Tja, hij is al dik miljonair, op deze manier kan hij zonder al te hard te werken echt helemaal binnen lopenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef pfaf het volgende:
Werkelijk? Die man is niet wijs! Hij is 30 ofzo?
Ik hoop nog steeds dat voetballers het net als ik voor het plezier doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, hij is al dik miljonair, op deze manier kan hij zonder al te hard te werken echt helemaal binnen lopen.
Verbazingwekkend nieuws! Zal wel met Victoria's acteerambities te maken hebbenquote:"Real Madrid heeft me gevraagd om over mijn toekomst en een aanbod voor een nieuw tweejarig contract te beslissen. Ik heb besloten om voor LA Galaxy te gaan spelen"
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef arneaux het volgende:
Dat word binnenlopen voor die gast dan.
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef Radegast het volgende:
![]()
Dus de salarycap in de MLS is vanaf nu dus verleden tijd?
Dan zouden ze allemaal bij Ajax spelenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat voetballers het net als ik voor het plezier doen.![]()
No way. Er zal heus wel een clausule of iets dergelijks in zijn contract staan waarin staat dat hij de helft van alle merchandise-inkomsten krijgt. Die gast gaat daar echt niet voetballen omdat hij de voorzitter een toffe peer vindt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.
Nou ja, het was gechargeerd uiteraard. Maar Watereus verdiend in een maand AZ meer dan in een jaar VS...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zouden ze allemaal bij Ajax spelen.
En ik denk niet dat je bij RKC meer verdient hoor, de salarissen in de US zijn misschien (toch?) gecapped, maar dat wil niet zeggen dat het laag ligt.
Geldt voor 1 speler.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.
Heeft hij trouwens bij LAG of MLS getekend? Dat kan toch alleen bij de laatste?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38041quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef klusmeister het volgende:
waar staat 't?
31 zelfs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:17 schreef pfaf het volgende:
Werkelijk? Die man is niet wijs! Hij is 30 ofzo?
Zou jij niet doen he? Als je in je nadagen van je carriere opeens nog ff flink kan cashen??quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:26 schreef Steve_I. het volgende:afschuwelijk al die voetballers die puur om het geld naar de VS, quatar of bahrein of weet ik wat voor kutland gaan
Ik zie Beckham eerlijk gezegd nog niet zo snel manager worden, die zie ik nog eerder acteur o.i.d worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zag hem eigenlijk nog wel een terugkeer maken naar de Premier League. Dat gebeurd nu waarschijnlijk ook niet meer. Ach ja, misschien ooit nog als manager.
Zanger.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie Beckham eerlijk gezegd nog niet zo snel manager worden, die zie ik nog eerder acteur o.i.d worden.
Misschien krijgt hij nu eindelijk zijn rol in the simpsons !quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef FrituurBaron het volgende:
figurant in 24
Beetje ballen in een competitie waar je toch wel redelijk er boven uitsteekt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat voetballers het net als ik voor het plezier doen.![]()
Maar ik vind 'm nog zo jong.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beetje ballen in een competitie waar je toch wel redelijk er boven uitsteekt?
Relaxerend afbouwen zegmaar
Hij is niet de eerste grote speler die dat doet
Lekker elke dag NBA, NFL, NHL kijken. Beckham is een groot fan.quote:
Groot gelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Lekker elke dag NBA, NFL, NHL kijken. Beckham is een groot fan.
Mag ie wel op schieten, Simpsons wordt niet zo lang meer gemaakt..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij nu eindelijk zijn rol in the simpsons !
$50 miljoen per jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:53 schreef popolon het volgende:
The deal is reported to be one of the biggest in global sport with Beckham set to earn more than $250 million over the duration of his contract.
Coming to America: Beckham to sign with Galaxyquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Groot gelijk natuurlijk.
Maar hoe komt hij eigenlijk aan die 50 miljoen per jaar? Dat kan toch niet in de MLS? Of is dat inclusief sponsoring etc... ( vast wel )
Ik geloof dat je bij American Football meer dingen moet onthouden dan bij voetbalquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is wel een mooi land en toch wel een mooie competitie met grote stadoins.
Die dan wel half leeg zijn
In Amerika zijn ze alleen tactisch dom met voetbal
Dan krijg je van die looplijnen zoals bij American Football.
Ik ken iemand die in America heeft gespeelt.
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat je bij American Football meer dingen moet onthouden dan bij voetbal
Gingen ze toen ook met de bal rennen, zichzelf over de achterlijn gooien en heel hard 'touchdown!' roepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.
Die loopt zo en dan gaat die weer daar overheen.
Zo spelen ze het voetbal zaar ook ( een paar jaar terug in ieder geval )
Dan moest de linkshalf naar voren en dan kreeg hij die bal en dan gaf hij die weer aan een ander die weer anders liep.
Alleen maar met loopschema's
Je bent niet echt goed op de hoogte maar goed, zullen we die discussie hier maar niet voeren?quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is ook drukker, maar dan heb je van die looplijnen.
Die loopt zo en dan gaat die weer daar overheen.
Zo spelen ze het voetbal zaar ook ( een paar jaar terug in ieder geval )
Dan moest de linkshalf naar voren en dan kreeg hij die bal en dan gaf hij die weer aan een ander die weer anders liep.
Alleen maar met loopschema's
Als je een pagina terug leest dan weet je hoe ik erbij komquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent niet echt goed op de hoogte maar goed, zullen we die discussie hier maar niet voeren?
Ja, misschien helpt dat wel, Ze houden wel van showstunten in de VS. Hoewel zoon Brooklyn natuurlijk liever naar NY was gegaan, denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:21 schreef Suijk het volgende:
Wel lachen. Wie weet een impuls voor het Amerikaanse voetballen.
250 miljoen dollar in 5 jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij RKC verdien je meer dan bij LA Galaxy hoor.
Valt behoorlijk tegen voor de meesten. 11700 per jaar is niet veel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef popolon het volgende:
MLS Salaries
Leuk om eens te bekijken.
Geen vetpot voor de meeste spelers maar ik heb er ook geen medelijden mee.
Dat zijn ook geen full profs.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt behoorlijk tegen voor de meesten. 11700 per jaar is niet veel.
Maar het scheet al een stuk dat de huizen in de VS goedkoper zijn, een rijtjeshuis is een halve villa dus ik heb geen medelijden
Mag ik hopen voor ze. Dag in dag uit afgebeuld worden en dan maar 11700 euro per jaar verdienenquote:
NBA/NFL/NHL kennen het draftsysteem, ik weet niet eens hoe dat zit in de MLS eigenlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
De bond beslist volgens mij in veel (misschien wel allle) gevallen. Dus dan zou de bond dan bij Dallas uitkomen. Ik weet echter niet of ze nog uitzonderingen hebben. Dat weet Popolon beter denk ik.
Volgens mij kent de MLS dat ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:54 schreef popolon het volgende:
[..]
NBA/NFL/NHL kennen het draftsysteem, ik weet niet eens hoe dat zit in de MLS eigenlijk.
Het zat er al vanaf oktober vorig jaar aan te komen hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Waterreus moest heel lang wachten en Beckham kan der zo bij.
Figo is al naar het Midden-Oostenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:18 schreef popolon het volgende:
Nog meer geruchten:
Figo naar NY
Nedved naar Chicago
Davids naar Dallas
Wordt een leuk opvanghuis voor bejaarde voetballers zo.
Daar wordt 'ie spoedig bevrijdt door de Amerikaanse troepen.quote:
Nog een reden om de Amerikanen te hatenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar wordt 'ie spoedig bevrijdt door de Amerikaanse troepen.
Ik zou ze pas haten als ze hem naar de VS brengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 05:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog een reden om de Amerikanen te haten
Bron Voetbalprimeur.nlquote:Beckham kon ook naar Milan
12 januari 2007, 15:40
Door: Gert Gysen
Adriano Galliani vertelde tegenover La Gazetta dello Sport dat hij Beckham had willen contracteren als die in Europa was gebleven. Becks maakte donderdag bekend dat hij na het seizoen naar het LA Galaxy vertrekt.
Milan was al langere tijd gecharmeerd door de middenvelder van Real Madrid. "Beckham? Het was best mogelijk dat hij naar Milan had gekomen", aldus de vice-voorzitter van Milan. "We kunnen het nu wel zeggen nu hij bekendmaakte voor LA Galaxy te kiezen: als hij in Europa bleef, kwam hij naar Milan."
Beckham zal na dit seizoen verhuizen naar de Amerikaanse Major League Soccer, waar hij een contract tekende tot 2008 bij Los Angeles Galaxy.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:14 schreef popolon het volgende:
Ik weet eindelijk hoe 't zit betreft de salarissen:
De league, de MLS dus, betaalt alle salarissen van de spelers. Elk team heeft een salary cap van zo'n 2 miljoen. De MLS wordt weer van geld voorzien door ondernemingen, sponsoren etc.
Sinds kort mag elk team één speler uit eigen zak betalen onafhankelijk van de salary cap.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jawel, alleen mag ieder team nu één of een paar spelers hebben, boven de cap.
Ja maar, ja maar.quote:
Fuck!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.
Dat eerste stukje, dat wist je niet.
zeker. jammer dat beckham niet terug ging naar manchesterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:35 schreef pfaf het volgende:
Met de Beckham-Nistelrooy tandem op z'n best.
quote:Capello: Beckham speelt niet meer
Real Madrid-trainer Fabio Capello zal geen beroep meer doen op David Beckham. De Engelse speler maakte eerder deze week bekend dat hij aan het einde van het seizoen naar LA Galaxy vertrekt.
"Beckham zal met het team meetrainen, maar hij zal niet meer spelen", sprak Capello. Op de vraag of de middenvelder de komende zes maanden dan verhuurd zal worden, antwoordde de Italiaan:"Dat moet je hem zelf maar vragen."
Beckham liet donderdag weten dat hij een vijfjarig contract bij LA Galaxy tekent dat hem ruim 250 miljoen dollar gaat opleveren.
quote:Voetbal: Beckham speelt nooit meer voor Real
anp | Gepubliceerd op 13 januari 2007, 15:42
Laatst bijgewerkt op 13 januari 2007, 15:47
MADRID - David Beckham speelt nooit meer voor Real Madrid. Dat heeft zijn coach Fabio Capello zaterdag gezegd.
De oefenmeester vertelde op een persconferentie dat Beckham, die afgelopen week bekendmaakte dat hij de komende vijf seizoen voor Los Angeles Galaxy gaat spelen, niet langer in zijn plannen voorkomt. De voormalig Engels international gaat in Amerika meer dan 200 miljoen euro verdienen.
Capello: ,,De beslissing van de speler om voor zo'n groot bedrag in Los Angeles te gaan spelen, betekent dat we niet langer op hem kunnen rekenen, alhoewel hij een goede professional is. Maar voor ons zal hij niet meer spelen.''
Hekel aan Amerikanen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat Figo al in Arabie zit
Tja Ferguson he....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker. jammer dat beckham niet terug ging naar manchester
Bij NY Red Bulls.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Speelt Djorkaef ook niet in de United States?
OK, teamgenoot van Waterreus dus. Zo lopen er toch een paar markante persoonlijkheden rond daar in de MLS. Al zal ik het voetbal daar niet snel volgen.quote:
True, maar Becks houdt er ook geen sportieve redenen op na. Met Beckham hoef je echt geen medelijden te hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:34 schreef arneaux het volgende:
Belachelijk van Capello om hem niet meer op te stellen.
En van Van den Bergh.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
OK, teamgenoot van Waterreus dus. Zo lopen er toch een paar markante persoonlijkheden rond daar in de MLS. Al zal ik het voetbal daar niet snel volgen.
Die was dan ook getrouwd met een Amerikaanse. Net als Becks nog 'vrij jong', daar had Utrecht langer plezier van kunnen hebben. Maar liet zich dus ook ompraten door het vrouwtje.quote:
Ach ik denk dat ze hier en daar wel wat bijverdienen met sponsoren, tv acties etc.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie trouwens in Popolon's lijstje dat Djorkaef iets meer dan twee ton per jaar verdiend. Dat had hij nog makkelijk in Europa kunnen vangen volgens mij.Neem aan dat van Bergh dan ook niet veel meer zal verdienen dan twee ton.
Komt Becks aan met zijn vijftig miljoen per jaar.![]()
Hij heeft maar 1 maand bij AZ gespeeld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef Helly het volgende:
Waterreus zegt in de VI dat hij in 3 maanden AZ meer heeft verdiend dan hij komend jaar in Amerika gaat doen
verhuren aan inter denkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:34 schreef arneaux het volgende:
Tja, mensen met overgewicht worden succesvol daar.. vraag Monica Lewinsky maar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:56 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me wel wat als Ronaldo ook die kant op gaan.
Ik denk dat Ronald er wel goed mee komtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef Helly het volgende:
Waterreus zegt in de VI dat hij in 3 maanden AZ meer heeft verdiend dan hij komend jaar in Amerika gaat doen
Link naar complete column, staat ook een stuk over Beckham en een vergelijking naar Pele die een soortgelijke move maakte in het verleden. Niet zozeer over Beckam centraal maar wat voor invloed zijn komst op Amerikanen en voetbal (niet) hebben.quote:Soccer: the bidet of U.S. sports
January 14, 2007
BY NEIL STEINBERG Sun-Times Columnist
Opening shot
Americans don't care about soccer. And we never will care. Never ever ever.
vi.nlquote:Beckham onderhandelt over eerder afscheid
15/1/2007 11:07
Real Madrid-trainer Fabio Capello stelde David Beckham al een half jaar zonder wedstrijden in het vooruitzicht. Een directe overstap naar Becks nieuwe club LA Galaxy is nu onderwerp van discussie.
'Ik heb begrepen dat Davids advocaten werken aan een vertrek uit Madrid in goed overleg nog voor het einde van het seizoen. Wij zijn namelijk niet in staat de afkoopsom te betalen', zegt Don Garber in Marca namens de Major League Soccer (MLS), het overkoepelend orgaan van het Amerikaanse profvoetbal.
'We willen dat het hem zo snel mogelijk lukt. Daarom stellen de MLS en LA Galaxy alles in het werk om dat te laten gebeuren', aldus Garber. 'Bovendien, David wil graag eerder komen.'
Hoewel zijn contract nog een half jaar doorloopt, hoeft Beckham niet meer te rekenen op een duel in het shirt van Real Madrid. 'Beckham is altijd een ware professional geweest, maar op een speler die zo'n belangrijk contract bij een andere club heeft getekend, kan ik niet meer rekenen. Hij mag blijven meetrainen maar speelt niet meer', zei trainer Fabio Capello.
Beckham heeft zich voor vijf jaar gebonden aan La Galaxy. Het dienstverband zou in de zomer beginnen, op het moment dat zijn contract met Real Madrid is afgelopen. De MLS-competitie begint in april.
Logisch gevolg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:34 schreef arneaux het volgende:
"Heerlijk" amerikaans.quote:Op maandag 15 januari 2007 03:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amerikanen en voetbal.
[..]
Link naar complete column, staat ook een stuk over Beckham en een vergelijking naar Pele die een soortgelijke move maakte in het verleden. Niet zozeer over Beckam centraal maar wat voor invloed zijn komst op Amerikanen en voetbal (niet) hebben.
Well said.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Heerlijk" amerikaans.
Arrogant pleurisvolk.
dat slaat toch nergens op. Real wos sowieso maar bereid hem een 2 jarig contract aan te bieden. Nu is ie meteen voro 5 jaar zoet en hij krijgt meer geldquote:Op maandag 15 januari 2007 12:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Logisch gevolg.
Niet willen spelen voor de club = niet spelen voor de club.
Weggaan, maar als coach zijnde had ik hem ook niet meer laten spelen.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:26 schreef Bulls-Ass het volgende:
[..]
dat slaat toch nergens op. Real wos sowieso maar bereid hem een 2 jarig contract aan te bieden. Nu is ie meteen voro 5 jaar zoet en hij krijgt meer geldWat zou jij doen? Kies jij dan ook vaak voor een werkgever die je een kleinere salaris aanbied en voor een minder lange periode?
Ik vind het een meesterzet, hij wordt er een held en wanneer je zo rijk bent is het leuk leven in LA (neem ik aan)
Wat is er zo arrogant aan die column dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Heerlijk" amerikaans.
Arrogant pleurisvolk.
Arrogantie is hier misschien niet echt van toepassing maar uit, onder andere, dit stukje slaat als een tang op een varken:quote:Op maandag 15 januari 2007 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is er zo arrogant aan die column dan?
En wat gaat Beckham nu doen in dat halfjaar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef dndiek het volgende:
LA Galaxy hoeft David Beckham nog niet
16/1/2007 10:30
David Beckham mag dan wel proberen eerder weg te komen bij Real Madrid, bij LA Galaxy wordt niet gerekend op een vervroegde komst van Becks.
'Onze positie met betrekking tot Beckham is niet veranderd', zei LA Galaxy-directeur Alexi Lalas. 'In al onze plannen staat dat we hem komende zomer zullen verwelkomen. Wij respecteren zijn kans zijn contract met Real Madrid uit te dienen.'
Beckham (31) probeert onder het laatste half jaar van zijn contract met Real Madrid uit te komen bij gebrek aan sportief perspectief. Trainer Fabio Capello heeft aangekondigd dit seizoen geen beroep meer te doen op de Engelse middenvelder, omdat deze in de zomer verkast naar de Verenigde Staten.
Lalas verwerpt het idee dat de overstap van Beckham het einde van diens carrière inluidt. 'Die suggesties zijn representatief voor het gebrek aan kennis over de Amerikaanse competitie. Het is eerder een belediging voor de spelers en clubs hier.'
quote:Beckham warned over flight risks
By Tom Fordyce
David Beckham's commute from Los Angeles to London could have a career-threatening effect on his health, according to experts. Beckham will clock up thousands of air miles if he continues to play for England while with the LA Galaxy. And aviation health expert Farrol Kahn warned: "It puts him in the high risk category for getting deep-vein thrombosis (DVT).
"That would ruin that leg for life - you simply could not use it again."
Beckham will also struggle to be at his physical and mental peak for England and Galaxy games in the immediate aftermath of long flights, according to Kahn. Kahn told BBC Sport: "They've done studies of rapid deployment forces in the US military who have to fly long distances and then fight. In these young males, sprint times were reduced by 10%, lift and carry tasks by 9% and logical reasoning skills by 15%."
Beckham's England commitments alone could see him spending around 200 hours in the air before next summer's European Championships. That's in addition to the thousands of miles he will also cover flying to away matches in New York, Washington and New England with the Galaxy and those he will make for personal reasons. And that amount of flying will also leave him far more susceptible to disease.
Kahn said: "Research has shown that you are seven times more likely to catch a cold if you fly than if you don't. On most modern planes, 50% of the air is recycled, which circulates viruses around the cabin. Viruses also tend to love dry air. Bacteria love damp conditions, but viruses proliferate in dry air. In a normal office, relative humidity is about 60%. In an aircraft cabin it's a third of that."
Studies by the World Health Organisation have previously highlighted the risks of deep-vein thrombosis to long-haul flyers.
Kahn said: "We first thought that DVT was mainly a problem for the elderly, but we're increasingly finding that it can occur to people much younger. If an athlete has an injury to the lower leg, that increases their chances of getting DVT. If a footballer has been kicked, so they have a bruise or internal haemorrhage, that increases the chances. If a librarian were to get a DVT, she wouldn't be able to stand up to do her job - she just wouldn't be able to put any pressure on that leg."
Beckham is expected to remain part of England coach Steve McClaren's plans for the foreseeable future after a successful return to international football in the past. Beckham supplied the cross that led to England's solitary goal against Brazil last Friday, and was named man-of-the-match against Estonia on Wednesday after setting up two of his side's three goals.
Van een afgeschreven bankzitter naar de nieuwe held. Die Capello gaat mooi op z'n bek, dat is wel weer leuk.quote:
Blessuresquote:
De spelers hebben natuurlijk Beckham opgesteld en niet Capelloquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Van een afgeschreven bankzitter naar de nieuwe held. Die Capello gaat mooi op z'n bek, dat is wel weer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |