Over een jaar gaat 'Natasia, de musical' in premierequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Danny het volgende:
Ik mag toch hopen dat zij niet wordt uitgekozen om naar de musical te gaan. Tenzij het een truukje van de redactie is. Ze gaat naar de musical, maar bij terugkomst blijkt dat ze het slot veranderd hebben en staan haar koffers bij het hek.
Zoiets.
Kijk dat word leuke televisiequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Huub en Sylvia hebben Nee gezegd
waarom zou je in godsnaam een musical instuderen die maar éénmalig voor een lege zaal wordt vertoont?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Over een jaar gaat 'Natasia, de musical' in premiere![]()
Ik denk niet dat ze voor Wilgo alleen dit avontuur aan haar (brede) neus voorbij laat gaan, daar is ze te camera-geil voor, en ze ging er gisteren al vanuit dat ze de kids bij haar zus onder zou moeten brengen, als Wilgo er klaar mee was en haar niet verder wil steunen met de kids......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Morgen is ze er toch al uit??? Hoe kan ze dan daar aan denken. Het is al wel duidelijk dus.
Absoluut. Nu zegt ze tegen de masseuse dat ze naar huis gaat 'zoals het er nu uitziet'. Waar is die zeug mee bezig?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:27 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze denkt echt alléén maar aanzichzelf. Ze heeft zich ten doel gesteld zo lang mogelijk haar oude leven te ontvluchten en sluit de ogen voor de realiteit. Ze moet geholpen worden. En snel !!!
Een maand nadat het boek: "Natasia, de Diva en de val" uit is gekomen....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over een jaar gaat 'Natasia, de musical' in premiere![]()
Aandacht. Weer flink wat minuten in de uitzending. JdM smult van dit soort ongein. Kan hij weer lekker als een cliffhanger gebruiken. En Natasia geniet ervan. Ze kon weer lekker intiem bij Nena liggen en staat heerlijk in het middelpunt. Ze weet al lang dat ze die lastposten (haar kinderen) gaat dumpen bij die zus. Dat had ze in 10 seconden even geregeld over de telefoon.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Absoluut. Nu zegt ze tegen de masseuse dat ze naar huis gaat 'zoals het er nu uitziet'. Waar is die zeug mee bezig?![]()
trainen gaat ze mee stoppen lijkt me...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:32 schreef Danny het volgende:
Met terugkrabbelen. die gaat het huis niet uit. nu niet, morgen niet, nooit niet.
Ik vrees dat we god moeten vragen even een bliksemschicht uit z'n hoge hoed te toveren. Of gewoon hopen dat ze het begeeft bij het trainen natuurlijk
ok, dat ze zich een hartverzakking vreet danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
trainen gaat ze mee stoppen lijkt me...
Haar "vriendjes" hebben haar ruimhartig de 12 uur geschonken, omdat ze wel wisten dat Sylvia en/of Huub het zouden blokkeren. Zo konden ze goedkoop de toffe peer uithangen tegevover Nataasia. Maar ondertussen willen ze haar het liefst weghebben. NL zei dat letterlijk, de rest dénkt het.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:28 schreef scanman01 het volgende:
Als ze er niet eens uitgaat, is het wel duidelijk hoe 'dringend' Natasia die 12 uur nodig had. Hopelijk denken die zogenaamde 'vriendjes' van Natasia daar ook even aan. Ze had ze dus bijna de 2e 12-uurs afgepikt.
Aandacht? nee toch... zo laag kan iemand toch niet zijn? Over de rug van je relatie en je kinderen (en de zus die de boel opvangt) AANDACHT willen hebben?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Aandacht. Weer flink wat minuten in de uitzending. JdM smult van dit soort ongein. Kan hij weer lekker als een cliffhanger gebruiken. En Natasia geniet ervan. Ze kon weer lekker intiem bij Nena liggen en staat heerlijk in het middelpunt. Ze weet al lang dat ze die lastposten (haar kinderen) gaat dumpen bij die zus. Dat had ze in 10 seconden even geregeld over de telefoon.
Is dat pijnlijk?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ok, dat ze zich een hartverzakking vreet dan
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:37 schreef dieenebart het volgende:
*haalt nu vingers uit oren, kleppen van ogen, kranten uit de brievenbus sinds augustus*
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Danny het volgende:
Bart heeft al door dat ze niet gaat
Yep. Die zogenaamde scenario's van "Als je strax gaat, dan..." trappen we niet in."quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef Danny het volgende:
Bart heeft al door dat ze niet gaat
Natuurlijk, ze is straks dat blok aan haar been kwijt (Wilgo) en ze kan gewoon in het huis blijven omdat de komende 2 jaar haar zussen de kids wel opvoeden. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:42 schreef scanman01 het volgende:
Bart meldt weer even dat Huub de populaire man is. Natasia snapt er echt niets van
Intussen blijft Natasia keihard lachen en praten. Ze is erg blij de laatste dagen.
Actie houden ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Er moet echt een muilkorf dat huis in
Ze hebben niet door dat iedereen aardig overkomt naast dat stelletje asociale galbakken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep. Die zogenaamde scenario's van "Als je strax gaat, dan..." trappen we niet in."
Ze maken zich nu druk om het knip-en plakwerk van de redactie. Hoe kunnen ze er nou van maken dat Huub aardig overkomt..."
Vanaf het begin was het op fok al duidelijk dat Natasia leeft voor aandacht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:44 schreef farceman het volgende:
Grappig wel dat er hier zoveel over Natasia gepraat wordt.
En dat jullie na zoveel dagen nog niet doorhebben dat het haar alleen omm de aandacht gaat en dat ze nooit maar dan ook echt nooit vrijwillig uit die villa zal stappen.
Zou wel lache zijn, ik wil die smoel wel eens zienquote:
ik zie die smoel al veel te vaak...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou wel lache zijn, ik wil die smoel wel eens zien![]()
Over wie heeft hij het daar? Nathanael?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:41 schreef blink88 het volgende:
Bart is aan belllen "hij kan het niet hebben dat Huub het populaire mannetje is nu"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |