Dat hun tegenstanders er niet meer zijn als ze de volgende morgen wakker worden, Bart wil dat niet..............quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
Wat hoopte Natasia en Bart niet ?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:30 schreef Wireless het volgende:
Ah, ze zijn weer met het voorspel bezig?
jij zegt het ik dacht hetquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef MCR4480 het volgende:
nou dat word sex voor brian vanavond
Ja , je hebt zeker gelijk.....Brian is ook een net een groot-kindquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right, dit ligt zeker aan Nena.
Eigenlijk zegt Brian: ik ben een klein kind en je moet er rekening mee houden dat alles voor mij emotioneel heel simpel en eenvoudig gehouden moet worden, anders ga ik flippen.![]()
Nena kennend is het altijd prijs, totaal geen eigen mening......dus meegaandquote:
omdat we de verhaallijn moeten volgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef snetje het volgende:
waarom weer 2 streams op buiten en 2 op brian en nenawaar zijn de anderen
iene, miene, mutte van DGK-REDACTIEquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef snetje het volgende:
waarom weer 2 streams op buiten en 2 op brian en nenawaar zijn de anderen
die kennen we allang !! tijd voor een frisse wind ! hoppa tamara erinquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
omdat we de verhaallijn moeten volgen![]()
Klagen OP mij is in deze zetting correctquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:39 schreef jessie het volgende:
Kom niet klagen OP mij.
Kan iemand Nena een maan roos vis vuur zus boekje geven
vertel, ben effe brian en nena aan het luisterenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:39 schreef kleinzusje het volgende:
He een stoer Huub verhaal uit de mond van Bart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |