abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45349536
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zal vast heel zwaar geweest zijn, maar dat weet je voor de tijd toch?
Ja, lijkt me wel inderdaad.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:17:52 #252
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45349862
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:16:45 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:57:54 #253
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_45351014
Stacey gaat weer winne staat weer flink voor. Hij is van een andere klasse
pi_45351127
En Verhoeven plaats 5 vandaag, en plaats 6 in het algemeen klassement, waar Esteve Pujol helemaal wegvalt (die staat al een hele tijd op dezelfde plek als je de tracking bekijkt) Ook Knuiman met een fantastische prestatie vandaag
pi_45351145
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

toch vind ik Europsort fijner om naar te kijken/luisteren, maar dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. maar evengoed vind ik ook dat beide zenders te weinig aandacht besteden aan de trucks
Het probleem van de weinige " truckbeelden" komt doordat de trucks vaak als laatste zijn waardoor de camera-crew's meestal al weg zijn, omdat die ook weer op tijd in het bivak moeten zijn waar de beelden meteen gemonteerd worden.
Het in beeld brengen van Le Dakar is een enorme klus.
Het is onmogelijk om bij elke bocht of duin te gaan filmen.
De "vaste" camera-crew's trekken er s'morgens vroeg op uit en zoeken een mooi plekje op en de helicopters volgen in principe alleen de toppers.
Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op het feit of ze liever een frikandel of kroket hebben, maar over het algemeen ben ik er wel tevreden over.
Ik had liever wat meer Nederlandse deelnemers in beeld gehad, en een stukje techniek.
Maar daar moet volgens mij voor betaald worden, ieder team/rijder kon zendtijd kopen bij rtl
zo is Knuiman ook nog steeds niet in beeld geweest terwijl hij de 2e beste Nederlander op de motor is.
pi_45351196
Mardeev een half uur verloren bij cp3
pi_45351537
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:09 schreef MasterMido het volgende:

[..]

ze zaten die dag ook vast op een paar duinen. En hun truck kon het volgens hem dan niet halen over de komende duinen. De rest van de groep wou nog wel door. Maar hij niet. Nu moesten ze stoppen. ze konden nog wel een andere laten rijden maar dat is technischheel moeilijk met papieren ofzo.
Hun servicewagen (nissan patrol) had het begeven.
Ze hadden te weinig tijd om de truck een keer goeg te serviceen terwijl ze de nodige problemen hadden en ze hadden te weinig geslapen.
Daardoor is mijnheer de Leeuw uitgestapt en teruggevlogen, hij vond het niet meer verantwoord.
De monteurs uit de Nissan zijn ook naar huis, de rest rijdt door naar Dakar met de truck
pi_45351699
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef dorpsgek het volgende:

[..]

Hun servicewagen (nissan patrol) had het begeven.
Ze hadden te weinig tijd om de truck een keer goeg te serviceen terwijl ze de nodige problemen hadden en ze hadden te weinig geslapen.
Daardoor is mijnheer de Leeuw uitgestapt en teruggevlogen, hij vond het niet meer verantwoord.
De monteurs uit de Nissan zijn ook naar huis, de rest rijdt door naar Dakar met de truck
Dus snapt hij het hele idee van de Dakar niet. Hij weigert dus in principe om het risico te lopen vast te komen zitten.... Nou dan heb je duidelijk Dakar nog niet gevolgd
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45352251
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef existenz het volgende:

[..]

Dus snapt hij het hele idee van de Dakar niet. Hij weigert dus in principe om het risico te lopen vast te komen zitten.... Nou dan heb je duidelijk Dakar nog niet gevolgd
Welja. Ik kan me de verhalen nog herinneren van motorrijders die 4 uur 's morgens vertrokken en 2 uur s nachts terug waren. Vervolgens konden ze gaan sleutelen en om 7 uur weer doorrijden voor opnieuw 700 km zwaar terrein.

En die prutser in z'n comfortabele auto maar afhaken
pi_45352493
wie mailt hem het linkje naar dit topic?
pi_45352561
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
pi_45352611
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben we jou toch voor
pi_45352730
Nee, sorry, al die Dakar mannen zijn vaak hoge bonzen danwel in de automotive sector danwel in het grondverzet danwel in het transport. En in alle sectoren kan ik maar beter wat mensen te vriend houden Heb de afgelopen jaren al tegen teveel scheenbenen geschopt

Wat doet hij btw in het dagelijks leven?
pi_45352746
En wat vind ie lekkerder, een kroket of een frikandel
  zondag 14 januari 2007 @ 19:51:59 #265
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_45352916
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat vind ie lekkerder, een kroket of een frikandel
Dat zullen we nu nooit weten
pi_45353064
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat doet hij btw in het dagelijks leven?
http://www.leeuw-verkeer.nl

Let op die banner boven in beeld, hij is al op zoek naar een nieuwe bestuurder.
  zondag 14 januari 2007 @ 19:57:47 #267
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_45353120
Stacey zou 3 jaar in zijn MAN meedoen, wat betekent dat dit het laatste jaar is voor zijn truck. Volgend jaar met een nieuwe truck aan de start, en waarschijnlijk word dat een KAMAZ, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_45353137
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

http://www.leeuw-verkeer.nl

Let op die banner boven in beeld, hij is al op zoek naar een nieuwe bestuurder.
Oh ja JosvG zn rijinstructeur toch?
pi_45353175
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Dangel het volgende:
Stacey zou 3 jaar in zijn MAN meedoen, wat betekent dat dit het laatste jaar is voor zijn truck. Volgend jaar met een nieuwe truck aan de start, en waarschijnlijk word dat een KAMAZ, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Met Kamaz? Daar geloof ik dus helemaal niks van. Of hebben die Russen zoveel schrik van Stacey dat ze de vijand maar in huis halen?
pi_45353232
quote:
Dat geloof ik echt nooit
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45353264
quote:
Onzin.

Weet hoe de relaties liggen richting MAN..

Mocht de directeur van MAN nou net een NL-er zijn..
pi_45353784
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Onzin.

Weet hoe de relaties liggen richting MAN..

Mocht de directeur van MAN nou net een NL-er zijn..
Daarom sponsort MAN ook Albers
pi_45354075
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:15 schreef existenz het volgende:

[..]

Daarom sponsort MAN ook Albers
Als ik me niets vergis is de directeur van MAN Nederland de vader van Albers z'n manager Lodewijk Varossieau. Varossieau's managementstbureau is ook werkzaam voor Exact Software. Dus 1 + 1 is 2.

In hoeverre die Nederlandse topman (vd Putten?) van MAN hierbij betrokken is weet ik niet. Hij is wel autosportminded want hij raced zelf met een Marcos.
pi_45354301
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Als ik me niets vergis is de directeur van MAN Nederland de vader van Albers z'n manager Lodewijk Varossieau. Varossieau's managementstbureau is ook werkzaam voor Exact Software. Dus 1 + 1 is 2.

In hoeverre die Nederlandse topman (vd Putten?) van MAN hierbij betrokken is weet ik niet. Hij is wel autosportminded want hij raced zelf met een Marcos.
kan niet meer vertellen maar er is meer connectie. Jos weet het ook dus wellicht dat hij het uit de doeken kan doen als hem het ok lijkt.
pi_45354330
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

kan niet meer vertellen maar er is meer connectie. Jos weet het ook dus wellicht dat hij het uit de doeken kan doen als hem het ok lijkt.
Ik geloof dat Jos over die zaken net niets mocht zeggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')