Bedankt! Ga het proberen zo te volgen (zal m'n baas blij mee zijn...). En nee, ik ben geen familie van tong (zover ik weet in ieder geval...)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Teletekst is redelijk up to date.
dat zie ik liever, dan dat het daar ook zo stormt als hierquote:
damn...die heb ik dan alweer gemistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Remzz het volgende:
Gelukkig heeft Dijkstra zijn eerst 'grap' er al weer uitgegooit
ik wilde er net idd iets over zeggen ... wat een chaos zegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef sturky100 het volgende:
Zijn de nederlanders niet geraadpleegd voor de beeldregie?
De japanners uit Nagano had ook gemogen
Tweede Fransman op de 500 meter achter Kuentzquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede tijd van Contin (de vriend van Gerritsen). 6/10 van z'n PR af.
(Het is toch stom zonder tv)
Voorpagina nieuws in Belgiëquote:
Ja ik ook doet me denken aan Erben Wennemars 1998 in Nagano ook die schreeuw van hem toenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Iew... dingen uit de kom vind ik zo naar!
ja zeg...oeh, in mijn herinnering was ook echt die halve zaal ook stil, en hoorde je alleen dat geschreeuw van Erbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik ook doet me denken aan Erben Wennemars 1998 in Nagano ook die schreeuw van hem toen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze moeten wel opschieten, m'n pauze is zo voorbij.
Ja, die is meteen weer gestopt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:20 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmm.
De italiaan met de mooiste naam doet helaas niet mee
Ippolito Sanfratello
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |