De inhoud van zijn hoofd welquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef spenky het volgende:
zijn auto is toch niet total loss ?
Neequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Little_Meanie het volgende:
ben ik de enige die niet veel geloof hecht aan de TS?
Maar aan de andere kant, dit is nou ook weer niet zo onrealistisch dat het niet zou kunnen gebeurenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Nee![]()
Fokkers laten zich graag opnaaien![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef Kogando het volgende:
Doorrijden na aanrijding is een misdrijf (geen overtreding), je kan dus beter de politie bellen en het melden. Daar heb je 24 uur de kans voor. Mocht de politie nou aan de deur komen of bellen; zorg dan dat jij de eerste bent die zegt dat je een ongeluk hebt gemaakt.
Als jij het eerst zegt heb je het namelijk gemeld, als zij het eerst zeggen niet.
Is dat de premie voor 18 jarige.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik had ook zo'n brief van mn verzekering gehad noclaim garantie 50 euro per jaar, dat ga ik denk ik maar doen
daar is het nogal laat voor hé, je noclaim is al omhoogquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik had ook zo'n brief van mn verzekering gehad noclaim garantie 50 euro per jaar, dat ga ik denk ik maar doen
goed idee, dan moet de verzekering volgende keer niet uitbetalen als je een ongeval hebt. Als jij hoofdbestuurder bent moet jij zo aangegeven staan. En een verzekering gaat er echt niet intrappen als die auto op jouw naam verzekerd is, je hebt een ongeval en daarna is de auto op je moeders naam verzekerd. Die mannen zijn niet achterlijk hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ach dan maar op mn ma dr verzekering
wel een hele slechte danquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
tuurlijkIk ben zeker 1e monteur bij bmw voor jan-lul
i staat voor BENZINE
d staat voor DIESEL
ga toch weg man stakker![]()
Ik denk ook wel dat ze dat doen.Op de dag dat jij schade rijdt en dit ook nog eens niet meldt je no-claim verzekeren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Net als jijquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
alleen mn vader heeft een auto, mn moeder heeft wel een rijbewijs maar al jaren geen auto meer omdat ze niet kan rijden
Ja en ze laten ook Horatio uit Miami overvliegen om hem op de zaak te zettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon de sjaak en reken maar dat je gepakt bent.Ze gaan op zoek naar laksporen en daarna zie je een hele herkenbare beschrijving van jouw auto in de plaatselijke krant.
ik kan heerlijk rijdenquote:
Taxi Bassiequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
een bruine 190
Van wat ik net begrepen heb van meneer agent:quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben gisteren nog doorgereden, maar ik was geen partij, het was de auto voor mij die de auto daarvoor raakte. Ik ben een stukje over het gras gegaan om er voorbij te komen.
Reden: ik had haast, ja echt waar, ik moest een kwartier later een monteur bij mij thuis ontvangen.
Doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
alleen mn vader heeft een auto, mn moeder heeft wel een rijbewijs maar al jaren geen auto meer omdat ze niet kan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |