lees de Op eens, er is niemand geneukt die het niet wilde, het probleem is, anderen wilden niet dat die personen elkaar neuktenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef tlepel het volgende:
WAT ZIJN JULLIE EEN STEL LOMPE BOEREN
HOOP DAT DE GRAPPEMAKERS OF PARTNERS DAARVAN ZELF EENS GENEUKT WORDEN WANNEER ZE NIET WILLEN
OM TE ERVAREN DAT HIEROVER GEEN GEINTJES MOETEN WORDEN GEMAAKT
een dokter die tegen een anorexiapatient zegt dat haar botten uitstekend zijn is ook nooit grappig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef Floriz87 het volgende:
Kom linkmiegel, kben inmiddels uitgelachen. Next!
Volgens mij staat je caps lock aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef tlepel het volgende:
HOOP DAT DE GRAPPEMAKERS OF PARTNERS DAARVAN ZELF EENS GENEUKT WORDEN WANNEER ZE NIET WILLEN
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:31 schreef Linkmiegel het volgende:
een abortuskliniek met een wachttijd van 9 maanden is nooit grappig.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef tlepel het volgende:
een lepra patient met losse handjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef Linkmiegel het volgende:
een anorexia patient met losse handjes is ook niet grappig toch?
leer lezen boerenhond. Dat zusje stond er welwillend tegenover.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef tlepel het volgende:
ja ik haal ze even door elkaar, moet ik maar met een nieuwe poging komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
een lepra patient met losse handjes![]()
*koekje gooit*quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
leer lezen boerenhond. Dat zusje stond er welwillend tegenover.
En nu je mand in.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:36 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
een dokter die tegen een anorexiapatient zegt dat haar botten uitstekend zijn is ook nooit grappig.
oei editje
Frederiqueske, je ben een lekker dingquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:34 schreef tlepel het volgende:
zit er zaad op die cam?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:40 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Frederiqueske, je ben een lekker ding
Ja TS is heel serieus...![]()
Jij ziet ze ook vliegen. Of niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef tlepel het volgende:
zusje was 14
daar krijg je in amerika de doodstraf voor
Dat zegt wat over Amerika ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef tlepel het volgende:
zusje was 14
daar krijg je in amerika de doodstraf voor
Zegt genoeg over zn eigen treurigheid, niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zegt wat over Amerika ja.
Maar serieus die reactie die jij eerder geeft is nog een van de grofste die hier geplaatst is; op die van kanker na dan misschien; je gaat mensen toch niet toewensen dat ze verkracht worden?
nee mijn ballen worden met regelmaat geleegd en dat wordt voor mij gedaanquote:
Het zegt meer over tlepel. Het is namelijk onzin, daar krijg je in de VS de doodstraf niet voor. Doodstraf wordt maar weinig gegeven in de VS en in 12 van de 50 staten is de doodstraf niet eens legaal. In de staten waar het wel legaal is wordt er voor zulk soort 'delicten' in ieder geval geen doodstraf toegekend.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat zegt wat over Amerika ja.
Maar serieus die reactie die jij eerder geeft is nog een van de grofste die hier geplaatst is; op die van kanker na dan misschien; je gaat mensen toch niet toewensen dat ze verkracht worden?
vrijwilligerswerk in een opvangcentrum voor tieners met problemenquote:
Ze vrezen je, en they should!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef Camplo het volgende:
TS nergens meer te bekennen. Moraalridders die mij zo aanvielen int begin ook eng stil. Sjonge jonge, waar zijn jullie nu kindjes?
Tuurlijk,quote:
Hieruit concludeer ik dat de TS beter geen topic had kunnen openen gezien de wijze hoe hij over z'n vriendin en andere vrouwen praat?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:54 schreef tlepel het volgende:
ik wens zeker niet toe dat mensen verkracht worden..
maar de reacties hoe hier met dit onderwep word omgegaan kan alleen maar door mensen zijn die geen enkele ervaring hebben over dit onderwerp op een manier die ongepast is en niet normaal
inderdaad beetje triest mensen doodwensen.. volgens mij ben ik nu over mn hoogtepunt heen qua moppen.. even uitrustenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Tuurlijk,
meteen naief zijn maar 1 snelle check in zijn myat en profiel zei me al genoeg. En aan z'n gescheld te zien klopte mijn inzicht vrij goed.
Doodsverwensing hebk geteld meerdere malen kanker verwensd etc etc.
Not impressed.
Doe r de groetjesquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
inderdaad beetje triest mensen doodwensen.. volgens mij ben ik nu over mn hoogtepunt heen qua moppen.. even uitrustendenk dat ik het zusje van TS ff bel
nou ze was maar kortafquote:
Had ze ook r mond vol zeker?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:01 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nou ze was maar kortafze zei iets van dat ze bezig was met dr vader.. lekker is dat
Je lacht er om maar het zou zo maar kunnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
vrijwilligerswerk in een opvangcentrum voor tieners met problemen
Nederland kennende wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je lacht er om maar het zou zo maar kunnen.
Of ze posten onder kloons!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef Linkmiegel het volgende:
als we dit topic vol kunnen krijgen verdienen we respect! volgens mij zitten de mods gewoon mee te lachen van achter hun pc
TS had beter z'n lulverhalen voor zich kunnen houden, of in ONZ kunnen openenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:03 schreef tlepel het volgende:
TS had dat topic met dit onderwerp beter ergens anders kunnen openen ..jammer hoor dat men hier alleen maar topics kan openen als ze jeuk hebben aan hun ballen om normale reacties te kunnen krijgen
idd... en dan nog zielig gaan lopen doen ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
TS had beter z'n lulverhalen voor hem kunnen houden, of in ONZ kunnen openen![]()
ah, dat verklaart waarom dit topic nog open isquote:
TS is zich aan het rukken op een foto van z'n zusquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:07 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
TS had beter z'n lulverhalen voor hem kunnen houden, of in ONZ kunnen openen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |