Hier nog 1quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Is het misschien een idee om naar ieders niveau op PS te vragen en daar groepen van te maken zodat een ieder op zijn niveau een stapje hoger kan komen.
Het liefst zou ik na 1 dag als volleerd PS expert de deur uitlopen, maar de realiteit is anders helaas.
Zou alleen zelf al niet weten hoe ik mijn eigen niveau op PS zou moeten aangeven.
Ik pruts nu alleen nog maar met wat curves en wat contrast en brightness.
We zitten al in een groepje van 2.quote:
Dat in ieder geval niet neequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:45 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
We zitten al in een groepje van 2.
Ik ben niet de enigeste nOOb![]()
Het is de bedoeling dat de n00b en de wat meer gevorderde er wat van kan leren. Helaas zit het al vol. Ik kan je op de reservelijst zetten? Voor retoucheren gaat Lynx666 al wat voorbereiden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef shi het volgende:
hmm heel interesant...... ik twijfel...... is er behoefte over uileg van retouche enzo? of over de wat meer uitgebreidere beeldverbeteringstechniekken?
Maar Lynx staat niet op de lijst!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef freud het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de n00b en de wat meer gevorderde er wat van kan leren. Helaas zit het al vol. Ik kan je op de reservelijst zetten? Voor retoucheren gaat Lynx666 al wat voorbereiden.
Wel erg leuk dat je er ook zin in hebt!!
Die heb ik weggesoeptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar Lynx staat niet op de lijst!
Nee, staat in de OP, zal hem er even bijzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar Lynx staat niet op de lijst!
quote:
Tof!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:08 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, staat in de OP, zal hem er even bijzetten.
isgoed, thanksquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef freud het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat de n00b en de wat meer gevorderde er wat van kan leren. Helaas zit het al vol. Ik kan je op de reservelijst zetten? Voor retoucheren gaat Lynx666 al wat voorbereiden.
Wel erg leuk dat je er ook zin in hebt!!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga afzeggenMisschien dat ik 's avonds ff een uurtje mijn gezicht kom laten zien, maar er staan gewoon teveel afspraken op de agenda de komende tijd
Jammer dat je er niet de hele dag bent!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga afzeggenMisschien dat ik 's avonds ff een uurtje mijn gezicht kom laten zien, maar er staan gewoon teveel afspraken op de agenda de komende tijd
Dat zeg ik tochquote:
Nee maar je kan het wel mooi voor 20 man halen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch![]()
Met het avondeten of zo
![]()
en nee, ik kook niet voor 20 man
Dat wil ik best doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee maar je kan het wel mooi voor 20 man halen.![]()
Als je toch met het avond eten komt![]()
Dan kom je dus eerst langs om geld te halenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wil ik best doenMits van te voren voorgeschoten
Yupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dan kom je dus eerst langs om geld te halen![]()
In 5 minuten langs de Chinees, Snacknar, McDonalds, Pizzaria, Shoarma Toko.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupDat kost ongeveer 5 minuten
Dus dan kan ik 55 minuten bij jullie blijven eten
![]()
Het geld innen had ik het over hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:01 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
In 5 minuten langs de Chinees, Snacknar, McDonalds, Pizzaria, Shoarma Toko.![]()
Ik vind het knap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |