Hoeft niet, als hij 2 meter lang is is 100 kilo een gezond gewichtquote:
Een bullbar vermoed ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:10 schreef SlimShady het volgende:
wat's een cowbar?
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef SuperBiggetje het volgende:
Bij ons was een meisje dood gereden omdat een idioot zijn deur opengooide zonder te kijken. Het meisje reed er tegen aan en is daarna 2 keer overreden.
Dit slaat natuurlijk nergens op, hoe kan je nou rekening houden met mensen die zomaar hun deur opengooien. Wat ik zelf merk is dat ik altijd zo ver mogelijk uit de buurt van deuren blijf waar dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens anticiperen daaropje bent echt niet de enige weggebruiker he.
Pwnd.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:40 schreef SuperBiggetje het volgende:
Bij ons was een meisje dood gereden omdat een idioot zijn deur opengooide zonder te kijken. Het meisje reed er tegen aan en is daarna 2 keer overreden.
Tegenwoordig verwachten mensen dat anderen maar uitkijken/de fout corrigeren zodat ze dat zelf hun gang kunnen gaan. Zie het dagelijks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:27 schreef persoon14362 het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op, hoe kan je nou rekening houden met mensen die zomaar hun deur opengooien. Wat ik zelf merk is dat ik altijd zo ver mogelijk uit de buurt van deuren blijf waar dat mogelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |