Alsof Viola de beste presentatrice mag uitzoeken ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef tong80 het volgende:
Alsof Berry van Aerle de beste voetballer uit moet zoeken
Ik heb nog niet gelachen eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nu wel weer grappig omdat het zo tenenkrommend slecht is.
Das toch altijd zo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:34 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nu wel weer grappig omdat het zo tenenkrommend slecht is.
Dat doet ze zelf al.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef Smeich het volgende:
och ja.. Sara ff belachelijk maken...
Ik vind juist dat de makers haar een beetje afzeiken eigenlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze alsof Sara Kroos een goede lama is
Die ene zocht ook een baan..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind het best wel grappig om die kansloze mensen daar te zien staan![]()
zijn allemaal van die doorsnee mensen... die idols ook niet hebben gehaald, zoek een baan ofzo
Daar keek je ook naar berends, niet zeuren dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:41 schreef pberends het volgende:
De nagesprekken van de Jury... IDOLS!
Dat snap ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zetten ze de overgebleven Lama's niet gewoon in de jury, die moeten tenslotte toch met die lui gaan werken....
Ik denk leedvermaak..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Waarom kijken jullie hiernaar ?
Wachten op Klein Hollandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
omdat we niet allemaal de hele avond willen posten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
nee precies want die jury sla ik nou ook niet bepaald hoog aanquote:
Wat een vent hequote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:48 schreef Janetje het volgende:
"ik heb het programma niet zo vaak gezien"![]()
Die was wel humorquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:49 schreef pberends het volgende:
Lucky pants... oftewel de SLET PANTS.
Tja, van de commercielen kan je dit verwachten, maar wat heeft dit met de publieke omroep te maken...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
Makkelijk toch tegenwoordig die programma-formules.
Je plaatst een oproepje om misschien met je kop op TV te komen en er zijn altijd wel een paar duizend kanslozen die erop reageren en vervolgens knip je de audities in stukjes en hoppa, je hebt zo weer een stuk of 5 prgramma's.
Wat een ongelovelijke bagger.
Eens!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:00 schreef Kurk het volgende:
Die jongen met die blauwe trui, die Bambi-gozer en die ene bouwvakker mogen van mij inderdaad ook door. Ook die vrouwelijke kroegtijger was wel grappig.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat komt nog wel, denk ik. Pas op het einde als er uit x potentiële Lama's er twee uitgekozen moeten worden.quote:
Niks. Maar alles met improvisatie.quote:Wat hebben die andere gasten te maken met de lama's?
Vond die ook de bestequote:
Ik zie al genoeg mensen op TV waarvan het hoord wél klopt. Een komiek met een hoofd dat niet klopt (Teeuwen of van 't Hek ofzo) dat is juist grappigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:04 schreef VoreG het volgende:
Die bambi-gozer had trouwens wel een raar hoofd zoals 'renkema' al zei. Op de een of andere manier klopte er iets niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |