och, maakt mij niet zoveel uit. Je zit mij op zich niet in de weg. Heb je alleen niet 1 keer iets zinnigs over auto's zien typen. Alleen maar het afkraken van andermans voertuigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Hint: Ik vind het 't heerlijk om te rijden.
Duidelijk genoeg?
Dat lijkt niemand hier te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef vlad het volgende:
[..]
och, maakt mij niet zoveel uit. Je zit mij op zich niet in de weg. Heb je alleen niet 1 keer iets zinnigs over auto's zien typen. Alleen maar het afkraken van andermans voertuigen.
zoals wanneer z'n porsj langs de weg staatquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Soms kan je ook dankbaar gebruik maken van de diensten of contacten van mensen die in jouw ogen niet kunnen "denken". Je weet maar nooit.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
richboy is zeker een vriendje van DS4
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vlad, mijn LPG installatie in de 404 doet het weer perfect
loopt weer als een zonnetje![]()
ik heb vandaag vrijdus hij kon weer even uit de schuur
mwah, er zijn er wel een paar...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:22 schreef Hugster het volgende:
Tommy, heb je nog Nederlandse bedrijven voor me die veel doen met Toyota tuning?
Of moeten we nu zelf ebay gaan afstruinen voor een blacktop?
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:17 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij hebt al behoorlijk bewezen dat je het niet kunt, maar ik zou zeggen: overtuig me van het tegendeel.
Ja prachtig..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:24 schreef vlad het volgende:
[..]
hij moet zo af en toe wel even wat beweging krijgen natuurlijk
![]()
dat je er überhaupt op reageertquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.
Een persoonlijkheid als "Richboy" dat duidelijk een gespeelde alias is van één of andere pauper Fokker met teveel tijd, die hier een beetje komt lopen te Fukken willen overtuigen dat ik (hansu) wel degelijk enigzins over capaciteiten beschik is net zo kansloos als jouw aanwezigheid in dit topic.
Nee, het is overduidelijk je bedoeling om je dromen te vertellen. Of om je tijd te verspillen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op? Uiteraard kom ik hier niet als een kerngeleerde over, maar dat is ook helemaal niet de bedoeling van mijn aanwezigheid op dit forum.
quote:Een persoonlijkheid als "Richboy" dat duidelijk een gespeelde alias is van één of andere pauper Fokker met teveel tijd, die hier een beetje komt lopen te Fukken willen overtuigen dat ik (hansu) wel degelijk enigzins over capaciteiten beschik is net zo kansloos als jouw aanwezigheid in dit topic.
je start op gas joh?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja prachtig..
beetje moeite met starten (op gas) maar daarna ging het als een zonnetje..
ik hoorde alleen het wormwiel achter weer
je blijft bezig met die troep![]()
normaal op benzine.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:28 schreef vlad het volgende:
[..]
je start op gas joh?vindt je het gek dat ie dan even protesteert
![]()
diff niet goed afgesteld gehad?![]()
weer een flinke klus zo te zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
normaal op benzine.
maar de gasman wilde graag op gas startenom iets te testen, geen id wat..
en euh over dat diff...
was het maar zo..
echte 404 kwaal, zie hier http://home.12move.nl/sh595385/404/404tips.htm
Tonnie is een vriend van mijn pa, dus dan gaan we daar maar eens kijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mwah, er zijn er wel een paar...
daar heb ik alleen niet zoveel mee te maken gehad.
een vriend van mij heeft een GT-4 blok bij van Deijne gehaald, daar zou je het dus kunnen proberen.
Je kan ook wat vriendjes in Japan maken die sturen dan voor een paar yeneen front-cut op..
Ik heb overigens nog een NL site voor je waar ze een blacktop in een E10 puzzelen.
Jij gaat voor een E9 trouwens?
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:34 schreef BoJo het volgende:
iemand hier die kan sleutelen en tegen vergoeding mijn Koni's eronder wil gooien?![]()
al gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef vlad het volgende:
[..]
weer een flinke klus zo te zienomdraaien een idee/mogelijkheid?
geeft niet, ik belde net de beun bij mij in de buurt en die meent een uur per kant bezig te zijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef vlad het volgende:
[..]
had het graag voor je gedaan, maar voorlopig geen tijd![]()
Is dit een verkapte doodsverwensing? Zo nee, als ik graag dood wil dan kan ik het net zo goed zelf gaan doenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Mocht je graag dood willen, dan doe ik het gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |