Ja, logisch, de trainingsfaciliteiten in België zijn niet geweldig. Maar het is wel een échte belg, zie bijvoorbeeld http://www.limburg.be/sport/info3-2005-KrisSchildermans.htm .quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Echte Belg? Hij rijdt hier gewoon voor het gewest.
Heb ik iets gemistquote:
2 posts boven je.quote:
Teletekst is redelijk up to date.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:59 schreef Lein80 het volgende:
Weet iemand of er een site is waar de tijden bijgehouden worden? Ik weet dat het met de OS vorig jaar zo was, maar ik weet niet meer waar... Heb namelijk geen tv bij de hand.
Ja, en ik zit op m'n werk. Grmbl.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef Arcee het volgende:
Ah, we beginnen met de idolen van I.R.Baboon.
Bedankt! Ga het proberen zo te volgen (zal m'n baas blij mee zijn...). En nee, ik ben geen familie van tong (zover ik weet in ieder geval...)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Teletekst is redelijk up to date.
dat zie ik liever, dan dat het daar ook zo stormt als hierquote:
damn...die heb ik dan alweer gemistquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:03 schreef Remzz het volgende:
Gelukkig heeft Dijkstra zijn eerst 'grap' er al weer uitgegooit
ik wilde er net idd iets over zeggen ... wat een chaos zegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:09 schreef sturky100 het volgende:
Zijn de nederlanders niet geraadpleegd voor de beeldregie?
De japanners uit Nagano had ook gemogen
Tweede Fransman op de 500 meter achter Kuentzquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede tijd van Contin (de vriend van Gerritsen). 6/10 van z'n PR af.
(Het is toch stom zonder tv)
Voorpagina nieuws in Belgiëquote:
Ja ik ook doet me denken aan Erben Wennemars 1998 in Nagano ook die schreeuw van hem toenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Iew... dingen uit de kom vind ik zo naar!
ja zeg...oeh, in mijn herinnering was ook echt die halve zaal ook stil, en hoorde je alleen dat geschreeuw van Erbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja ik ook doet me denken aan Erben Wennemars 1998 in Nagano ook die schreeuw van hem toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |