Ik was het niet, maar het lijkt me wel de gouden tip.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:18 schreef linda856763 het volgende:
Ah, ik moet ook vanmiddag karbonades maken. Gewoon in een ovenschaaltje, deed BE geloof ik.
Ik wil eigenlijk rond de 72 kilo wegen maar de eerste tussenstop is voorlopig onder de 85, daarna onder de 80, daarna onder de 76 en dan richting 72.... (al lijkt me dat nu bijna onmogelijk)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:50 schreef linda856763 het volgende:
Succes Droeke! Wil/moet je veel kwijt?
Ik ben er mee bezig en ben nu na 2 weken toch wel 2,5 kilo kwijt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef amaranta het volgende:
In dat 2de boek mag je veel eten zeg....val je dan wel af?
ow, ik vergeet steeds te sportenquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig en ben nu na 2 weken toch wel 2,5 kilo kwijt.
Ik sport er wel 2-3 keer in de week bij.
Nou ik vind het helemaal niet veel, vanochtend mocht ik eigenlijk alleen 2 crackers met jam en een appel (heb 2 manderijnen gegeten), ik had na een uur al super veel trek.. Ik wil maar ongeveer 2-3 kg afvallen, maar zo is t wel heel moeilijk, ik heb op school toen maar een ciabatte mozzarella gekochtquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet je kijken of je iets minder kan eten. Ik vind het soms ook wel veel hoor. Ik kwam op sommige dagen op 1500 Kcal uit en dat vind ik eigenlijk wat aan de hoge kant als je af wil vallen.
Ik laat dan bijvoorbeeld iets als drinkontbijt naast een boterham vallen omdat ik het te veel vind...
Heerlijk he!! heb eergister een milky way van de kids gepakt... kan er dan ook echt van genietenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren chocola op. Linda's schuld!
Had gewoon even zo'n zin in. Het eerste stukje in 3 weken. Dat is voor mij echt recordbraking.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren chocola op. Linda's schuld!
Had gewoon even zo'n zin in. Het eerste stukje in 3 weken. Dat is voor mij echt recordbraking.
Ik kréég het. En ik vind het ook niet zo erg, af en toe een stukje moet best kunnen (ik heb ook niet veel haast en niet veel kilo's kwijt te raken, dat scheelt) En bovendien sla ik dan de warme chocolademelk van Sonja overquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:15 schreef BertV het volgende:
Waarom hebben jullie dan chocolade in huis?
Ik ken het wel, als ik veel snacks in huis heb, zijn ze snel op.
Daarom heb ik er precies genoeg van in huis. Doordeweeks niks, in het weekend afgemeten.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heerlijk he!! heb eergister een milky way van de kids gepakt... kan er dan ook echt van genieten
Ach, een keertje kan best. Niet elke dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |