Volgens mij heeft NL daar permissie voor, ze mogen alleen niet de overige drank gebruiken die in het huis staat maar wel de wijn die speciaal was voor vanavondquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef snetje het volgende:
en nattenel nu een sanctiedie zit nog steeds aan de wijn
![]()
quote:
dat is een gevoel van een kut die gestuurd isquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is een gestuurde kut feeling ?
Je telefoonnummer werkt niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is een gestuurde kut feeling ?
Ja, t leven is zwaar als de alcohol op rantsoen is en het speltechnisch niet handig is om de hele nacht complotten te smedenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
NL en Bart gaan zich klaarmaken voor bed denk ik
Als het daar maar bij blijft...?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:53 schreef F04 het volgende:
Hier weer voor dezoveelste keer een TVP.
Huub en Sylvia ws. in de gameroom i thinkquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is de rest ???
Ik ben er en jij vraagt naar restjes???quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:53 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is de rest ???
Ik zoek Huubquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben er en jij vraagt naar restjes???![]()
Ja... Bart heeft er schijt aan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
Bart piest met zn zender om
Ik hoop dat Huubje mn kaartje elke avond even voorleest ( zo rond 19.00)quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent verblindt door de kaartenactie!![]()
Oh is er vandaag gepland dat Nena en Brian het gaan doen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
Zou Bart tegen Brian gezegd hebben dat ie beneden ging slapen???
Dan zit Brian nog een flink eind bij Nena vandaan.......
ja en er stond een soort zalf op de tafel ....iets tegen voetschimmelquote:
Volgens mij niet, maar het zou me nix verbazen..... stukje teambuildingquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:58 schreef tipsch het volgende:
Oh is er vandaag gepland dat Nena en Brian het gaan doen?
Heerlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Leandra het volgende:
Je wordt op je wenken bediend kleinzusje
Tja, zo zie je maar weer he?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:02 schreef kleinzusje het volgende:
Toch wel triest: krijgt Huub 200 kaarten van vreemden, leest hij alleen de brief van de poepsletjes
De waarheid is soms wreedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |