Het precieze tijdstip is altijd lastig, net als de uiteindelijke windkracht. Dat blijft toch echt last-minute werk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:11 schreef INViCTuS het volgende:
Wat mij soms nog niet helemaal duidelijk is het tijdstip dat het plaats zal vinden?! In het noorden een zware storm en in het binnenland vast zware windstoten maar hoelaat zal ongeveer het hoogtepunt zijn?!
klopt, GFS is wel eens wat onnauwkeurig, maar de forse wind hebben ze erg goed te pakken de laatste tijdquote:Op zondag 14 januari 2007 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
GFS doet het momenteel wel erg goed als het om qua stormen gaat. Daarom zit ik dit ook goed in de gaten te houdenhet kan wel eens erg leuk worden
ja, als het dan toch niet wintert, dan maar dikke woei!quote:
Idd ik zei al vanquote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, als het dan toch niet wintert, dan maar dikke woei!
Ik zie nu trouwens pas de laatste GFS uitvoer, en die is voor donderdag wat minder met de wind.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd ik zei al van![]()
Geen kou?? geen sneeuw??
Dan maakt deze stormen deze maand helemaal goed
Bestonden er maar weergoden waar je even mee zou kunnen bellen. Ik zou wel wat steekpenningen over hebben voor een flinke windkracht 11 eigenlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:10 schreef aloa het volgende:
Kaarten zijn alweer veranderd ja. En morgen zijn ze waarschijnlijk weer anders.
Ben benieuwd wat het wordt donderdag
mooi plaatje!quote:
Regen, Regen, Regenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
wat wordt het weer zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |