Dat is precies wat ik bedoel, tot het randje met als doel betrouwbaarheid.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef JB100-plus het volgende:
Jammer dat nu zowel als Jan als Gerard de Rooy zijn uitgevallen![]()
Gisteravond leek Gerard wel optimistisch, maar ja, een gesmolten zuiger vervangen zit er niet in. Valt me nog mee dat ie nog heeft kunnen rijden tot de finish van de etappe.
M.b.t. het opvoeren van de dieselmotoren zoals een eindje terug wordt besproken, uit zo'n blok kan inderdaad makkelijk het dubbele vermogen worden gehaald!! Alleen moeten deze blokken natuurlijk uren achter elkaar en vele dagen vol belast draaien. Dus blijft het zoeken van een compromis tussen vermogen en betrouwbaarheid/verbruik.
Bij tractor-pulling worden bij de pro-stock klasse dieselmotoren van slechts 8,1 liter opgevoerd tot 1500 pk en meer. Dit met 1 turbo en waterinjectie. Maar deze runs zijn maar 100 meter/15 sec.
En het verbruik licht iets te hoog voor gebruik in Dakar ben ik bang, zo'n 5 liter diesel en 5 liter water op 100 meter.![]()
ook maar met 5 cilinders zoals hij gister voor de tv zeiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef JB100-plus het volgende:
Jammer dat nu zowel als Jan als Gerard de Rooy zijn uitgevallen![]()
Gisteravond leek Gerard wel optimistisch, maar ja, een gesmolten zuiger vervangen zit er niet in. Valt me nog mee dat ie nog heeft kunnen rijden tot de finish van de etappe.
Da's waar, ik moest gelijk verder denken aan beschadigde drijfstangen en zo, maar dat is natuurlijk niet geval. Stom van mij!! De rest van de zuiger hobbelt natuurlijk wel mee, maar doet geen moer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook maar met 5 cilinders zoals hij gister voor de tv zei
Hij heeft een Franse team baas toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:02 schreef Marcosss het volgende:
maar hij heeft ze kunnen overtuigen dat zijn gps niet goed werkte)
Haha, misschien dat het daar aan ligtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:54 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Hij heeft een Franse team baas toch?
het kan beide. alleen het heeft een andere betekenis. de een is de bekende staaf slachtafval, de ander is Vlaams voor gehaktbal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef Toxic_nl het volgende:
Wanneer leren ze bij dat tvprogramma eens dat het frikandel is, ipv frikadel. Prutsers!![]()
Joh, maar ze bedoelen natuurlijk frikandel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het kan beide. alleen het heeft een andere betekenis. de een is de bekende staaf slachtafval, de ander is Vlaams voor gehaktbal.
Ze moeten over Kamazzen en Ginafs praten. Als ik geneuzel over frikandellen wil horen ga ik wel naar de snackbar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Joh, maar ze bedoelen natuurlijk frikandel.![]()
Toch moet ik ze dr maar eens een mailtje over sturen, stoort me elke dag weer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze moeten over Kamazzen en Ginafs praten. Als ik geneuzel over frikandellen wil horen ga ik wel naar de snackbar.
Die navigator werd bij Eurosport geinterviewt en daar vertelde hij dat Souza terug zou rijden maar dat die de weg was kwijt geraakt. Het andere verhaal van ruzie is dus niet waar (jammergenoeg engzinsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef Toxic_nl het volgende:
Ze hadden wel een ander verhaal over Souza?
Lachertje vind ik wat overdreven, maar voor het geld dat ze hebben in dat team is het niet goed nee vergeleken met Exact-Man. Met het Kamaz team vergelijk ik geen ander team. Zij rijden minimaal 3 a 4 races per jaar en zijn gewoon professioneel. Als Stacey dat ook zou doen, dan zou hij Chagin veel meer weerstand kunnen bieden.quote:
team de Rooy heeft anders genoeg gepresteerd de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:40 schreef Vakkie_W het volgende:
De RooyZe beginnen nu onderhand de lachertjes van de Dakar rally's van de afgelopen jaren te worden met die rommel van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |