abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:44:16 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45307772
Belsen zette net een filmpje op 'Zusje'. Een soort cultureel filmpje op internet. Over kindermishandeling... Ik voelde het aankomen, maar bleef toch kijken. Op het einde hoor je de baby huilen en het zusje kruipt weg in de kast. De baby huilt heel hard en dan hoor je plok/plof en abrupt houdt het gehuil op. Ik wil dat nooooooit meer zien of horen, ook al gebeurt het in het echt ook. Ik zei al tegen lief: ik wil m'n kop niet in het zand steken, maar ik wil het ook niet weten. Zoiets puurs en onschuldigs als een baby...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:19:52 #202
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45308086
ik heb t einde daarvan gezien, PV.. vreselijk idd

Suzziiee, wat een nachtmerrie is dat. Sterkte!
stiekem wel opgelucht dat ik al bevallen ben

Rewimo, veel plezier vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:42:31 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45308311
suzzie sterkte voor jou je vriendin en haar vriendin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:46:24 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45308359
PV dat soort filmpjes kan ik ook niet meer zien, het linkje 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' kijk ik ook niet. Dat trek ik niet, misschien struisvogelpolitiek, maar goed. Overigens heb ik wél gebeld naar meldpunt kindermishandeling toen dat hier in de straat aan de orde was, zover steek ik mijn kop dan ook weer niet in het zand.

Suzziiee wat een verschrikking.
ET het mag best in grote letters dat je opgelucht bent dat je al bevallen bent na zo'n verhaal hoor! Hoe gaat het in huize ET/Swets?

Rewimo is als het goed is al aan het kijken, ik ben benieuwd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:08:42 #205
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45308636
Jessie wat rot dat het weer zo voelde gister. Gaat het oke nu?!

Ik heb vanavond een verjaardag waar 'hij' ook is. Men wat haat ik dat we dezelfde vrienden hebben, gister dacht ik nog dat ik dat best kon maar vandaag weer helemaal niet. Maar ja afzeggen is ook weer zoiets. Ai. Gelukkig is het nog lang geen vanavond.
pi_45308655
Je kan nog steeds met me ruilen LB
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:14:24 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45308718
Volgens mij gaat het uiteindelijk ook nooit werken met dezelfde vrienden, juist door dit soort situaties.

Jessie, ik hoop dat je er nu eens achter kunt komen wat er nou toch allemaal gebeurt in jouw lichaam. En natuurlijk dat het uiteindelijk niks engs blijkt te zijn. Sterkte
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:15:58 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45308737
welkom ET
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:23:25 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45308835
Ja Snoop ik had niet anders verwacht

Nee Livelink, ik denk iddd ook niet dat het gaat werken. Ik snap uberhaupt niet meer waarom dat me nou nooit heeft tegengehouden. Maar ik geloof dat dit weekend weer helemaal niks gaat werken. Niet met Jolie. Maar al helemaal niet zonder Jolie. Ik heb het nu alweer gehad Ik word er zo boos van. En ik wil niet dat ze daar bij is maar ik heb haar ook zo nodig bah.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:27:40 #210
37150 livelink
pi_45308899
Oh Luchtbel, wat een ellende. Ik hoop dat het weekend zich nog een beetje zal herstellen en dat het uiteindelijk toch gaat werken. Ik weet helaas niks zinnigs te zeggen op je dilemma van met of zonder Jolie.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:34:26 #211
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_45308996
Ik ook niet. Nou ja we gaan dadelijk misschien maar een paar uur gewoon weg dan zal het wel meevallen. En stiekem hoop ik dat hij mij gewoon ook niet wil tegenkomen op die verjaardag en zo handig is om heel laat te gaan want ik ga vroeg weg. En dat alles zich vanzelf wel oplost en het straks weer allemaal beter gaat. Het liefst over een minuut of tien al.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:35:41 #212
37150 livelink
pi_45309019
Ik hoop het gewoon met je mee. Misschien helpt dat
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:57:29 #213
103793 kozakken
Living the life
pi_45309442
En ik hoop het gewoon met je twee.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:59:21 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45309481
Luchtbel, succes vanavond en vandaag en morgen. Hopelijk keert het tij. Of gaat de tijd 6 keer zo snel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_45309533
LB, het is ook rot en hopelijk is het snel morgen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:02:29 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45309541
Jessie, LB en Suzie

Gisteren laat in de middag werd ik gebeld door een hele lieve doktersassistente die de orthopeed toch nog aan zijn jasje had weten te trekken. Het wordt loopgips De achillespees is gelukkig maar gedeeltelijk gescheurd dus spitsstand e.d. hoeven niet. Het enige waar ik wel een beetje bang voor ben zijn de prikjes die ik mezelf moet geven om trombose te voorkomen. Het zal vast wel wennen maar ik ben niet zo'n held met injecties. Bedankt voor de tips allemaal. Hier dus ook een klompvoet waarvan vroeger de achillesspees ook is verlengd. Ik denk dat zo'n verlenging misschien een beperkte houdbaarheidsduur heeft ofzo. In ieder geval zijn de belangrijkste vragen nu beantwoord. De rest komt woensdag wel.

Mijn laptop is binnen. Hij is zo mooi en zo licht en heeft gewoon alle toetsen nog en er hoeven geen icepacks onder
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:05:33 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45309610
Fijn, max! Zowel de antwoorden van de orthopeed als de staat van je laptop! Dat tromboseprikken doet sebastiaan dus ook al sinds eind november elke dag. Niet fijn, maar hij doet het heel heldhaftig. Hopelijk zet jij die knop straks ook zo om.
Hoe gaat het trouwens met je goede voornemen?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:10:05 #218
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45309718
Het gaat echt heel goed. Er is nu 3,8 kilo af. Straks zal het wel wat minder snel gaan omdat ik door dat gips waarschijnlijk wel wat minder makkelijk uit de voeten kan maar ik ga gewoon door. Het lijkt me wel lollig om na 6 weken gips op de weegschaal te gaan staan.

Hoe gaat het met de enkel van Sebas? Ik las een paar dagen terug dat hij geopereerd zou worden. Ik ben zo met mezelf bezig geweest dat ik een beetje heb gemist hoe dat is gelopen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:14:43 #219
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45309811
M@x
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:41:01 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45310400
Hee, wat goed zeg! Ga zo door!!!

Sebas heeft de operatie goed doorstaan, maar helaas mag hij de enkel nog steeds helemaal niet belasten. Dus ik moet nog steeds heel veel zelf doen helaas. We hadden er echt op gerekend dat hij weer mocht gaan lopen en autorijden (dat was eerder gezegd). Dat valt dus nog tegen. Misschien over een week wel.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:42:52 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_45310441
heej m@x wat goed zeg!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:35:10 #222
37150 livelink
pi_45311751
M@x, dit klinkt in ieder geval wat beter dan de 1e melding. Mijn moeder heeft overigens hetzelfde gehad, lang geleden en die is er eigenlijk helemaal van hersteld. Ze kon vanwege de pijn aan haar achillespees maandenlang bijna niet lopen of fietsen, maar na het gips ging het eigenlijk veel beter en heb ik haar er nooit meer over gehoord.
pi_45311988
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef m@x het volgende:
Het enige waar ik wel een beetje bang voor ben zijn de prikjes die ik mezelf moet geven om trombose te voorkomen. Het zal vast wel wennen maar ik ben niet zo'n held met injecties.
[uit lurkstand komt]

Ik heb deze prikjes (Fraxiparine in mijn geval) ook 6 weken moeten gebruiken na een operatie. De eerste twee prikjes zijn door de verpleging gedaan en daarna mocht ik het zelf doen. Maar het went echt, op een gegeven moment gaat het super gemakkelijk en snel!
Heel veel succes!

[terug in lurkstand gaat]
  zaterdag 13 januari 2007 @ 15:25:10 #224
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45314656
Sugar wat vervelend voor jullie dat Sebastiaan nog niet teveel zijn enkel mag gaan belasten, hopelijk is het snel anders
Want kan me wel iets voorstellen dat Sebastiaan ook graag weer wat "mobile"zou willen zijn

Luchtbel jij ook s6 met de verjaardag en hopelijk word het toch nog een leuke dag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 13 januari 2007 @ 16:55:24 #225
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45316767
Gutenmittag

M@x, goed nieuws, hopelijk ben je na die 6 weken van de ellende af. Die prikjes stellen niet veel voor maar als je het echt eng vindt om het zelf te doen kun je vragen of de Thuiszorg ze komt geven, dat heb ik na mijn operatie ook gedaan.

Wji hebben de boerderij bekeken en die is echt Alles is vernieuwd en je zou er z'o in kunnen trekken. Alleen kwam er vanmiddag al iemand voor een tweede bezichtiging en die had serieuze belangstelling Dus we moeten hopen dat die koop niet doorgaat...Het huis ligt werkelijk schitterend op het hoogste punt van Pfalzdorf, met uitzicht naar alle kanten en eromheen mag niet gebouwd worden. Aan het huis zelf hoeft niet veel gedaan te worden, boven is al een kamer die wel een dakkapel nodig heeft maar waar Christan zo in kan trekken Beneden nog een grote slaapkamer en een kleinere. Twee badkamers en een knots van een woonkeuken (zowat een woonkamer op zich). In de schuur kun je verdwalen

Het tweede huis was ook erg mooi, en is zeker een goede tweede. Erg mooi gebouwd en het heeft als voordeel dat het in Kranenburg ligt met alle voorzieningen vlakbij, inclusief de school die daar tweetalig is en bovendien een "Ganztagschule" waar de kinderen tot 4 uur kunnen blijven en hun huiswerk maken (met individuele begeleiding), aan sport kunnen doen, schaken of bijvoorbeeld aan kunst of theater deelemen. Het huis is heel groot, prachtig gebouwd (mooie materialen) alleen wat vreemd van indeling. Beneden heb je een woonkeuken, een slaapkamer, een extra kamer en een ruim toilet, plus een vrij kleine zitkamer die aan de tuin grenst. Boven een simpele badkamer (met bad maar zonder douche), een grote slaapkamer (waren er twee, een stukje hiervan zou bij de badkamer getrokken kunnen worden om die uit te breiden met een douche), en een enorme woonkamer. Daarboven zit nog een betreedbare zolder (vlizotrap), maar die hebben we qua bergruimte niet eens nodig, want er is ook een kelder met wasruimte, sauna met prachtige douche plus nog een enorme kamer. Plus een flinke lap tuin (840 m2)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')