Mag ik dan komen?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef shi het volgende:
helaas, ik moet afzeggen, ik werd net gebelt of ik die dag kan werken....
Jup, jij stond erna op de lijst. Best zielig voor Petre als hij nou als enige niet zou mogen komenquote:
hmm anders een tweede ronde organiseren??quote:Op zondag 4 maart 2007 14:44 schreef DarkManta het volgende:
OEH! Leuk dit!
Jammer dat het al vol is, voor fotografie en photoshop zou ik op elk gewenst niveau ook mijn bijdrage willen leveren.
In ieder geval heel veel plezier!
Wie weet laat nog iemand het afweten...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, jij stond erna op de lijst. Best zielig voor Petre als hij nou als enige niet zou mogen komen.
hopelijk wel.... ik baal er behoorlijk van dat ik niet kanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Geloof dat dit zowiezo wel de bedoeling was....als dit aanslaat volgende week!
Ik heb nog geen PM gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:10 schreef freud het volgende:
Ik zal vanavond even de lijst bijwerken. Het is vanaf Delft CS echt 5 minuten met de tram inderdaad. Als je het adres in je PM hebt gehad, is www.9292ov.nl makkelijk. Ik zal ook mijn telefoonnummer erbij zetten.
Ik denk wij allemaal nog niet.quote:
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 07:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk wij allemaal nog niet.
Anders gaan we al massaal voor de deur liggen.....
Ja, en nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
Op zondag? weten je vader en moeder dat al?
Je vader weet het maar je moeder nog niet?quote:
Ik heb ze verwenst naar de hel en ben dus vrij om ergens anders te eten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Je vader weet het maar je moeder nog niet?
Misschien komt het wel omdat ik BrewskieB heet, Freud.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef freud het volgende:
De inbox "brewskib" is niet beschikbaar
Kom op mensen...
Je was me net voor!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef BrewskieB het volgende:
[..]
Misschien komt het wel omdat ik BrewskieB heet, Freud.![]()
Je mag mijn plaats hebben, Zit nu op mijn werk mijn mail te lezen, en aankomend weekend is er een grote MOM implementatie, waar ik geacht wordt bij te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |