk weten te hopen op een mooi slot van zijn carriere, het liefst met een play-off duel tegen Ajax. "Ik hoop mijn carriere op een leuke manier af te sluiten. In de play-offs zou ik graag tegen Ajax spelen. Het doet pijn dat die 0-4 nederlaag mijn laatste klassieker in de Kuip was." Volgens de spits is de selectie door die nederlaag wel wakkergeschud en ging het van toen af aan beter.
Onze nieuwste kneus Leonardo zou wel een doelpuntje gemaakt hebben tijdens deze wedstrijd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik had niet anders verwacht. Kneuzen
.
Rosalesquote:Op zondag 14 januari 2007 16:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Onze nieuwste kneus Leonardo zou wel een doelpuntje gemaakt hebben tijdens deze wedstrijd.![]()
als je vanavond de docu gaat kijken dan zal dit best wel meevallenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales redt de eer.
Damn, oefenen of niet, het is en blijft gewoon triest weer..
Kom op man.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Rosales redt de eer.
Damn, oefenen of niet, het is en blijft gewoon triest weer..
Hallo.... 2-0 was al te veel man!!!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom op man.
psv verliest van FC Koln, FC Twente wint met slechts 2-0 van ASWH en een paar jaar geleden verloren we van Heracles of Volendam in de winterstop. Totaal niet boeiend dus...
Ben ik helemaal met je eens. Maar het lijkt de laatste tijd wel vaker voor te komenquote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd het trieste, je kijkt er niet eens meer van op.
Ik hou er gewoon niet van als Ajax verliest, klaar, oefenpotje of CL finale...
quote:14/1/2007 - 'Mitchell Donald steelt de show op trainingskamp'
(Gepost door RvN)
Ajax coach Ten Cate zou hebben laten weten dat de jeugdige Mitchell Donald die mee is gegaan naar Kaapstad de show steelt op het trainingskamp, zo meldt RTV Noord-Holland. Hij was de enige jeugdspeler uit de A1 die mee is gegaan. Volgens de zender kan Donald binnenkort een contract verwachten van Ajax
Ik zie het ook niet graag, sterker, ik haat het... Maar deze vergeet ik heel erg snel...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat is idd het trieste, je kijkt er niet eens meer van op.
Ik hou er gewoon niet van als Ajax verliest, klaar, oefenpotje of CL finale...
Ik ook wel, maar vind het gewoon niet nodig. Nou ja, als het vanaf nu maar weer een beetje gaat lopen als het ergens op gaat dan.. Nog zo'n seizoenshelft lijkt me nou niet echt fijn om door te zitten..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet graag, sterker, ik haat het... Maar deze vergeet ik heel erg snel...
Als het toch niet boeit kan je hem toch ook gewoon winnen? Dat doet Cape town namelijk wel..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef Messenga het volgende:
Een oefenpotje, wat zegt dat nou.
Ik wil de opstelling van de 2e helft wel ff zien.
Als je wilt winnen in een oefenwedstrijd, ga je maar krassen. Echt, zon oefenwedstrijd, wat zegt dat nou. Leuk voor die Afrikanen, meer niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toch niet boeit kan je hem toch ook gewoon winnen? Dat doet Cape town namelijk wel..
Precies, het maakt nooit iets uit, maar het hoort gewoon niet. Ze moeten eens goals gaan maken...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:47 schreef Riro het volgende:
Als Ajax speelt wil ik gewoon áltijd dat ze winnen. Maakt me geen reet uit tegen wie het is en wat er te winnen valt. Bij zo'n wedstrijd maakt het me wel stukken minder uit, maar toch moeten ze winnen. We zijn niet voor niks Ajax.
VI.nlquote:Ajax startte nog wel goed tegen de satellietclub. Ryan Babel zette de Amsterdammers op aangeven van Tom de Mul op voorsprong. Na rust, toen coach Henk ten Cate elf nieuwe spelers inbracht, sloegen de Zuid-Afrikanen drie keer toe mede dankzij zwak verdedigen van Ajax.
Leonardo maakte zijn eerste minuten in het shirt van Ajax. De licht geblesseerden Jaap Stam en John Heitinga kwamen niet in actie. Ten Cate wilde het duel vanwege de hitte 's avonds spelen, maar de aftrap kon niet worden uitgesteld.
Ze zijn daar al een week, dus aan die hitte zijn ze wel gewend inmiddels???quote:Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef Tvduijn het volgende:
Ach man, voor Cape Town is het de wedstrijd van het jaar en voor ajax een wedstrijd om heel te blijven en met die hitte erbij.....ach....big deal zeg.
Ben jij wel eens buiten Nederland geweest? Aan een totaal ander klimaat wen je niet eventjes hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze zijn daar al een week, dus aan die hitte zijn ze wel gewend inmiddels???
Niet op letten die gast is zwakzinnigquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij wel eens buiten Nederland geweest? Aan een totaal ander klimaat wen je niet eventjes hoor.
Nou niks... Het zegt wel wat. Of we er veel waarde aan moeten hechten is een tweede. Zelf denk ik dat je onder alle omstandigheden van Ajax CT moet kunnen winnen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:29 schreef markisboer het volgende:
oefenwedstrijden zeggen niks
Het had een argument van ten Cate kunnen zijnquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij wel eens buiten Nederland geweest? Aan een totaal ander klimaat wen je niet eventjes hoor.
Ik gebruik het helemaal niet als excuus, maar zijn opmerking op zich is gewoon onzin. Ben jij de hele dag hier aan het F5'en om te wachten totdat je weer eens lekker open deuren in kunt trappen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Het had een argument van ten Cate kunnen zijnDoor een ander klimaat verlies je niet opeens met 3-1 van een 3e rangs ploegje.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:43 schreef devv05 het volgende:
Nette uitslag weer hoor
We worden kampioen
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik gebruik het helemaal niet als excuus, maar zijn opmerking op zich is gewoon onzin. Ben jij de hele dag hier aan het F5'en om te wachten totdat je weer eens lekker open deuren in kunt trappen?
Heb jij eigenlijk wel wat beters te doen? Omdat je je druk maakt om een reactie van mij?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom leg je mij dan woorden in de mond?
Wanneer je onzin zwamt zoals eerder op de dag vind ik het best en mag je lekker blijven trollen. Ben hier vandaag minder geweest dan jij. Maar wanneer jij mijn woorden verdraait dan zet ik dat even recht.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:49 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel wat beters te doen? Omdat je je druk maakt om een reactie van mij?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:50 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer je onzin zwamt zoals eerder op de dag vind ik het best en mag je lekker blijven trollen. Ben hier vandaag minder geweest dan jij. Maar wanneer jij mijn woorden verdraait dan zet ik dat even recht.
Goh, en je vindt het dan vreemd wanneer ik zo reageer wanneer jij onzin uitkraamt?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die reactie was de eerst van vandaag hier in dit topic. Kraam AUB geen onzin uit, wil je
![]()
Beetje raar dat Roger Milla gewonnen heeft. Dat had natuurlijk 1. Finidi, 2. Kanu, 3. Pienaar, 4. McCarthy moeten zijn.quote:14/1/2007 - Twee Ajacieden bij beste Afrikaanse voetballers ooit
(Gepost door RvN)
BRON: Afrikaanse voetbalbond
Twee Ajacieden zijn in een verkiezing van de Afrikaanse voetbalbond gekozen bij de beste Afrikaanse voetballers van de laatste 50 jaar. Nwanko Kanu eindigde op de achtste plaats, Bennedicht McCarthy eindigde als vijftiende. De verkiezing werd gewonnen door Roger Milla.
VI.nlquote:Donald imponeert en verdient Ajax-contract
14/1/2007 19:54
Mitchell Donald kan bij terugkeer in Amsterdam een contract verwachten. De achttienjarige middenvelder heeft tijdens het trainingskamp met de hoofdmacht in Zuid-Afrika een uitstekende indruk gemaakt op de technische staf.
'Hij is fysiek sterk', looft technisch directeur Martin van Geel de belofte uit de A1 tegenover RTV Noord-Holland. 'Mitchell is behoorlijk tweebenig en heeft een behoorlijke handelingssnelheid. Hij valt absoluut niet uit de toon. Sterker nog, hij doet het prima.'
Donald zit al sinds zijn negende bij Ajax. Door zijn postuur en spel wordt hij wel vergeleken met Patrick Vieira, de Franse reus op het middenveld van Internazionale.
Het klimaat is echt van slag.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
VI.nl
Een fysiek sterk talent uit de Ajax-opleiding, het moet niet veel gekker worden
de video staat al aanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef Houniet het volgende:
[TV-TIP] Ajax, daar hoorden zij engelen zingen. Ned-3
Ach gossie tochquote:Op zondag 14 januari 2007 21:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Volgens technisch directeur Alessio Secco van Juventus vraagt Ajax een transferbedrag voor Grygera dat ver boven de marktwaarde ligt. "We zijn nog niet rond over een transfer. We hebben Ajax alleen geinformeerd over onze interesse. We hebben er vertrouwen in dat we er in slagen hem in juni te halen. Hij zou ook in januari kunnen komen, maar de prijs die Ajax vraagt moet wel marktconform zijn, die is ver beneden de 2 miljoen euro."
Marktconform![]()
Juve![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |