Ik vind juist dat de makers haar een beetje afzeiken eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze alsof Sara Kroos een goede lama is
Die ene zocht ook een baan..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het best wel grappig om die kansloze mensen daar te zien staan![]()
zijn allemaal van die doorsnee mensen... die idols ook niet hebben gehaald, zoek een baan ofzo
Daar keek je ook naar berends, niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:41 schreef pberends het volgende:
De nagesprekken van de Jury... IDOLS!
Dat snap ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ik denk leedvermaak..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Waarom kijken jullie hiernaar ?
Wachten op Klein Hollandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
omdat we niet allemaal de hele avond willen posten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
nee precies want die jury sla ik nou ook niet bepaald hoog aanquote:
Wat een vent hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:48 schreef Janetje het volgende:
"ik heb het programma niet zo vaak gezien"![]()
Die was wel humorquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:49 schreef pberends het volgende:
Lucky pants... oftewel de SLET PANTS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |