Mijn punt is eigenlijk:quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:01 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben iig komende zomer weer te vinden op al deze plaatsjes, of ik er nu voor moet betalen om te rijden of niet
dat snappen we ja. Die 60 euro voor ryan air is zowiezo goedkoper dan met de auto naar het zuiden te rijden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:04 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Mijn punt is eigenlijk:
Waarom zou ik 60 euro betalen voor een vignet waarmee ik mezelf naar Knokke mag begeleiden terwijl ik met die ¤60 ook naar m'n goede vriend Ryan ( air) kan gaan en dan zit ik in Málaga.
corrupt tot op het botquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:36 schreef HansU het volgende:
[..]
die investeren graag in iets waar ze verlies op maken
quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Knokke is toch echt de coolste badplaats aan de noordzee kust.
Begrijp me niet verkeerd, ik schijt op dat vignet. Maar sinds wanneer liggen de Franse Riviera en de Costa del Sol aan de noordzee?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:59 schreef Herr_Munk het volgende:
Nou pas op Franse Riviera!, Costa del Sol pas op Knokke eat your heart out ....
Mijn waarde,quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:16 schreef Domai het volgende:
[..]
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik schijt op dat vignet. Maar sinds wanneer liggen de Franse Riviera en de Costa del Sol aan de noordzee?
Wat kan mij het nou schelen hoe het er op de Costa de Sol aan toegaat als ik een dagje naar Knokke wil. Dat is namelijk goed aan te rijden op een vrije zondag, en daarom belangrijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Herr_Munk het volgende:
Mijn waarde,
Met mijn sarcastische post wilde aangeven dat een gemiddelde toerist de pis nog niet lauw wordt van Knokke in vergelijking met de Franse Riviéra en Costa del Sol.
Dude lees alles ffquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:29 schreef Kogando het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen hoe het er op de Costa de Sol aan toegaat als ik een dagje naar Knokke wil. Dat is namelijk goed aan te rijden op een vrije zondag, en daarom belangrijk.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:16 schreef Domai het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik schijt op dat vignet. Maar sinds wanneer liggen de Franse Riviera en de Costa del Sol aan de noordzee?
Geehrter Herr Munk,quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Herr_Munk het volgende:
Mijn waarde,
Met mijn sarcastische post wilde aangeven dat een gemiddelde toerist de pis nog niet lauw wordt van Knokke in vergelijking met de Franse Riviéra en Costa del Sol.
Hoe kom je aan die wijsheid.quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ga je toch gewoon lekker via binnenweggetjes naar de bios? of een frietje eten?
aangezien het toch alleen op de snelwegen en de grootste provinciale wegen ging gelden?
Bron?quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:59 schreef DarkElf het volgende:
meen ik ergens gelezen te hebben.
Waar haal je het vandaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:10 schreef Herr_Munk het volgende:
een bevolking dat claimt gastvrij te zijn
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef misteriks het volgende:
ze beginnen zich langzamerhand echt wel zielig voor te doen; die huilebalken die nog steeds getraumatiseerd rondlopen....
Ik stel voor dat Belgie een inzamelactie organiseert voor die arme noorderburen. SOSmobiel Holland, of zoiets...
wat een losers
Het is nog niet zeker op welke wegen het gaat gelden, zie NWS.quote:
eer je toch copypastequote:Op donderdag 18 januari 2007 18:31 schreef misteriks het volgende:
ze beginnen zich langzamerhand echt wel zielig voor te doen; die huilebalken die nog steeds getraumatiseerd rondlopen....
Ik stel voor dat Belgie een inzamelactie organiseert voor die arme noorderburen. SOSmobiel Holland, of zoiets...
wat een losers
mja idd; was een zure oprisping van me nav jouw bovenstaand linkje.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |