weer een flinke klus zo te zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
normaal op benzine.
maar de gasman wilde graag op gas startenom iets te testen, geen id wat..
en euh over dat diff...
was het maar zo..
echte 404 kwaal, zie hier http://home.12move.nl/sh595385/404/404tips.htm
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, er zijn er wel een paar...
daar heb ik alleen niet zoveel mee te maken gehad.
een vriend van mij heeft een GT-4 blok bij van Deijne gehaald, daar zou je het dus kunnen proberen.
Je kan ook wat vriendjes in Japan maken die sturen dan voor een paar yeneen front-cut op..
Ik heb overigens nog een NL site voor je waar ze een blacktop in een E10 puzzelen.
Jij gaat voor een E9 trouwens?
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
al gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
weer een flinke klus zo te zienomdraaien een idee/mogelijkheid?
geeft niet, ik belde net de beun bij mij in de buurt en die meent een uur per kant bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijd![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Hij zit nu even in dakarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijken
Ja E9 ja.
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kantquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doen![]()
Je mag mag mijn auto wel is wassen hoor. Is al niet meer gedaan sinds augustus ongeveer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Als je een stukje rijden geen probleem vind, kan ik mijn 'mannetje' wel even vragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
ik heb direct een id gekregenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
Mitsubishi logo's in je trouwringen
[afbeelding]
Da's echt triest..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Hebben we in ieder geval dat gemeenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, dit was een aanbod om het te doen, maar sleutelen is helaas niet m'n sterkste kant
Okay, dat vergt dan weer minder aanpassingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hij zit nu even in dakar
maar goed, hij kan je zeker helpen lijkt mij.
E10 is trouwens makkelijker om te doen omdat in de "coupe" van de 100 serie standaard een blacktop geleverd is
Ik wil Alfa logo'squote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:40 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |