Ja, lijkt me wel inderdaad.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zal vast heel zwaar geweest zijn, maar dat weet je voor de tijd toch?
Het probleem van de weinige " truckbeelden" komt doordat de trucks vaak als laatste zijn waardoor de camera-crew's meestal al weg zijn, omdat die ook weer op tijd in het bivak moeten zijn waar de beelden meteen gemonteerd worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
toch vind ik Europsort fijner om naar te kijken/luisteren, maar dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. maar evengoed vind ik ook dat beide zenders te weinig aandacht besteden aan de trucks![]()
Hun servicewagen (nissan patrol) had het begeven.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:09 schreef MasterMido het volgende:
[..]
ze zaten die dag ook vast op een paar duinen. En hun truck kon het volgens hem dan niet halen over de komende duinen. De rest van de groep wou nog wel door. Maar hij niet. Nu moesten ze stoppen. ze konden nog wel een andere laten rijden maar dat is technischheel moeilijk met papieren ofzo.
Dus snapt hij het hele idee van de Dakar niet. Hij weigert dus in principe om het risico te lopen vast te komen zitten.... Nou dan heb je duidelijk Dakar nog niet gevolgdquote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Hun servicewagen (nissan patrol) had het begeven.
Ze hadden te weinig tijd om de truck een keer goeg te serviceen terwijl ze de nodige problemen hadden en ze hadden te weinig geslapen.
Daardoor is mijnheer de Leeuw uitgestapt en teruggevlogen, hij vond het niet meer verantwoord.
De monteurs uit de Nissan zijn ook naar huis, de rest rijdt door naar Dakar met de truck
Welja. Ik kan me de verhalen nog herinneren van motorrijders die 4 uur 's morgens vertrokken en 2 uur s nachts terug waren. Vervolgens konden ze gaan sleutelen en om 7 uur weer doorrijden voor opnieuw 700 km zwaar terrein.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Dus snapt hij het hele idee van de Dakar niet. Hij weigert dus in principe om het risico te lopen vast te komen zitten.... Nou dan heb je duidelijk Dakar nog niet gevolgd
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
wie mailt hem het linkje naar dit topic?
Hebben we jou toch voorquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
wie mailt hem het linkje naar dit topic?
Dat zullen we nu nooit wetenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat vind ie lekkerder, een kroket of een frikandel
http://www.leeuw-verkeer.nlquote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat doet hij btw in het dagelijks leven?
Oh ja JosvG zn rijinstructeur toch?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.leeuw-verkeer.nl
Let op die banner boven in beeld, hij is al op zoek naar een nieuwe bestuurder.![]()
![]()
Met Kamaz? Daar geloof ik dus helemaal niks van. Of hebben die Russen zoveel schrik van Stacey dat ze de vijand maar in huis halen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Dangel het volgende:
Stacey zou 3 jaar in zijn MAN meedoen, wat betekent dat dit het laatste jaar is voor zijn truck. Volgend jaar met een nieuwe truck aan de start, en waarschijnlijk word dat een KAMAZ, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Dat geloof ik echt nooitquote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Dangel het volgende:
Stacey zou 3 jaar in zijn MAN meedoen, wat betekent dat dit het laatste jaar is voor zijn truck. Volgend jaar met een nieuwe truck aan de start, en waarschijnlijk word dat een KAMAZ, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Onzin.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:57 schreef Dangel het volgende:
Daarom sponsort MAN ook Albersquote:Op zondag 14 januari 2007 20:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Onzin.![]()
Weet hoe de relaties liggen richting MAN..
Mocht de directeur van MAN nou net een NL-er zijn..![]()
Als ik me niets vergis is de directeur van MAN Nederland de vader van Albers z'n manager Lodewijk Varossieau. Varossieau's managementstbureau is ook werkzaam voor Exact Software. Dus 1 + 1 is 2.quote:
kan niet meer vertellen maar er is meer connectie. Jos weet het ook dus wellicht dat hij het uit de doeken kan doen als hem het ok lijkt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niets vergis is de directeur van MAN Nederland de vader van Albers z'n manager Lodewijk Varossieau. Varossieau's managementstbureau is ook werkzaam voor Exact Software. Dus 1 + 1 is 2.
In hoeverre die Nederlandse topman (vd Putten?) van MAN hierbij betrokken is weet ik niet. Hij is wel autosportminded want hij raced zelf met een Marcos.
Ik geloof dat Jos over die zaken net niets mocht zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kan niet meer vertellen maar er is meer connectie. Jos weet het ook dus wellicht dat hij het uit de doeken kan doen als hem het ok lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |