quote:
Nena is echt volkomen wereldvreemd. Die leeft ergens in een luchtbel ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens Nena is ze een echte moeder
Permbanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
iemand er al bij nagedacht dat als ze gaat ......ze misschien de hele dag gaat streamen en dan misschien ook nog komt posten op het FOK ...zitten wij er mee opgescheept![]()
![]()
Tsja, ik zie wel gronden om te bannen. Kinderverwaalozing of het verzieken van een hoop trommelvliezen ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
iemand er al bij nagedacht dat als ze gaat ......ze misschien de hele dag gaat streamen en dan misschien ook nog komt posten op het FOK ...zitten wij er mee opgescheept![]()
![]()
Wilgo zet d'r wel aan het werkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
Denk je ECHT dat ik 'r niet meteen een ban zou geven dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
![]()
Daar waren we ook 'bang' voor toen de gestoorde Tanja het huis uit ging. Ze kwam op FOK en opeens vond (bijna) iedereen har aardig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef snetje het volgende:
![]()
20 uur maarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef mootie het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)dd.aspx?newsId=15628
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Denk je ECHT dat ik 'r niet meteen een ban zou geven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |