abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:19:41 #226
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_45491203
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:45 schreef Oosthoek het volgende:
Die belgen zijn gewoon nog steeds gefrustreerd door het gebrek aan identiteit. Kan het ze niet kwalijk nemen voor een volk dat bekend staat om de patat.
dude, ik heb geen vlagje nodig om mezelf kenbaar te maken. Zelfs patat klinkt lekkerder dan het schuilen achter een "vlagje"
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:20:48 #227
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_45491255
[quote]Op donderdag 18 januari 2007 22:19 schreef misteriks het volgende:
woops
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:43:37 #228
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45492141
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:19 schreef misteriks het volgende:

[..]

dude, ik heb geen vlagje nodig om mezelf kenbaar te maken. Zelfs patat klinkt lekkerder dan het schuilen achter een "vlagje"
Gelukkig klinkt jullie patat dan tenminste nog goed, want die melige zooi is namelijk niet te vreten.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45492784
En dan nog even allemaal het vingertje naar de belgen wijzen:

WHAHAHAHAHAHA DATALIMIET

Zo, zelfs wat digitale snelweg betreft is Nederland superieur aan Belgie.
pi_45493736
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:37 schreef battlesickloner het volgende:

Laatst nog in het nieuws dat Nederlanders miljoenen zwart geld parkeren in België, maar 60 eurietjes voor een vignetje is dan weer te veel
quote:
Waar haal je het vandaan Het beeld dat Nederlanders van zichzelf en van Vlaanderen hebben is vaak geen realiteit.
Als je Vlaanderen en Nederlanders even omwisselt dan hebben we het over ideaal jezelf tegen praten in één post.

Ik zit gewoon bij Algemene Bank Nederland
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:01:04 #231
162965 Soepoog
Soep in je oog
pi_45497863
Lang leve de stickerprinters
pi_45498496
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:01 schreef Soepoog het volgende:
Lang leve de stickerprinters
Vooral omdat ze het elektronisch checken via je nummerplaat
pi_45498539
Zestig euro is natuurlijk heel veel als je je HD-Ready LCD TV nog moet afbetalen.
Stelletje kneuzen, maak je druk om erge zaken ofzo ipv wat je in een gemiddeld weekend 3 x uitgeeft aan drank en wijven.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_45498696
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:45 schreef Oosthoek het volgende:
Die belgen zijn gewoon nog steeds gefrustreerd door het gebrek aan identiteit. Kan het ze niet kwalijk nemen voor een volk dat bekend staat om de patat.
friet, als je iets zegt moet je het wel goed doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_45527409
quote:
België zet invoering wegenvignet door

AMSTERDAM - Het Belgische wegenvignet komt er, ondanks de weerstand van Nederland. De Vlaamse verkeersminister Kathleen van Brempt is vastbesloten om de heffing op 1 januari volgend jaar in te voeren. Dat meldt zij zaterdag in de Telegraaf.

"Dit zijn geen onderhandelingen met Nederland. Jullie komen mij ook niet vragen of ik het eens ben met de plannen voor rekeningrijden in Nederland, en terecht." Van Brempt laat in de krant weten geschrokken te zijn van het grote aandeel buitenlandse auto's op de Belgische wegen.

Zij acht de heffing gerechtvaardigd omdat deze auto's ook bijdragen aan slijtage en files. Het overgrote deel van de kosten wordt volgens haar door de Belgen betaald, maar 'we vragen wel een bijdrage'.

Protest

In Nederland is protest gerezen tegen de invoering van het tolvignet. De invoering van het vignet betekent dat niet-Belgen zestig euro moeten gaan betalen om een heel jaar gebruik te maken van de Belgische snelwegen en gewestwegen. Ook zullen goedkopere vignetten beschikbaar komen, die bijvoorbeeld voor een maand geldig zijn.

De opbrengst van het vignet zou gaan naar wegonderhoud, signaalborden en openbaar vervoer. Van Brempt zegt deze winter de knoop te willen doorhakken over het wegenvignet.

Peijs

Demissionair minister van Verkeer Karla Peijs (CDA) gaf vrijdag aan in gesprek te willen met haar Belgische collega over de invoering van het wegenvignet. Peijs heeft Van Brempt in een brief verzocht om de tolheffing in Europees verband te bespreken.

De commissarissen van de Koningin van de drie zuidelijke provincies stelden woensdag dat het vignet voor het Belgische wegennet niet past in de geest van de Europese Unie. Ook zij stuurden de Belgische minister van mobiliteit een brief waarin zij vragen om overleg. Volgens de commissarissen is het vignet oneerlijk voor Nederlanders in de grensstreek, die vaak over de wegen rijden.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_45527425
"jullie komen mij ook niet vragen of ik het eens ben met de plannen voor rekeningrijden in Nederland, en terecht."

Helemaal waar stelletje jankerds

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 20 januari 2007 @ 09:52:26 #237
11798 Rtificial
[ahr-tuh-fish-uhl]
pi_45527458
Zo is het. Huilies.
pi_45527518
Er is wel een verschil tussen ´plannen´ en een concreet uitvoeringsplan met ingangsdatum.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_45529102
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Er is wel een verschil tussen ´plannen´ en een concreet uitvoeringsplan met ingangsdatum.
pruttelpruttel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:13:12 #240
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_45529558
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]
Dat wordt oorlog!
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  Donald Duck held zaterdag 20 januari 2007 @ 13:15:22 #241
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45531160
Nu maakt Van Brempt alweer een verkeerde vergelijking met het rekeningrijden. Rekeningrijden wordt voor íedereen. Maar het wegenvignen treft alleen buitenlanders.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:26:15 #242
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_45531439
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:46 schreef DarkElf het volgende:
"jullie komen mij ook niet vragen of ik het eens ben met de plannen voor rekeningrijden in Nederland, en terecht."

Helemaal waar stelletje jankerds

Mwah er is wel een groot verschil met belang tussen doorvoer. Belgisch verkeer heeft over het algemeen geen reet te zoeken in Nederland. Nederlands verkeer moet door belgie om naar onderliggende landen te komen. Vooral van belang voor de transportsector.

Ik zou er trouwens geen problemen mee hebben mits ze die betonplaten eens vervangen door fatsoenlijke wegen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_45531771
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Domai het volgende:

[..]

Dat wordt oorlog!
Niet te hopen. Ik heb niet zo´n vertrouwen meer in onze Nederlandse legereenheden de laatste tijd
Lelijke @@p!
pi_45531935
Het is één nog helemala niet bekend hoe het rekeningrijden er precies uit komt te zien en hoe dat zal gaan met de op bezoek komende buitenlander, twee is het rekeningrijden helemaal niet ingevoerd om net de buitenlander te belasten. Twee wezenlijke verschillen en die Belgische minister maakt haar zelf belachelijk.

Waarom is er zo'n België vs. Nederland vete?
pi_45532538
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Niet te hopen. Ik heb niet zo´n vertrouwen meer in onze Nederlandse legereenheden de laatste tijd
nu de belgen hebben helemaal niets meer dus datw innen we makkelijk
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45532547
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
Het is één nog helemala niet bekend hoe het rekeningrijden er precies uit komt te zien en hoe dat zal gaan met de op bezoek komende buitenlander, twee is het rekeningrijden helemaal niet ingevoerd om net de buitenlander te belasten. Twee wezenlijke verschillen en die Belgische minister maakt haar zelf belachelijk.

idd ik snap die vergelijking ook niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45532673
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:48 schreef opgebaarde het volgende:

Omdat ze constant winnen met tien voor taal denken ze gelijk dat ze overal beter in zijn.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:50:04 #248
159438 dezenickiscool
wat valt er te zien?
pi_45534421
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
En dan nog even allemaal het vingertje naar de belgen wijzen:

WHAHAHAHAHAHA DATALIMIET

Zo, zelfs wat digitale snelweg betreft is Nederland superieur aan Belgie.
ik heb geen datalimiet en kwoon in Belgie , en nee het is geen superkut traag internet , meeste sites downloaden aan 2.50mb/sec

kekebur
KeKeBur
pi_45535054
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nu de belgen hebben helemaal niets meer dus datw innen we makkelijk
wy hebben liters bier en er zyn miljoenen mensen verslaafd aan alcohol
wat sommige mensen al niet doen voor een fris pintje

pwnd

3 - 1
pi_45537803
Waarom krijgen alle belgen niet kanker? En gooien wij de schelde dicht? En mogen wij schieten op alle belgen?
Plays WoW, SOF II (gold ^^), BF2 (+SF), MOH:AA S,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')