Ik had van jou ook niet verwacht dat je helemaal zelfstandig het POL-kanaal zou hebben gevonden.quote:
Er is niemand die dat zegt hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef pomtiedom het volgende:
Geweldig, die phantomaire illusie dat alleen rechts zich hieraan schuldig maakt.
...
Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef pomtiedom het volgende:
Geweldig, die phantomaire illusie dat alleen rechts zich hieraan schuldig maakt.
Een allochtoon in de politiek nemen, weer een typische mislukking !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07025/remak.jpg]afbeelding][/url]
Een VVD-er die werkt en toch haar uitkering wil behouden, dat is weer eens een typisch voorbeeld van rechts lullen links vullen
Remak salonliberaal !
Nee, maar de macht der sugestie is sterk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er is niemand die dat zegt hoor.
De nieuwe slogan van D66:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:58 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee, maar de macht der sugestie is sterk.
Het zou helpen als de topicstarter zou aangeven dat links ook zoiets doet. Ik ben altijd sceptisch op dergelijke berichten van linkse en van rechtse orientatie.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
De nieuwe slogan van D66:
"Nuance. Je kunt ook overdrijven"
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
De nieuwe slogan van D66:
"Nuance. Je kunt ook overdrijven"
Ow nu moet er opeens wel een nuance gemaakt worden, kijk eens naar het merendeel van de berichten in pol. 60 tot 75% van de postings gaat over het zwart maken van de SP en maorijnesen en wouterbofkont en wat nog meer voor slechte rechtse humor tentoon gesteld wordt op fok.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:58 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Nee, maar de macht der sugestie is sterk.
Mwa, dat kan zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ow nu moet er opeens wel een nuance gemaakt worden, kijk eens naar het merendeel van de berichten in pol. 60 tot 75% van de postings gaat over het zwart maken van de SP en maorijnesen en wouterbofkont en wat nog meer voor slechte rechtse humor tentoon gesteld wordt op fok.
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:08 schreef Floripas het volgende:
Volgens mij is de vijand van het centrumdenken het vijanddenken.
Nee, dit topic is denk ik nou juist bedoeld om eens te meer duidelijk te maken dat dit soort gedoe niet puur ter linker- dan wel puur ter rechterzijde thuishoort.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:51 schreef pomtiedom het volgende:
Nou ik weet nog zo net niet of er het wel de gemiddelde fgokker is die post in pol. Als we tijdens de verkeizingen naar polls kijken die in fok worden gehouden lijkt het toch altijd wel dat er toch een redelijke normale aftekingen naar de politieke stromingen binnen het nederelands politieke spectrum. Wat uitschieters aan de extreme kanten. Maar als ik naar de zure postings kijk heb ik toch echt het idee dat links in pol vaak van alles en nog wat beticht wordt wat niet onderbouwd kan worden door de extreme elementen. Maar het is natuurlijk wel leuk om ongefundeerde uitspraken te doen. Ware het niet dat ik vind dat in een discussie vervuiling die niet gefundeerd is meteen verwijdered zou moeten worden. (dan zouden wel bij veel topics opeens nog maar 10% van de postings overblijven)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:06 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mwa, dat kan zijn.
Maar je moet ermee rekening houden dat dat de gemiddelde fokker is. Ook is het zo dat het met rechts net zo wordt gedaan. Dat is gewoon Fok! daar doe je niets aan.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef Verbal het volgende:
Ongetwijfeld vergeefs, want deze mevrouw zal ongetwijfeld door de gebruikelijke verdachten in POL worden neergezet als 'eigenlijk niet rechts, want dit is een typisch links negergedrag' of iets van dien aard.
Teletekst is ook van de NOS, gek.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef Heberg het volgende:
Ben benieuwd of het NOSjournaal dit meldt. Ik denk dat Laroes in een dilemma zit.."Yesssss.. Rechts in de fout ! Melden? Of nee, het is een allochtoon..)
Ik heb het over het JOURNAAL, schat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Teletekst is ook van de NOS, gek.
Ik ben je schat niet. En Hans Laroes gaat ook over NOS-teletekst.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef Heberg het volgende:
[..]
Ik heb het over het JOURNAAL, schat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |