Het zal - zoals alle voedsel op stations - wel weer smerig en duur zijn.quote:De Nederlandse Spoorwegen stappen in döner kebab. Nog deze maand opent de NS een eerste winkeltje op Amsterdam CS waar de broodjes vlees naar Turks recept worden verkocht.
De keten gaat 'Döner Kebab' heten en er komen er de komende jaren in totaal twintig van in Nederland. Dat zei commercieel directeur Jan Huurdeman van Servex, de exploitant van de voorzieningen op de Nederlandse stations, woensdag op een congres over foodservice in Amsterdam.
NS komt met Döner Kebab
Ja, als ze het "Chocolaterie Kebab" hadden genoemd had dat vast weer voor verwarring gezorgd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goede naam.
Ja dat gaat ze al erg goed af.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:45 schreef Tinkepink het volgende:
Laat ze zich bij hun corebusiness houden - het op een nette manier vervoeren van mensen.
Hang er van af hoe snel je spijsvertering werktquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:07 schreef SlimShady het volgende:
nah, toch geen kebab voor werktijd of voor het uitgaan![]()
Ik verbaas me er inderdaad ook altijd weer over dat de döner daar zo goedkoop en toch goed kan zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:02 schreef Reza-impreza het volgende:
Er is maar 1 lekkere dönertent op het station en dat is in utrecht , in de buurt bij de roltrap naar spoor 1 of 2 , deze gasten delen samen met een patatzaak de winkel , voor 2,50 ( waar vind je dat nog) heb je een lekkere pannekoek döner mmmmmmm
En heel wat natte windenquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:26 schreef MouseOver het volgende:
Dat wordt een heerlijke geur in de treinen
Waar je dat nog vind ? In Overvecht op het plein voor de Dirk, ook daar is ie top en maar 2,50.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:02 schreef Reza-impreza het volgende:
Er is maar 1 lekkere dönertent op het station en dat is in utrecht , in de buurt bij de roltrap naar spoor 1 of 2 , deze gasten delen samen met een patatzaak de winkel , voor 2,50 ( waar vind je dat nog) heb je een lekkere pannekoek döner mmmmmmm
De NS maakt meer winst op hun restaurants dan op het reizigersvervoer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:45 schreef Tinkepink het volgende:
Laat ze zich bij hun corebusiness houden - het op een nette manier vervoeren van mensen.
Toch is de NS in eerste instantie een vervoerder en geen restaurateur.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:48 schreef freako het volgende:
[..]
De NS maakt meer winst op hun restaurants dan op het reizigersvervoer.
Ja. Maar als meer winst op de restaurants de Spoorwegen er van kan weerhouden om de kaartjesprijzen te verhogen zou dat toch leuk meegenomen zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch is de NS in eerste instantie een vervoerder en geen restaurateur.
Ik vermoed dat het bedrijfsresultaat van de Smullers en aanverwanten geen invloed hebben op het resultaat van het vervoersgedeelte van de NS, dwz ik denk niet dat het eten van een extra patatje invloed heeft op de prijs van een treinkaartje.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. Maar als meer winst op de restaurants de Spoorwegen er van kan weerhouden om de kaartjesprijzen te verhogen zou dat toch leuk meegenomen zijn.
Met deze manier van redeneren wordt je niet oud , welkom op deze planeet.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Lijkt me sterk dat een commercieel bedrijf zijn best gaat doen, om op een bepaald bedrijfsonderdeel meer winst te maken, zodat ze ergens anders minder op kunnen verdienen...
Een mens mag toch hopen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het bedrijfsresultaat van de Smullers en aanverwanten geen invloed hebben op het resultaat van het vervoersgedeelte van de NS, dwz ik denk niet dat het eten van een extra patatje invloed heeft op de prijs van een treinkaartje.
Was net in Haarlem, daar zat er ook eentje. Het is dat ik geen vlees eet, maar het ruikt wel lekker.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die zijn er toch al ze zitten zowel in Eindhoven als Tilburg (de doner expres dacht ik dat ze heten) en die zijn zpot goedkoop
Eerst heft de NS zo veel mogelijk loketten en wachtruimtes op.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch is de NS in eerste instantie een vervoerder en geen restaurateur.
je vergeet je tags te beginnen en eindigen met <sarcasemode> </sarcasmemode>quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:58 schreef Appelperenstroop het volgende:
Maar goed, ik ben ze dankbaar voor de Smullers.... daar kan ik niet omheen!
Die in Haarlem bij de hoofdingang rules , wat mij betreft de beste van Nederland, je moet daar deluxe pizza Kip eens proberen met alles erop en eraanquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Was net in Haarlem, daar zat er ook eentje. Het is dat ik geen vlees eet, maar het ruikt wel lekker.
Waar je precies hetzelfde vlees geserveerd krijgt hoogstwaarschijnlijk, maar dan krijg je het niet van piet of henk maar van Gohkan of Ozzy.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan zal denken om een broodje doner van weet ik wat voor onrein vlees te kopen van een of andere Jan of Henk. Voor de echte doner ga ik wel naar mijn vaste stek.
Makkelijke gelijkmaker: Eindelijk een döner kebab zaak waar ze wel Nederlands spreken..quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Geen haar op mijn hoofd die er aan zal denken om een broodje doner van weet ik wat voor onrein vlees te kopen van een of andere Jan of Henk. Voor de echte doner ga ik wel naar mijn vaste stek.
Daarom zeg ik ook, mijn vaste stek. Uit het eigen netwerk zeg maar. Het is niet dat ik zomaar iemand vertrouw, enkel omdat hij Turk is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waar je precies hetzelfde vlees geserveerd krijgt hoogstwaarschijnlijk, maar dan krijg je het niet van piet of henk maar van Gohkan of Ozzy.
Las dit ook in de metro gisteren.. dit is niet nieuw. Ze heten trouwens Doner Company.. O.a. in Breda en Tilburg zijn al vestigingen van Döner Company, recent geopend. De prijs valt idd heel erg mee. En t is lekker ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die zijn er toch al ze zitten zowel in Eindhoven als Tilburg (de doner expres dacht ik dat ze heten) en die zijn zpot goedkoop
Met wat kapotgekookte bloemkool in plaats van sla.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oneetbare gereformeerde hap wordt dat....draadjesvlees met vette sju op een bolletje, denk ik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |