quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
En ook al hebben deze bevolkingsgroepen losse handjes, een derde exemplaar hebben ze niet.
Nee. Dan had er geen zak aan geweestquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens was het ook leuk geweest als het een blanke Nederlander was geweest.
Je draaft iets door yvonne. Haal even diep ademquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:19 schreef yvonne het volgende:
En dat geen hulp willen hebben, meesterlijk!
Ik HOOR het gewoon, kanker, kanker, kanker!
Gedaan:')quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:20 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je draaft iets door yvonne. Haal even diep adem![]()
Ja maar dan had hij kunnen rekenen op hulp.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens was het ook leuk geweest als het een blanke Nederlander was geweest.
quote:
Ik wil je wel een duwtje geven hoor..quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:23 schreef buzzer het volgende:
Waarom zie ik zulke dingen nou nooit gebeuren
Ik zie het ook helemaal voor me! Geniaal!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:19 schreef yvonne het volgende:
En dat geen hulp willen hebben, meesterlijk!
Ik HOOR het gewoon, kanker, kanker, kanker!
mooiste zou zijn als ik de camera van mijn telefoon aan had gehad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Mooiste zou zijn als hij ook nog eens dit topic zou lezen!
Die werd aangeboden en sloeg die af, zoals ik t leesquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij kunnen rekenen op hulp.
quote:
lezen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Mooiste zou zijn als hij ook nog eens dit topic zou lezen!
Of een oud opaatje die tegen hem zegt: "kijk, dat probleem heb ik nu ook altijd.. "quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:10 schreef bas_soldaat het volgende:
Super grappig
was nog leuker geweest als er net een groep giechelende puber wijven er naast stonden te lache...
En dan in slow-motion iedere keer herhalen tot die broeken weer uit de mode zijn..quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef ruffian het volgende:
Iedereen heeft voortaan een mobieltje met camera
En jij!!! goftedomme dat had je moeten opnemen![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
En dan in slow-motion iedere keer herhalen tot die broeken weer uitooit eens in de mode zijn komen..![]()
heb je een hand vrij? kun je mij ook ff helpenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:41 schreef Maikuuul het volgende:w00t goede OP
Heerlijk stukje tekst
ff rukken
Maikuuul heeft al een doel in zijn levenquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
ff rukken
Ik ga even die gast daar filmen, volgens mij zakt zn broek zo af en dan valt ie in die plas daar en dan roept ie kanker terwijl hij opstaat, hopelijk heb ik gelijk en film ik nu met een goeie reden!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:15 schreef ruffian het volgende:
Iedereen heeft voortaan een mobieltje met camera
En jij!!! goftedomme dat had je moeten opnemen![]()
Niet dus, nu moet 'ie een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:11 schreef Wadloper het volgende:
Dat zal hem leren om van die lelijke broeken te kopen!![]()
![]()
Maar hopelijk bedenkt die pauper nou wel dat hij dus een minder lage broek moet kopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:14 schreef Lyr het volgende:
[..]
Niet dus, nu moet 'ie een nieuwe kopen.
gadverdamme smeerpijp! Stuk loeder!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:42 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
heb je een hand vrij? kun je mij ook ff helpen![]()
Vieze fantasie van jou..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:39 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Viel ie niet voor de trein?
Euwned to the beun?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef VonHinten het volgende:
Typisch gevalletje van euwned to the beun dacht ik zo.
Mooi dat dat kan.
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Als in: verpauperde versie van owned to the bone![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
wat zijn we elkaars tijd aan het vernoiken he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |