quote:Op maandag 15 januari 2007 18:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te vragen maar gelukkig doe jij het
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Kreng!
Ik weet die van jou lekker al!
![]()
![]()
Gokje: Henk?quote:
Wat liefquote:Op maandag 15 januari 2007 18:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Gokje: Henk?sorry Vivi
![]()
Ik kwam hier alleen maar om bijna-mama-Nikky veel succes te wensen woensdag!! Ben heel benieuwd naar jouw baby-meisje
quote:Op maandag 15 januari 2007 18:08 schreef Brighteyes het volgende:Slaapmeisje! Ga je dan strakjes wel vertellen welke naam het niet geworden is!
* Brighteyes is altijd afgrijselijk nieuwsgierig naar namen en overwegingen.
Ik ging er stiekem vanuit dat we die wel te horen kregen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]Ja hoor ik zal strakjes wel vertellen welke naam het niet geworden is. Wil je dan ook weten welke naam het uiteindelijk wél geworden is?
![]()
Daar ben ik wel gevoelig voor, maar ik ga het toch niet vertellen. Wie weet bedenken we ons morgen weer en willen toch weer de naam gebruiken die we eerst in ons hoofd haddenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:49 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Zover krijgen we je vast niet maar ik word nu wel nieuwsgierig naar de afgevallen naam.
Als ik je nu heel lief aankijk?
Ja leuk, en dan hopen dat ie ook impotent wordtquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan hopen dat ie ook impotent wordt
Aha, op die fiets...duurt even. Wauw, wat is dat duidelijk, zeg...Pfff en wat duurt het dan nog lang voordat flensjes mogen...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:02 schreef p_iglet het volgende:
Marit wat super fijn nieuws!!![]()
kp... een hoofdje met een neusje en 2 handjes voor de ogen als ik het goed heb...
Nee, woensdagochtend.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Nikky, begrijp ik het nou goed ? Ga je dus al morgen naar het ziekenhuis ? Wat een spannende toestand allemaal. Trek je de kar nog een beetje ?
Waahhaaah!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan hopen dat ie ook impotent wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |