He, je moet wel luisteren als iemand je iets vertelt hequote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef Gillingham het volgende:
Rope?
SamuelofSEK +1quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Wrong Man??
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Doff het volgende:
[..]
He, je moet wel luisteren als iemand je iets vertelt he.
hehe Fonda ja.quote:
Top100 ziet er mooi uit, daar kan ik nog een paar mooie titels uit halen. Alleen jammer dat het afschuwelijke Before Sunset er in staatquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die top 100 heb je anders wel binnen, adres onthouden.
Ik weet dat ik 'm nog niet gezien heb, daarom een genuine gok.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:39 schreef Doff het volgende:
[..]
Top100 ziet er mooi uit, daar kan ik nog een paar mooie titels uit halen. Alleen jammer dat het afschuwelijke Before Sunset er in staat.
Welke film?quote:: [pointing gun at Oleg] say hello to my little friend!
: That's real fucking original. what are you, a fucking cartoon?
: I'm a mack-daddy pimp!
quote:
Oh shit. Die was ik vergeten. Maar ik gun het je natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef cwk het volgende:
Dat
Is
Running Scared.
Moet je die naam er ook niet bij doen.![]()
Doff +1quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:37 schreef Doff het volgende:
Oh wacht. Mean Streets.
Wie zegt dit in welke film?quote:: I'm probably the smartest person I know.
Ik weet dat ik hem echt in de afgelopen twee weken nog heb gezien. Ik ga maar eens voor Forrest Gump (gisteren gezienquote:
Ik ga voor Charlie Kaufman, Nicolas Cage in Adaptation, mocht dit goed zijn... tja.... dan ben ik er weer om een uur of elf....quote:
Film is goed. Acteur nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ga voor Charlie Kaufman, Nicolas Cage in Adaptation, mocht dit goed zijn... tja.... dan ben ik er weer om een uur of elf....
ja natuurlijk !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:53 schreef Sokolsky het volgende:
Chris Cooper in Adaptation.?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:53 schreef Sokolsky het volgende:
Kut zie je die had ik ook laatst gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wist het wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:11 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, Dreyer blijkt in het begin van de jaren '10 te zijn begonnen, maar pas vanaf halverwege jaren '20 zijn z'n films enigszins bekend.
Oh dat vroeg je, ik denk wat bedoeld die daar in godsnaam mee. Griffith had ik wel gewetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef Sokolsky het volgende:
Intolerance is natuurlijk wel goed, net als Les Vampires en Broken Blossoms. En waarom kwam niemand op de naam van D.W. Griffith?
Begrijpend lezen is een kwaliteit die vaak ontbreekt in FMT.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef cwk het volgende:
[..]
Oh dat vroeg je, ik denk wat bedoeld die daar in godsnaam mee. Griffith had ik wel geweten![]()
Ik vroeg niet naar z'n naam, maar daar zat ik naar te hinten. En als je op Griffith komt heb je Intolerance ook zo te pakken, was mijn veronderstelling. Allemaal weer onjuist...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:18 schreef cwk het volgende:
[..]
Oh dat vroeg je, ik denk wat bedoeld die daar in godsnaam mee. Griffith had ik wel geweten![]()
Mijn vraag?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:24 schreef Sokolsky het volgende:
Goed, waar kunnen we het verder over hebben?
Deze film heeft meer dan 1000 votesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef cwk het volgende:
Hoeveel votes heeft deze WO I-film (neem ik aan)?
EricusMaximus +1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:08 schreef EricusMaximus het volgende:
Johnny got his gun?
Gelukkig, zo snel als ik hooptequote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Sokolsky het volgende:
Yojimbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |