lekker rustig!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Alle streams nu dood bij mij.
Niks aan de hand, is lokaal bij jou, welke provider? home?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Alle streams nu dood bij mij.
Die gebruik ik dus. Allemaal dood. Geen idee hoe het kan.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niks aan de hand, is lokaal bij jou, welke provider? home?
Ik volg de streams nu al jaren en als er problemen zijn is het 99% @home !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Het ging heel vreemd. Eerst deden een tijd lang nog maar 2 streams het. Toen nog maar 1... en nu dus alle vier dood.
Gewoon negeren, werkt prima voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis, lees bij en snap er geen drol van ???
Wat 12 uur ???? Ben ik nou gek ???
Ze weet toch allang dat Wilgo gaat en haar kinderen bij haar zus kunnen blijven ?
Aandacht, manipulatie, weer alles draait om haar..................... ze geniet en is in en in slecht.
Iemand die zich echt zorgen maakt om wat zij meemaakt: gedraagt zich niet zo en gaat meteen weg.
Dat werkt niet, dan gaat ze hard lachenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:20 schreef blink88 het volgende:
Kunnen jullie een niet kaartactie voor nastyass organiseren", met als boodschap LEKKER NEGATIEVE REACTIES !!!!!!!!!!!!!
Dat jij hier nog over begintquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:21 schreef bosb het volgende:
Ze zit eten te bestellen, nieuwe pantys te bestellen en gaat haar theorie leren zometeen.... En die beweert dat ze naar huis gaat.
donequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon negeren, werkt prima voor mij![]()
quote:
Nena is echt volkomen wereldvreemd. Die leeft ergens in een luchtbel ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Nena is ze een echte moeder
Permbanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
iemand er al bij nagedacht dat als ze gaat ......ze misschien de hele dag gaat streamen en dan misschien ook nog komt posten op het FOK ...zitten wij er mee opgescheept![]()
![]()
Tsja, ik zie wel gronden om te bannen. Kinderverwaalozing of het verzieken van een hoop trommelvliezen ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
iemand er al bij nagedacht dat als ze gaat ......ze misschien de hele dag gaat streamen en dan misschien ook nog komt posten op het FOK ...zitten wij er mee opgescheept![]()
![]()
Wilgo zet d'r wel aan het werkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
Denk je ECHT dat ik 'r niet meteen een ban zou geven dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
![]()
Daar waren we ook 'bang' voor toen de gestoorde Tanja het huis uit ging. Ze kwam op FOK en opeens vond (bijna) iedereen har aardig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
![]()
20 uur maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)dd.aspx?newsId=15628
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Denk je ECHT dat ik 'r niet meteen een ban zou geven dan?
Alvast zn afscheid aan het oefenenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Waarom ligt Nl. daar opgebaard?
Hij wacht op natasiaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef blomst het volgende:
Waarom ligt Nl. daar opgebaard?
Ze heeft volgende week in haar luchtbubbel een date met SpongeBobquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena is echt volkomen wereldvreemd. Die leeft ergens in een luchtbel ofzo.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar waren we ook 'bang' voor toen de gestoorde Tanja het huis uit ging. Ze kwam op FOK en opeens vond (bijna) iedereen har aardig.
Goed dat ik er niet was toen, had ik zeker een ban gehadquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
ik heb Tanja altijd leuk gevonden en niet gestoord
on topic
Natasia verkiest de villa boven Wilgo, dus?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |