OK, dat wordt dus geld eraf halen...Maar heb hem toen geopend, omdat de stad geen bank had, en ik kon nergens een account openen, wat is een bank van de stad dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef BlackRebel het volgende:
met die GZC banken moet je dus opletten... dat geld dat je op die banken stopt koopt die gast weer meteen locales van, en verkoopt ze.. soort van geld wit wassen, maar als je geld van je account wilt halen kan dat niet omdat ie al dat geld gebruikt... de beste banken zijn de banken die gerund worden door de stad zelf..
quote:My flowers (pretty) is no more. It's expired and gone to meet its maker!
Ik was er ff geweest, maar hij is blijkbaar niet meegegaan naar de gymquote:Op zondag 21 januari 2007 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doet Benjamin btw in de Universiteit
Vergeet niet te interacten met me heaquote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was er ff geweest, maar hij is blijkbaar niet meegegaan naar de gym
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef BlackRebel het volgende:
zo, heb ook effe een stage equipment shop gekocht in Amsterdam... en ik heb er gegarandeerd de goedkoopste spullen van de hele stad... dan weet je het alvast... en alles is ruim op voorraad..dus: hamstereeeeeh!!!
quote:Your vehicle is either broken or not in this city.
De show morgen is in Stockholm en daar zijn we nog niet.. dus geeft ie een waarschuwing, maar de bus vertrekt vannachtquote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Sautor het volgende:
[quote] State: Parked & OK
Zie niet wat er mis mee is?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:27 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaaaaaaa WTF.... I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
Dat is 2x achter elkaar
quote:I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
quote:Recent Interactions Maximiliaan Zaunbrecher
quote:Avatar of Steel #431 Rock artist
Kom ik daar nou stomtoevallig achter en moet er nog een nieuwsberichtje volgen of is dit echt een fout? De link verwijst naar Bombay en die is dood..quote:Citizen of Bombay
quote:Affected by: Cold
quote:Recent Interactions
Maximiliaan Zaunbrecher
Heeft de hele band de coldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Voor de derde x achter elkaar volgens mij
Jep, meteen na Talinn keren we terug naar Amsterdam...Rusten we daar een weekje, en daarna gaan we weer touren (we komen de 25e, 20.00 uur pas aan in Amsterdam)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef komrad het volgende:
HOvenier, ik zie dat jullie tussen de 24e en 30e geen shows hebben, zijn jullie dan in NL? Ik zoek nog een producer namelijk, ik kom na morgen terug naar NL en ben daar tot 10 februari
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef komrad het volgende:
Dan komt meteen de volgende vraag voor de Hovenier, wil je een record voor me producen, zeg de 26e of de 27e??
daar gaan me maar niet van uit. Ik ga als ik terugkom jammen en dan laat ik je de tijd en plaats wel wetenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tuurlijk
Alleen moet ik het niet weer vergeten
Ja, maar dat vroeg ik me dus af..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:54 schreef Leonos het volgende:
Maakt niet uit toch?
Publiek zingt toch wel mee
quote:Ended show at Fried Rice [MR]. It was pleasant!
quote:Daisy Duke - MR Showdown
1 The Cowards pleasant
2 Brainstorm pleasant
3 Uncle Bully pleasant
Komt omdat we een newbie in ons midden hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja, maar dat vroeg ik me dus af..
Kan me voorstellen dat het op een volgorde zit, en dat het wel degelijk uitmaakt
[..]
[..]
Voortaan 2 encore's geven?quote:The Cowards plays Oraal ontmaagd as an encore and the crowd is still chanting for more!!!
quote:2+2=5. #42 Modern Rock artist.
quote:Kool, #47 Modern Rock artist.
We halen jullie inquote:The Cowards, #56 Modern Rock artist.
quote:'s Morgens vroeg, in de bus
Tering, wat is het hier druk!!
Dicht op elkaar, de zweetlucht verspreid
God, wat duurt het lang voor die klote bus eindelijk rijdt!
Een meisje duwt met haar kont tegen me aan!!
Ah men, een stijve banaan...
Ze geeft en knipoog en een poor tussen mijn ribben
's Morgens vroeg, dan zijn we net een stel kippen!!
Veevervoer!! Veevervoer!!
Het boeit ze gewoon geen ene moer!!
Gatver, wat is dat wijf een vieze hoer!!
's Middags laat, op het perron
Kille lucht, zonder zon...
"De sneltrein naar Amsterdam vertrekt van spoor 5"
Kolere, wat een kutwijf!!
Rennen dan, anders kom je te laat!
Ah man, kijk wat daar nu gaat....
Die fucking trein, die rijdt al weg
De conducteur roept nog: "Haha, heb jij ff pech!!"
Het boeit ze gewoon geen ene moer!!
Gatver, wat is dat wijf een vieze hoer!!
Het wordt nu echt te bont
Zeker voor mensen met een korte lont!!
Het is toch zeker openbaar vervoer...
Vinden die lijers dit nou echt zo stoer?
Rij verdomme eens wat sneller boer!!!
Dankje... jouw teksten zijn ook niet onaardig hequote:
Zou best wel eens kunnen. We hebben een kutgig (pleasant) gespeeld in een newbieclub in brussel waar ze power hadden voor één ster stage equipment... Volgende update zal 2+2=5 dus wel weer zakken.quote:
Welke club? Dan weet ik welke ik moet cancellenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:19 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen. We hebben een kutgig (pleasant) gespeeld in een newbieclub in brussel waar ze power hadden voor één ster stage equipment... Volgende update zal 2+2=5 dus wel weer zakken.
PS: wow, amsterdam uitverkocht: 10000 kaarten à 15 euro! 75000 in de pocket! Kaching! En parijs is bijna uitverkocht à 25 euro!
Waarom cancelen dan ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:20 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Welke club? Dan weet ik welke ik moet cancellen
Ah, ik zie het al: Helsinki. Helaas kan ik die niet cancellen, want die club hoort bij de cerberus MR tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |