nou wel als het om religieuze zaken gaat die ook bij de islam nog verre van opgelost zijn. laat ik het zeer ongelukkig noemen, maar, zoals ik het al schreef, misschien een prima manier om alle partijen duidelijk te maken dat dit soort idioterie niet gepast is in nederland. .quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat het Aboutalebs plicht is vanuit zijn functie om hier vragen bij te stellen. Eigenlijk is het dus niet zo relevant of hij nou moslim of niet.
Dat is wel de waarheid. Moet maar eens kijken hoe intolerant men binnen die gemeenschap is met betrekking tot homo'squote:
Wat heeft Aboutaleb daar in vredesnaam mee te maken. Die is niet wethouder voor de moslims ofzo. Maar zoalshetis heeft die opmerking alweer ingetrokken, dus je staat alleen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel de waarheid. Moet maar eens kijken hoe intolerant men binnen die gemeenschap is met betrekking tot homo's
Dat doet er toch helemaal niet toe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat is wel de waarheid. Moet maar eens kijken hoe intolerant men binnen die gemeenschap is met betrekking tot homo's
"Jongens en meisjes, jullie directeur hier, ja, die. Ik heb opgeschreven dat we geen homo's aannemen. Bijbel vers zoveel is er ook niet al te positief over en jullie ouders willen het misschien ook niet. Als onderwijs is het natuurlijk niet aan ons om haat te zaaien tegen homo's, want dat doen die buut'nlanders wel voor ons. Maargoed, maak zelf maar uit of je homofoob wordt of niet. Je weights. Later."quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:22 schreef Toeps het volgende:
Sowieso raar, "openlijk homoseksuelen". Er werken dus misschien wel heimelijke homoseksuelen? En zijn die niet nog veel erger? (Denkt aan katholieke kerk schandalen etc.)
Trouwens, wmb gaat die school zijn gang. Niet dat ik het juist vind, maar ik kan me sowieso niet voorstellen dat er een "openlijk homoseksueel" zou zijn die op die school zou willen lesgeven. "Jongens, ik ben homo, en dat is heeeel slecht van mij."
Wat ik dan wel weer erg zou vinden, en dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk wel, is dat ze die kinderen allemaal homofobe ideeën inprenten.
Verbeter de wereld begin bij je eigen gemeenschap was het toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:47 schreef NanKing het volgende:
Dat doet er toch helemaal niet toe.
Hiij is niet in zijn gemeenschap.
Bovendien doet het er niet toe of hij paars is en uit Timboektoe komt of moslim is, hij zet vraagtekens bij een bepaalde tekst. Daar hoeft niet de hele moslim gemeenschap bij betrokken te worden.
Dat is het zelfde als je zegt 'Ja, maar hunnie doen 't ook' .
Nee, het was verbeter de wereld begin bij jezelf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij je eigen gemeenschap was het toch?
Als hij het zo op heeft met homo's dan moet ie ook eens zijn nek uitstekken als zijn eigen gemeenschap homo's aanpakt maar dat doet hij niet. hij gaat net als meer politici voor het makelijke scoren.
En nou had het een islamitische school moeten betreffen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:55 schreef buachaille het volgende:
Nou die school heeft groot gelijk. Straks staat er zo'n figuur met een leren pet op zijn hoofd voor de klas les te geven. En een vegetarier wordt toch ook niet aangenomen als secretaresse bij de Vereeniging der Nederlandsche Slagers.
Natuurlijk zal links Nederland wel weer op zijn achterste benen staan, maar als die zelfde leren pet de ledenvergadering van de Partij van de Dieren gaat bezoeken zal hij ook weggekeken worden door de verganistische achterban.
Wij zijn zijn eigen gemeenschap. Dat jij nou alleen maar bij blanke Nederlanders wilt horen. Aboutaleb vertegenwoordigt mij ook!!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij je eigen gemeenschap was het toch?
Als hij het zo op heeft met homo's dan moet ie ook eens zijn nek uitstekken als zijn eigen gemeenschap homo's aanpakt maar dat doet hij niet. hij gaat net als meer politici voor het makelijke scoren.
En dat doet ie niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:14 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet je wanneer Aboutaleb bij mij respect gaat kweken als hij ook openlijk en publieke ook de ander bevolkingsgroepen aanspreekt die vanuit hun cultuur homointollerant zijn en niet alleen deze christelijke school
Ik heb hem behalve dit voorval nog nooit andere groepen op dit feit aanhoren sprekenquote:
Nee, jou ontgaat wel meer. Maar nu weer even serieus ontopic. Bij alles wat Aboutaleb zegt ga je zeggen dat hij eerst de moslims moet aanspreken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb hem behalve dit voorval nog nooit andere groepen op dit feit aanhoren spreken
Dan moet je je neus eens in wat anders dan de Telegraaf steken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb hem behalve dit voorval nog nooit andere groepen op dit feit aanhoren spreken
Heb je dan wat linkjes voor mij?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:23 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan moet je je neus eens in wat anders dan de Telegraaf steken.
Nee, zo te zien heb je zelfs helemaal geen onderwijs genoten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, ja en voor de duidelijkheid ik lees geen Telegraaf![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:28 schreef wonderer het volgende:
Ik snap dat ze het vanuit de opvatting die volgens sommigen in de bijbel staat doen, maar het is wel een beetje raar dat ze dan geen andere mensen specificeren, zoals vrouwen, mensen die buiten het huwelijk seks hebben gehad, mensen die wel eens iets gestolen hebben en weet ik wie er nog meer op de zwarte lijst staan. Dit uitlichten van homoseksualiteit vind ik een beetje te ver gaan. En dat ze er bijkans trots op zijn dat er geen homo's op hun school werken maakt me misselijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |