och armequote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
in arnhem-zuid dus niet
Serieusquote:Op maandag 15 januari 2007 12:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
in arnhem-zuid dus niet
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
SerieusHier ook gewoon zon en zon
kom gezellig naar eindhovenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, ik had er op gerekend vandaag buiten te gaan vertoeven in de zon.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Tja die storm gaat waarschijnlijk nogall heftig worden, maar waar ik naar kijk is wat er daarna gaat gebeuren. Kregen we een paar weken geleden al een erectie bij een winterkaart die 360 uur ver weg was, nu wordt met geen woord gerept over de minimaal leuke kaarten.
Eerst de storm om vervolgens naar een koud en wit eind-Januari/Februari te gaan? Het zou niet de eerste keer zijn...
Echt vaag. Hier geen wolkje te zienquote:Op maandag 15 januari 2007 12:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]dan haat god me wel heel erg dat ie precies mij nept door alleen hier geen zon te tonen..
Maar als elders hier dus wel zon schijnt zal ik dan toch maar naar buiten gaan.. in goede hoop.
edit; ik zie overigens wel zonneschijn, maar gister was die schijn 10x sterker lijkt wel.
Mwah, moet het laag nog even richting Italië zakken...quote:
jep bij mij ook...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:14 schreef Jodelaar het volgende:
Trouwens ik kan deze pagina niet normaal bekijken hij blijft me zeggen dat ik wachtwoord van knmi moet invullen..
[afbeelding]
Komt door die reachtie van Hertog. Wat daar ook mag staan....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |