* Grimm pakt z'n jasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:48 schreef Danny het volgende:
Kunnen we niet met een mannetje of 100 voor het hek gaan staan met 'Natasia, fuck off and go home' bordjes ofzo?
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:48 schreef Danny het volgende:
Kunnen we niet met een mannetje of 100 voor het hek gaan staan met 'Natasia, fuck off and go home' bordjes ofzo?
Maar bartje kan niet mixenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef Gigageil het volgende:
Ze hebben wel veeeeel lekkerdere house dan in het begin......![]()
![]()
![]()
en omfg, ze WIL dat gewoon gaan doen want ze leest elke dag haar kinderen voor om 7 uur op het net. Ja, nee, DAN wil iedereen je graag hebben hoorquote:
Dus jij wil zeggen dat je nog echt naar haar luisterd ook?quote:
nee klopt, blijven oefenen dan maar, blijven oefenen.....quote:
En animatiefilms... omdat ze haar kinderen elke avond voorleest, zegt ze er altijd bij!quote:
zie je wel, die is he-le-maaaaaal niet van plan te vertrekken.....alle bedrijvigheid gaat gewoon door....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef blink88 het volgende:
NAsty ass is aan bellen !
Ze wil haar stem gebruiken in reclamespots , tekenfilms enz. ze is nou aan informeren waar ze kan beginnen.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Danny het volgende:
maar goed, wat ik al riep; die gaat echt het huis niet uit.
En nena zit er naast en heeft nog niets door blijkbaar. Ze is in iedr geval niet verontwaardigd dat Natasia hun dus iets heeft wijs gemaakt met haar zogenaamde exit. Dat volk is echt niet echt nozel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Danny het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:53 schreef Danny het volgende:
En Bart: "Tuurlijk poppie... wat heb je aan?"quote:
Of de waarheid is gewoon té hard voor ze en komen ze opzettelijk met andere 'oplossingen' die wel te verdragen zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:56 schreef Gert het volgende:
Zo'n huis levert toch een flinke tunnelvisie op dus.
We kennen Natasia al langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
DGK newbe ?
Tuurlijk gaat ze niet !
Carlos komt, de zangleraar is ziek dus gaat niet door.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:59 schreef HiDiHo het volgende:
Staat er eigenlijk nog iets op het programma of hebben ze vandaag vrij ?
Hier bijvoorbeeld: http://nowlive.eu/quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:00 schreef Brici het volgende:
waar op inet kijken jullie naar de streams dan ?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Natasia probeert intussen haar stem nog steeds te verkopen. Daar gaat toch niemand intrappen??
Dat mens is echt zo gestoord als een deur. Die lijdt aan grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |