nee hoor..quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had bij jou toch wel eerder een grote friet verwacht
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor..
zelden eigenlijk..
slaatjes wel![]()
maar dan heet dat ook een slaat.
yepquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
zet je de OP er nog even in FUFR?
pmquote:
Geloof me, het waait ook in Eindhoven heeeel hard!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb het idee dat het hier nog wel meevalt.
Maar ja, ik kijk dan ook uit op een landingsbaan
Ik zat er aan te denken om de bus te pakken, maar ik vertrouw mijn Sparta toch meer dan de Phileasquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof me, het waait ook in Eindhoven heeeel hard!![]()
Waaien de vliegtuigen nog niet van de baan?
Ik heb er nu al zo'n zin in om straks naar huis te fietsen...![]()
Ik denk dat lopen dan sneller gaatquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof me, het waait ook in Eindhoven heeeel hard!![]()
Waaien de vliegtuigen nog niet van de baan?
Ik heb er nu al zo'n zin in om straks naar huis te fietsen...![]()
indien heel slecht weer mag je gerust bellen hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om de bus te pakken, maar ik vertrouw mijn Sparta toch meer dan de Phileas
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om de bus te pakken, maar ik vertrouw mijn Sparta toch meer dan de Phileas
Volgens weeronline.nl:quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bekijk het positief:
op de heenweg had ik de wind in mijn smoel. Hopelijk is het nu andersom
wat is de windrichting eik?
kiek buten naar de vlaggen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bekijk het positief:
op de heenweg had ik de wind in mijn smoel. Hopelijk is het nu andersom
wat is de windrichting eik?
Je hebt je naam wel meequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi, dan heb ik de wind dus schuin van rechtsMoet te doen zijn
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Je hebt je naam wel mee
Stormkoningin
Komt goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Vooral dat industrieterrein en die nieuwbouwwijk maken het tof
ja sorryquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij bent zeker met de auto, of je hoeft nergens heen vandaag?
Volgens mij heb je behoorlijk wind mee en ben je juist lekker snel thuis. Gewoon proberen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik een veldbed uitklap in het magazijn
You never know until you know itquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heb je behoorlijk wind mee en ben je juist lekker snel thuis. Gewoon proberen!![]()
De kans dat jij wind mee hebt is altijd nog vele malen groter dan dat ik 'm mee heb... ik moet naar het zuid-westen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You never know until you know it
Ik ben dwars door mijn regenpak heen volledig verregend...quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef Stormqueen het volgende:
Het waait wel minder, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de hoeveelheden water die nu uit de lucht vallen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:01 schreef teigan het volgende:
junkiexp, heb je al een resultaat ingevult?
anders zou ik het ook niet weten..
valt weer mee ymme, mooi zeg.
Inderdaad heel fijn en heel mooi.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws, ymme, fijn joh!
Ik had je per ongeluk bij de slankclub gezetquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef junkiexp het volgende:
Jullie gaan wel hard met de topic's zeg.
Hier in Rotterdam ook een flink briesje,vooral bij de Maas.
Maar ik heb mijn account op dieetweb ingevuld enzo,maar ik kom niet in het lijstje te staan.
Hoe moet ik het activeren?
Wacht maar. Zodra de kids het doorhebben gaan ze juist op je stagedag trakteren, want dan krijgen ze een extra sticker enzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:27 schreef Miss_S het volgende:
eerste stage dag op de basisschool was wel leuk alleen was er natuurlijk iemand jarig en kregen we een stukje vlaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |