Hoe oprecht is oprechtquote:Op maandag 15 januari 2007 17:20 schreef Floripas het volgende:
Wilders schrok oprecht van de nazi's op zijn handtekeningenlijst.
Nee. Maar ik zag zijn nekhaar overeindstaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe oprecht is oprechtKan jij in iemands geest kijken.
![]()
Ergens in de wandelgangen heb ik ook wel opgevangen dat Van Baalen erg veel herrie heeft staan schoppen om boven Arend-Jan de nep-professor op de lijst te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:50 schreef Floripas het volgende:
VVD - Hans van Baalen - Ik kom nog steeds tegen dat Hans van Baalen een brief zou hebben geschreven aan nazi-leider Joop Glimmerveen in zijn studententijd. Dat is dus niet, ik herhaal met kracht, niet waar!
Waarom een nep-professor?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:31 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ergens in de wandelgangen heb ik ook wel opgevangen dat Van Baalen erg veel herrie heeft staan schoppen om boven Arend-Jan de nep-professor op de lijst te komen.
Normaal heb ik het niet zo op mannetjes die gaan dreigen met opstappen omdat ze onder een andere persoon staan, maar in dit geval: go Hans!
lange pik(orde) heet dat....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:31 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ergens in de wandelgangen heb ik ook wel opgevangen dat Van Baalen erg veel herrie heeft staan schoppen om boven Arend-Jan de nep-professor op de lijst te komen.
Normaal heb ik het niet zo op mannetjes die gaan dreigen met opstappen omdat ze onder een andere persoon staan, maar in dit geval: go Hans!
Heb je hem wel eens horen leuteren over Saddam? Of GWB en de WMD? En dan bij elk interview interessant gaan doen met 'verbonden aan de UU'.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef Floripas het volgende:
Waarom een nep-professor?
quote:
En dan wil je niet eens weten hoe ie schuift en draait als je hem kritische vragen stelt over de legitimiteit zijn van de inval in Irak en de massavernietigingwapen die nooit zijn gevonden.....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:44 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens horen leuteren over Saddam? Of GWB en de WMD? En dan bij elk interview interessant gaan doen met 'verbonden aan de UU'.
Ja, maar zoals die vent ouwehoert, dan kunnen ze net zo goed die vragen aan mij stellen......Ik ben geen historicus, maar de antwoorden die hij geeft zeggen niets zoveel.....Ik kan ze ook geven.....quote:Op maandag 15 januari 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:
Ik heb nog nooit een artikel van die man gezien zonder historische fout.
Weet niet of hij dat thans is.........Lijkt mij niet icm het TK-lidmaatschap, als je dat ambt serieus wilt nemen...quote:Is hij buitengewoon hoogleraar?
Antwoord: nee, dus.quote:Om Kamerlid te worden heb ik mijn wetenschappelijke carrière opgegeven. Ik had een volledige aanstelling als universitair docent; nu geef ik alleen nog op vrijdag college
Nee, hij zegt er zelf over:quote:Op maandag 15 januari 2007 17:54 schreef Floripas het volgende:
Ik heb nog nooit een artikel van die man gezien zonder historische fout. Is hij buitengewoon hoogleraar?
quote:Om Kamerlid te worden heb ik mijn wetenschappelijke carrière opgegeven. Ik had een volledige aanstelling als universitair docent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |