abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45354515
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
Tjee ik heb dus al 2 afleveringen gemist??? Da's balen. Vanaf nu maar weer goed volgen, te beginnen met de herhaling morgen.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=3717964&md5=c5bc68a25da0e23fb3957c2bb9bf6f14
  zondag 14 januari 2007 @ 20:37:13 #282
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45354678
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Is niet het idee van WIDM dat je zoveel mogelijk probeert te verpesten voor de rest? Waarom ziet dan niemand Alex als mol? Hij heeft nog geen een keer iets constructiefs gedaan.

Als je het gaat zoeken in allerhande 'aanwijzingen' dan raak je eerder het spoor bijster, dan je echt op het spoor komt van de mol.
Omdat het er te dik op ligt... mischien?
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 14 januari 2007 @ 23:54:38 #284
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_45360529
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.

Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.

Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.

Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.

Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?

Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?

[ Bericht 8% gewijzigd door Hihat op 15-01-2007 00:09:47 ]
Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 15 januari 2007 @ 00:13:07 #285
639 Dion
De beuker
pi_45361053
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...

Alex vind ik heel verdacht, ik weet niet of het gewoon een irritant persoon is of dat hij mollenstreken uithaalt. De eerste opdracht werd duidelijk door Nadja verkracht. Hoe ze Bang-noi overbracht was duidelijk sabotage!
Inge vind ik helemaal niet verdacht, maar die thaise letters lijken inderdaad wel Inge te spellen van boven naar beneden. Thais wordt trouwens 'gewoon' van links naar rechts gelezen.

Ik blijf voorlopig bij Nadja maar ik ga volgende keer Inge eens wat scherper in de gaten houden...
Kapot is leuker
pi_45361373
ik ga toch steeds meer voor inge! door de muzikale hint en door wat er in het dagboek van de mol staat!
Every monkey liked to be
In my place instead of me
Cause I´m the king of Bongo
Baby I´m the king of Bongo bong
pi_45361422
In dat dagboek van de mol staat nooit wat zinnigs...
pi_45368633
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef Hihat het volgende:
Sinds deze aflevering vind ik juist Inge heel verdacht.

Bij het abseilen wist ze namelijk te melden dat ze 'toevallig twee weken eerder min of meer gedwongen had moeten leren abseilen', zoals al eerder opgemerkt in dit topic. De Mol oefent inderdaad altijd een aantal opdrachten voorafgaand aan de serie.

Doordat ze het reeds geoefend had wist ze ook zeker dat ze het in Thailand écht zou doen, wat haar de kans gaf om bij het aanbod 'verviervoudig het prijzengeld door de mensen die nu nog boven staan over te halen om ook van de toren te abseilen' de opdracht onderuit te halen.

Ze wist immers van te voren dat ze dit aanbod zou krijgen. Ze wist ook dat als ze niets zou doen er zeker 2500 in de pot terecht zou komen. En ze wist ook vrijwel zeker dat die schijterd van een Alex never-nooit-nie van die toren af zou gaan. En dan kon ze lekker met haar vingertje naar Alex wijzen, she's got someone to blame, zoals de muzikale hint ons al duidelijk maakte.

Echt niemand die het verdacht vind dat Inge een zékere 2500 Euri op het spel zet in ruil voor een káns op 10.000?

Nou, we zijn er uit voor dit jaar. Of niet?
Mwah.. toen Inge vertelde in het bijzijn van de al abgeseilde deelnemers (Jol, Menno en Nadja) dat ze had gekozen voor de 10.000 euro zag je de rest met de wenkbrauwen frontsen. Dus ik denk dat Alex niet zo veel te 'blamen' valt, omdat die vanaf het begin keihard 'nee' zei. Dat had Inge kunnen weten. Dus of haar afleidmaneuvre heeft gewerkt is maar de vraag.
pi_45384263
Ik zit ook op Inge na vandaag (vorige aflevering kon ik nog geen pijl op trekken)
Vond haar beslissing (en de opdracht zat wel dusdanig in elkaar dat de aandacht erna toch vooral op de 'weigeraars' kwam te liggen) erg vergelijkbaar met t moment waar Milouschka 'onopvallend' als laatste over de brug ging.. Denk dat veel mensen (zowel kandidaten als kijkers) toch denken 'die vijf die gelijk afdalen zijn t iig niet', terwijl je als doorwinterde molkijker al weet dat dat nooit de hele opdracht kan zijn, en dat t erg mollerig is om iets ogenschijnlijks onmols te doen (afdalen) omdat je weet dat je de kans biedt uiteindelijk alsnog te saboteren..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45384469
Maar die tranen van Inge na het afdalen waren toch echt? Dat leek me niet gespeeld.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_45384877
Nouja, tranen kun je spelen.. zeker als actrice..
Verder kan ze t natuurlijk als mol ook écht eng of op z'n minst spannend vinden..
pi_45385086
Iig zit je als mol 'veiliger' beneden waar je een aanbod kunt aannemen, dan bang boven te hopen dat iemand anders op t aanbod ingaat, zeker áls jij al hebt laten zien bang te zijn..

(wat overigens ook weer voor Renate als mol pleit, die zich om die reden bewust aanvankelijk 'niet angstig' kan hebben gedragen om de kans te vergroten dat iemand op t aanbod inging..)

[i]edit: deze redenering maakt Alex tamelijk onmols.. als mol is t niet slim om gelijk te laten merken dat je niet durft... want op die manier is de kans erg groot dat niemand t aanbod aanneemt en geld riskeert... aan de andere kant kan hij er zo natuurlijk ook op hopen dat er op die manier iig geen 7500 extra bij komt)
pi_45403333
Ik weet haast zeker dat Renate het is.
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
pi_45403557
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:17 schreef most_wanted het volgende:
ook in die eerste aflevering zo duidelijk... Karel zegt 'De mol kan met een gerust hart achterover leunen met z`n armen overelkaar' wie zag je het volgende fragment zo zitten?
da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
pi_45404134
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Mvnl het volgende:

[..]

da's wel een beetje érg obvious he.. (zondermeer zaten er in dat fragment nog wel meer mensen zo, waaronder Sander)
Het kan nooit te obvious zijn.
pi_45411229
quote:
Maaar op de foto met alle kandidaten staat Inge met haar armen over elkaar..
pi_45411259
quote:
Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:39:29 #298
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45411366
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:36 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ik vind Renate ook echt een goede mol. Als je nou kijkt naar het karakter van Inge, dan vind ik haar te recht door zee. Hetzelfde met Menno. Renate lijkt altijd wel een duistere kant te hebben, of meer iets ondeugends. Maar ze kan ook wel heel goed serieus overkomen.
Renate vind ik geen goede de mol ze valt zo door de mand als ze het is. Ze valt in de categorie Yvonne Jaspers en Elise.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00:58 #299
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_45414203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Dion het volgende:
Ik hoor nooit de muzikale aanwijzingen maar als dat she's got someone to blame was, dan betekent dat dat de mol (weer) een vrouw is...
Het is you've got someone to blame...het kan dus nog zowel een man als een vrouw zijn.

Op dit moment denk ik ook dat Inge de mol is..
pi_45414214
Een
pi_45414219
Mooi slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')