Graag gedaan, knul.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef mirelia het volgende:
Mensen zoals jij zou het verboden moeten worden op de openbare weg te komen met een auto
toch niet ik zou in dat geval politie bellen, zoals wettelijk nog verplicht is ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
Moet jij eens kijken als iemand schade rijdt aan jouw auto...quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:06 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
maar mijn auto rijd nog perfect hoor, die mercedes was ook niet veel aan kapot alleen achterbumper en een achterlicht maar is wel te fixen
Een hoge. En een rij-ontzegging. Hoop ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
iig politie stond net voor mn deur er waren getuigen geweest enz die mn kenteken hadden gezien, ik heb gelijk gezegd voor hun wat zeiden (bedankt tipgever) maar hielp volgens mij niet veel... word een boete geloof ik
Wat ben jij toch in en intriest, als ik door een uitwijkmanouvre een andere auto aanrijd ga ik op zoek naar de eigenaar. Ben toch zeker niet voor niks verzekerd? Jammer dan voor mijn no-claim, maar zou het heel smerig vinden als iemand mij zoiets zou flikken, dus zou het zeker een ander niet toedoen. Maar goed, zo ben ik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:08 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik denk dat jullie precies het zelfde zouden doen of een briefje neerleggen ofzo zonder adres
dat zijn pas kutgeintjes
Denk jij nu echt dat je geen vluchtmisdrijf pleegt? De politie heeft jou opgespoord; of jij nu spontaan zegt "oh ik zocht jullie" of niet maakt echt niet meer uit. Met een politierechter (ja, dit komt sowieso voor de politierechtbank => strafblad) die ietwat intelligent beslist heb je 5 jaar rijverbod en 5.000¤ boete.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:02 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een hoge. En een rij-ontzegging. Hoop ik..
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:15 schreef mirelia het volgende:
Heb je er van geleerd KonnieKipke?
Overdrijven is ook een kunst. Wij kregen toen 600 gulden boete. Rijden onder invloed + doorrijden na aanrijding. Maar goed, hangt er ook vanaf wat voor rechter je treft. Ik kon me nog als student met stufi afschilderen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Denk jij nu echt dat je geen vluchtmisdrijf pleegt? De politie heeft jou opgespoord; of jij nu spontaan zegt "oh ik zocht jullie" of niet maakt echt niet meer uit. Met een politierechter (ja, dit komt sowieso voor de politierechtbank => strafblad) die ietwat intelligent beslist heb je 5 jaar rijverbod en 5.000¤ boete.
Mooi dat zie ik meneer, ik weet alles beter en heb gelijk van een TS niet zo snel doen met zn "bmw"quote:
Wat ik hier uit opmaak is dat jij fout zat en die BX terecht voor je neus verscheen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
RIj ik vanmiddag in mn bmw over de nieuwe binnenweg in rotterdam komt er een of ander mokkel in een citroen BX een witte, douwt m zo met zn neus voor mij langs dus ik moest uitwijken rij ik zo een geparkeerde mercedes in... GODVERDOMME
dus ik ben m maar gepeerd want wil mn noclaim niet kwijt natuurlijk
iig vervelende mevrouw in WITTE KUT BX moeten branden
danku
Ik kreeg hier een goede 2 jaar geleden 2 maand rijverbod + 2250¤ boete voor iemand rechts in te halen terwijl ik ietsje (niet zo heel veel) te rap reed en in het bezit was van een voorlopig rijbewijs (mocht normaal enkel rijden met begeleider). Blijkbaar wordt er in nederland wel héél makkelijk overgegaan. Ook heb ik proberen aanhalen dat ik student was (om te proberen de 2250 naar beneden te krijgen en om te ruilen voor meer rijverbod), en daarop was zijn antwoord: "ajje geld hebt voor de naft, dan ejje geld voor de boete".quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Overdrijven is ook een kunst. Wij kregen toen 600 gulden boete. Rijden onder invloed + doorrijden na aanrijding. Maar goed, hangt er ook vanaf wat voor rechter je treft. Ik kon me nog als student met stufi afschilderen.
anders lees je even alles?quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat ik hier uit opmaak is dat jij fout zat en die BX terecht voor je neus verscheen.
Als die mevouw in die BX fout zat kost je dat namelijk geen no-claim.
Nu ben je gewoon de sjaak en reken maar dat je gepakt bent.Ze gaan op zoek naar laksporen en daarna zie je een hele herkenbare beschrijving van jouw auto in de plaatselijke krant.
En reken maar dat er mensen zijn die dat gezien hebben.Misschien belt die vrouw van die BX wel.![]()
Paupers die doorrijden moeten geen rijbewijs hebben.En uit een ander topic meen ik me te herinneren dat jouw rijgedrag wel vaker niet deugt.
Dat zal moeilijk gaan als zijn auto total loss isquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:25 schreef dJ-Zcore het volgende:
Zwakkeling. Ik mag hopen dat je morgen tegen een boom rijdt.
Helaas niet, maar dat zou je hem wel bijna toewensen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef spenky het volgende:
zijn auto is toch niet total loss ?
De inhoud van zijn hoofd welquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:27 schreef spenky het volgende:
zijn auto is toch niet total loss ?
Neequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:37 schreef Little_Meanie het volgende:
ben ik de enige die niet veel geloof hecht aan de TS?
Maar aan de andere kant, dit is nou ook weer niet zo onrealistisch dat het niet zou kunnen gebeurenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Nee![]()
Fokkers laten zich graag opnaaien![]()
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:24 schreef Kogando het volgende:
Doorrijden na aanrijding is een misdrijf (geen overtreding), je kan dus beter de politie bellen en het melden. Daar heb je 24 uur de kans voor. Mocht de politie nou aan de deur komen of bellen; zorg dan dat jij de eerste bent die zegt dat je een ongeluk hebt gemaakt.
Als jij het eerst zegt heb je het namelijk gemeld, als zij het eerst zeggen niet.
Is dat de premie voor 18 jarige.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik had ook zo'n brief van mn verzekering gehad noclaim garantie 50 euro per jaar, dat ga ik denk ik maar doen
daar is het nogal laat voor hé, je noclaim is al omhoogquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik had ook zo'n brief van mn verzekering gehad noclaim garantie 50 euro per jaar, dat ga ik denk ik maar doen
goed idee, dan moet de verzekering volgende keer niet uitbetalen als je een ongeval hebt. Als jij hoofdbestuurder bent moet jij zo aangegeven staan. En een verzekering gaat er echt niet intrappen als die auto op jouw naam verzekerd is, je hebt een ongeval en daarna is de auto op je moeders naam verzekerd. Die mannen zijn niet achterlijk hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ach dan maar op mn ma dr verzekering
wel een hele slechte danquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
tuurlijkIk ben zeker 1e monteur bij bmw voor jan-lul
i staat voor BENZINE
d staat voor DIESEL
ga toch weg man stakker![]()
Ik denk ook wel dat ze dat doen.Op de dag dat jij schade rijdt en dit ook nog eens niet meldt je no-claim verzekeren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:24 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
Net als jijquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
alleen mn vader heeft een auto, mn moeder heeft wel een rijbewijs maar al jaren geen auto meer omdat ze niet kan rijden
Ja en ze laten ook Horatio uit Miami overvliegen om hem op de zaak te zettenquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon de sjaak en reken maar dat je gepakt bent.Ze gaan op zoek naar laksporen en daarna zie je een hele herkenbare beschrijving van jouw auto in de plaatselijke krant.
ik kan heerlijk rijdenquote:
Taxi Bassiequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:14 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
een bruine 190
Van wat ik net begrepen heb van meneer agent:quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben gisteren nog doorgereden, maar ik was geen partij, het was de auto voor mij die de auto daarvoor raakte. Ik ben een stukje over het gras gegaan om er voorbij te komen.
Reden: ik had haast, ja echt waar, ik moest een kwartier later een monteur bij mij thuis ontvangen.
Doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:38 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
alleen mn vader heeft een auto, mn moeder heeft wel een rijbewijs maar al jaren geen auto meer omdat ze niet kan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |