Het is er maar een die ik misquote:
Rozijntjes zijn datquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik vind krenten zo heerlijk
Maar zijn deze ook goed voor de lijn?
Vroeger als klein kind deed ik al een 'moord' om die kleine doosjes met krentjes
hihi ik deed ook altijd een moord voor die doosjes, maar na een slechte ervaring van mams met die doosjes (maden in een gesloten verpakking, later in de winkel bleek dat de hele partij dat had) kregen we gewone uit een grote zakquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:41 schreef ymme het volgende:
Ik vind krenten zo heerlijk
Maar zijn deze ook goed voor de lijn?
Vroeger als klein kind deed ik al een 'moord' om die kleine doosjes met krentjes
Is wel een goeie voor de lijn. Maden in al het lekkere eten, dan hoef ik dus echt niets meerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:35 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hihi ik deed ook altijd een moord voor die doosjes, maar na een slechte ervaring van mams met die doosjes (maden in een gesloten verpakking, later in de winkel bleek dat de hele partij dat had) kregen we gewone uit een grote zak
mijn computer weet niet met welk programma hij het ding moet openen......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Om jullie dag een beetje op te vrolijken: een schaapje dat door je beeld wandelt en allerlei grappige dingen doet (310kb dus echt een klein beestje).
't Is een .exe, hij opent zichzelf als het goed isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:44 schreef teigan het volgende:
mijn computer weet niet met welk programma hij het ding moet openen......
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendlief is al 1,5 kilo kwijt in een week
Ik weeg nog hetzelfde
Mannen
quote:Vlaai![]()
quote:
Dat blijkt een populair recept momenteelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:39 schreef ymme het volgende:
Nu eerst maar eens het eten voorbereiden voor vanavond. Gebakken aardappels (met schil), vissticks en lekkere sla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |