Fans snappen dat nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:15 schreef Leonos het volgende:
Aaa, over 2 shows 2 dagen vrij
Dat heb ik ff nodig en ik ga denk een paar shows er tussen cancellen ivm gezondheidsredenen.
Dat snappen de fans toch wel?
Dat is toch niet verkeerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zoveel geld krijg je niet eens als CEO...
2500 per week
Wollaquote:I'm an expert at Basic Make Up and don't need to study that anymore.
quote:Went on a shopping spree and spent 2 445 ¤.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:03 schreef maniack28 het volgende:
Mjah, met bank wel opletten, soms gaan ze failliet en dan hebbie probleem
quote:Bank Accounts
GZC® Central PopoBank[AM] 420 000 ¤ 0.53% MANAGE
OK, dat wordt dus geld eraf halen...Maar heb hem toen geopend, omdat de stad geen bank had, en ik kon nergens een account openen, wat is een bank van de stad dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef BlackRebel het volgende:
met die GZC banken moet je dus opletten... dat geld dat je op die banken stopt koopt die gast weer meteen locales van, en verkoopt ze.. soort van geld wit wassen, maar als je geld van je account wilt halen kan dat niet omdat ie al dat geld gebruikt... de beste banken zijn de banken die gerund worden door de stad zelf..
quote:My flowers (pretty) is no more. It's expired and gone to meet its maker!
Ik was er ff geweest, maar hij is blijkbaar niet meegegaan naar de gymquote:Op zondag 21 januari 2007 13:03 schreef DeHovenier het volgende:
Wat doet Benjamin btw in de Universiteit
Vergeet niet te interacten met me heaquote:Op zondag 21 januari 2007 18:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was er ff geweest, maar hij is blijkbaar niet meegegaan naar de gym
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:18 schreef BlackRebel het volgende:
zo, heb ook effe een stage equipment shop gekocht in Amsterdam... en ik heb er gegarandeerd de goedkoopste spullen van de hele stad... dan weet je het alvast... en alles is ruim op voorraad..dus: hamstereeeeeh!!!
quote:Your vehicle is either broken or not in this city.
De show morgen is in Stockholm en daar zijn we nog niet.. dus geeft ie een waarschuwing, maar de bus vertrekt vannachtquote:Op maandag 22 januari 2007 12:19 schreef Sautor het volgende:
[quote] State: Parked & OK
Zie niet wat er mis mee is?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:27 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaaaaaaa WTF.... I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
Dat is 2x achter elkaar
quote:I feel weird... The doctor told me that it is Cold.
quote:Recent Interactions Maximiliaan Zaunbrecher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |