Jij moet komenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:10 schreef Petre het volgende:
waarom zie ik dit nu pas![]()
zet deze hagenees maar op de reservelijst. laptop inclusief, CS1 dacht ik zo uit mijn hoofd. winXP en evt. een extra lcd-scherm. geen RAW-mogelijkheid op mijn camera, dus als ik al een plaatsje zou kunnen veroveren dan is dat deeltje niet erg interessant voor me ( al steek je altijd wat op),
Nu al!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef BrewskieB het volgende:
Ik zit hier met Robbedoes en we zijn ons mentaal aan het voorbereiden op deze meet in Delft.
Is er al een lijstje van onderwerpen die behandeld gaan worden ? Dan kunnen we ons alvast verdiepen.
Groeten,
Brewskie
Levels en basic-aanpassingen kwamen zowiezo toch al ter sprakequote:Op zondag 25 februari 2007 19:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Dan is dit misschien wel een punt om aan te halen bij de meet
bij levels kan het ookzijn dat je informatie verniettigd maar bij levels heb je een beter overzicht avn wat je doet vanwege het histogram wat ej ziet, curves kunnen informatie weggooien omdat slechte feedback geven maar hebben wel meer conmtrole over je toonschaal dan met levelsquote:Op zondag 25 februari 2007 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
levels is het beste, schijnt dat bij curves ook informatie verloren gaat (heb ik me laten vertellen door de combi-vakman)
Zie de OPquote:Op zondag 25 februari 2007 14:21 schreef BrewskieB het volgende:
Ik zit hier met Robbedoes en we zijn ons mentaal aan het voorbereiden op deze meet in Delft.
Is er al een lijstje van onderwerpen die behandeld gaan worden ? Dan kunnen we ons alvast verdiepen.
Groeten,
Brewskie
Dat lijkt me zeker wel een handige feature om uit te leggen. Vooral omdat je op die manier makkelijk bewerkingen kan faseren en terugdraaien.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
Ligt eraan hoe je het toepast. Ikzelf werk vooral met aanpassingslagen, dat gooit sowieso geen informatie weg.
Ik wilde dat onderdeel wel de revue laten passeren jaquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef freud het volgende:
Dat lijkt me zeker wel een handige feature om uit te leggen. Vooral omdat je op die manier makkelijk bewerkingen kan faseren en terugdraaien.
Hoe kan je dat nu doen??quote:
simpel, ik trek het toetsenbord wat naar me toe en druk 1 voor 1 op die witte knopjes die erop zittenquote:
pmquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:15 schreef robbedoeseos300d het volgende:
FF nog een niet onbelangrijke vraag.
Hoe krijgen we het adres waar we naar toe moeten.
Ik neem aan dat je dat niet zo hier op FOT neer zet
Dat vermoeden had ik al.quote:
Op zondag? weten je vader en moeder dat al?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik kom later...zo rond etenstijd.
Is dat een probleem?
bij ons ligt het er ook aan hoe laat we wakker worden hoor, we hebben een rock meet de avond ervoorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dat een probleem?
Jammer!!!quote:
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:21 schreef ..zapper het volgende:
Jammer voor je, maar betekent dit dat ik nu wel kan komen?
Nope, dan wordt het z/w conversie verhaal wat laterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dat een probleem?
Is een optie, maar freud woont vrij dicht bij het station. Paar haltes met de tram...en de tram stopt echt vlakbij zijn huisquote:Op zondag 4 maart 2007 11:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik weet niet of er veel mensen met de trein komen, maar zou het geen idee zijn als iemand nog wat plek vrij heeft om deze mensen op te komen halen van het station?
Ah, ik wist niet dat er in Delft een tram wasquote:Op zondag 4 maart 2007 12:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Is een optie, maar freud woont vrij dicht bij het station. Paar haltes met de tram...en de tram stopt echt vlakbij zijn huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |