Nee ze hadden alleen de chip vervangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Had je toen een nieuwe Cube gekregen?
Blijf ik schandalig vindenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
Kopie. Nooit origineel meegeven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef Neverstop het volgende:
Stomme vraag, zou ik m'n aankoopbewijs erbij moeten doen?
Ze willen het juist niet overdraagbaar houden. Je koopt dan ook niet vc-games, je krijgt alleen een licentie om ze te mogen gebruikenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:47 schreef FJD het volgende:
Blijf ik schandalig vindenKoppel die aan iets wat tenminste overdraagbaar is.
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:42 schreef Neverstop het volgende:
Nou ik "moest" toch al opnieuw beginnen van mijn vriendin, want ze wil meekijken dus opzich kan ik ermee leven.
Ik had zonet trouwens een stuk jongen aan de telefoon die een stuk meer klantgericht te werk ging. Hij wist ook WEL wat artifacts zijn en adviseerde mij om de console verzekerd in de originele doos te versturen. Op zo'n manier dat ze niet kunnen zien dat het een Wii is, hij raadde me aan hem gewoon in te pakken. Dat ga ik denk ik maar doen dan, met een brief erbij wat er precies verkeerd aan is.
Ook wist hij me te vertellen dat savegames worden overgezet naar een eventuele nieuwe console.
Thnx voor de tip! Ik had 'm gewoon zo verstuurd over een uurtje, ik ga 'm maandag wegbrengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
pas na het weekend inpakken he, pakketjes doen ze niets mee int weekend.
is minder veilig als ie t hele weekend op het postkantoor ligt...
en je kan nog ff spelen!![]()
Dit is er mis met mijn Wii.quote:Er ontstaan zogenaamde “artifacts” op verschillende plaatsen in het scherm tijdens spelen. Soms te zien als witte puntjes, maar ook vaak als groepjes “verkleurde” en “bewogen” pixels bij elkaar. Het is erg storend tijdens het spelen.
Ik weet niet exact hoe lang de problemen zich al voordoen. Vandaag is het probleem duidelijk aan het licht gekomen nadat ik het spel Rayman Raving Rabbids voor het eerst in mijn Wii stopte (even daarvoor gekocht). In dit spel zijn de artifacts echt ontzettend duidelijk te zien, vooral in de donkere mini-games zoals “koe slingeren”. Maar in de arena waar je je voor het spelen bevindt zijn ze ook zichtbaar.
Hierna heb ik gekeken of de problemen zich ook voordoen in mijn andere games (Wii Sports en Zelda), hier zijn ze eveneens te zien. Het lijkt echter alsof ze in Rayman opvallender aanwezig zijn.
Vooral een stukje linksboven en rechtsboven van het midden van het scherm zijn de artifacts goed te zien. Ze doen zich echter over het hele scherm voor, de plaatsen lijken ongeveer gelijk te blijven.
Hier nog een discussie over hetzelfde probleem:quote:Hoewel de console al volledig los staat en zijn lucht makkelijk kwijt kan heb ik de console in eerste instantie volledig losgekoppeld en nog verder verwijderd van eventuele obstakels. Na een tijdje nogmaals geprobeerd, het probleem bleef echter.
Ik heb de console ingesteld op 60Hz in plaats van 50Hz, geen verschil.
De console horizontaal geplaatst in plaats van verticaal, geen verschil.
Mijn andere spellen geprobeerd (Wii Sports en Zelda). Hoewel in mindere mate, of misschien minder opvallend, zijn de artifacts ook in deze games te zien.
De Wii heb ik vervolgens op een andere TV aangesloten, het probleem was daarop echter ook gewoon te zien.
Ga ik ook wel vanuit, hij gaat niet voor niets terug naar Nintendo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:58 schreef Nollem het volgende:
Bij mij is er bij Rayman niets opgevallen, ook bij zelda en play en sports niets... dus ik denk dat het echt aan je Wii ligt
cut de boelshit. hij is gewoon verrot. klaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je artifacts op je beeldscherm ziet ligt het aan het geheugen in je wii dat gaar is. Een tv of kabel kan geen artifacts veroorzaken.
Lol, paar pagina's terug en je kunt het lezen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
iemand toevallig warioware al opgepikt?
Daarom, waarschijnlijk videochip naar de maan of een warmte probleem. Laatste is onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Als je artifacts op je beeldscherm ziet ligt het aan het geheugen in je wii dat gaar is. Een tv of kabel kan geen artifacts veroorzaken.
Nog steeds uitverkocht?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef Evad het volgende:
[..]
Lol, paar pagina's terug en je kunt het lezen...![]()
Anyway, ik heb nog steeds geen Wii
Wow, spooky. Lijken wel verborgen boodschappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Daarom, waarschijnlijk videochip naar de maan of een warmte probleem. Laatste is onwaarschijnlijk.
Zo ziet het eruit:
Plaatje 1
Plaatje 2
In Rayman zit m'n hele scherm vol tijdens sommige mini-games, vooral koe slingeren.
Niet zelfgemaakt btw, ben "blij" dat er anderen zijn met hetzelfde probleem. Weet ik tenminste zeker dat ze me zo niet voor gek verklaren daar in Nieuwegein.
Hehe, ja "breng mij terug naar Nintendo" dat staat erquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:46 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Wow, spooky. Lijken wel verborgen boodschappen![]()
die kan je over laten zetten door nintendo, ben je alleen je wii een tijdje kwijtquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef Haay1971 het volgende:
Hoop voor je (Neverstop) dat je dan nog geen VC games gedownload hebt, want die zijn aan je Wii gekoppeld, en als je een nieuwe Wii krijgt, dan ben je die dus ook kwijt.
wii en overheatenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:34 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hehe, ja "breng mij terug naar Nintendo" dat staat er.
EDIT:
Deze heeft het echt erg:Plaatje
En hier een topic op het officiële nintendo forum.
Ik snap niet dat de tech support zegt dat ze nog nooit van het probleem hebben gehoord terwijl ze in de USA die dingen met stapels omruilen vanwege het probleem. Ik dacht dat het overheaten van de Wii ook niet zo'n geheim was.
Wel apart dat ik de eerste ben op fok. Het lijkt erop dat de problemen zo rond de 3 weken na aanschaf ontstaan (afhankelijk van hoe vaak je 'm gebruikt natuurlijk). Sommigen houden het echter op 20 uur.
Moeilijk iets over te zeggen though.
Zoek er maar is op, die van mij was ook als ie "uit" stond al vrij warm, door WiiConnect24.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
wii en overheaten
dat ding is hier nagenoeg ijskoud
lees: ik vind em absoluut niet warm...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Zoek er maar is op, die van mij was ook als ie "uit" stond al vrij warm, door WiiConnect24.
Wifi uit en hij is koud.
Als die van jouw steenkoud is terwijl WiiConnect24 aan staat dan moet je er blij mee zijn, dat is duidelijk.
Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
lees: ik vind em absoluut niet warm...
maar ik weet natuurlijk niet wat hij max kan hebben...
overigens staat hij bij mij ook helemaal vrij (links en rechts.., staat op z'n zij)
Who made you an english teacher?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Yeah learn(t)(ed) my English by playing The Curse of Monkey Island... ARRRRRRR
Het lijkt inderdaad ook heel erg op het videokaart probleem wat ik bij mijn computer had. Deze gaf ook soortgelijke artifacten toen de koelventilator van de videokaart stuk was.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Bij mij ook, ben dit weekend niet thuis anders zou ik er een foto van maken. ongeveer 15 centimeter aan elke kant en een centimeter of 40 achter, boven helemaal vrij. Staat ook verticaal.
En ik bedoel met warm niet dat je je vingers eraan brand nee, maar hij is duidelijk niet uit als ie "uit" staat.
idd, heb helaas geen tijd om te spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wario Ware is weer heerlijk dom zeg![]()
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:43 schreef mschol het volgende:de IGN Zelda: TP Guide in pdf formaat weten te bemachtigen
uitprinten is echter wel duur: 210 pagina's waar minimaal 2plaatjes pp staan
das wel erg.. die van IGN (alleen beschikbaar voor IGN Insiders ) is slechts 17MBquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Waar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De officiële guide is ook te downloaden.... een PDF van 58 MB
Ik vertrouw wii gamer meerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 10:57 schreef R_B het volgende:
SSX blur verschijnt op 15 maart
zie: http://www.wii4all.nl/forum/viewtopic.php?t=133
Ik heb zin in FE!! Hopelijk zijn de anime cutscenes nu wel in een goede kwaliteit.. Bij FE:POR zagen ze er iig niet uit. Dithering all over ze place.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Fire Emblem scans
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_03.jpg
http://www.ngcfrance.com/images/news/wii/fire_emblem/scan_04.jpg
Wiimote minigamesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:18 schreef s0ul1991 het volgende:
Nu ik toch bezig ben
Mario Party Scan
http://www.ngcfrance.com/(...)_party_8/scan_01.jpg
Hey kijk, een PSP gamequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
vegas is geen exclusive hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:03 schreef depax het volgende:
Rainbow six las vegas is uitgesteld naar maart maar hij komt volgens veel retailers echt eraan.
Zou toch super zijn aangezien het toch x360 exclusive was ?
betekend dat het een port van de 360 moet worden en je dan toch mooie beter dan gc gfx moet krijgen.
Trouwens net een smooth moves gehaald en mijn preorder gaat naar een vriend. ( moest tot volgende week wachten)
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygamequote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:35 schreef Lexie het volgende:
Vet, ik wil die Mario Party! Is er al een release date bekend?
Ik heb er zelf twee al tweequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat 3 extra wiimotes 120 euro kost. Ben je 180 euro kwijt voor een leuke partygame.
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:25 schreef Mortale het volgende:
De 3e zelda tempel is veelste groot.
Achja, ben momenteel ff het overzicht kwijt, komt wel weer terug als ik verder speel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Lexie het volgende:
Verkoop hem dan maar, want kleiner worden ze niet.
tja geen idee wilde gisteren beginnen maar t was dubbel happy hour dus lopen was al moeilijk zat.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik heb zonet een 16Mb SD kaartje gevonden (kwam met de camera, bedacht m'n vriendin).
Heeft iemand enig idee hoeveel Wii saves innemen? Gaat eigenlijk vooral om Zelda, de Mii's kan ik ook op m'n remote's storen.
je kan wel uitekenen wat 1 block is (en dan doorrekenen naar de gewenste sd kaart grootte)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:07 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vind dat savesysteem zo stom, met blocks werken. dat moet gewoon in kb's veel duidelijker
Niet echt bekent met de serie zeker?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
"uber trick".... lol![]()
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:33 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Niet echt bekent met de serie zeker?
Uber tricks zitten er al sinds deel 2 (Tricky) in
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoiii even een vraagje... steeds als ik achter me pc zit staat er een verbruiker is verbonden met de Wii. Maar mijn Wii staat gewoon uit. Is dit normaal dat de Wii zelf verbinding maakt. Het lampje brand uiteraard wel oranje.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zit vast bij wario wareOp een gegeven moment heb je een boss van die twee honden, ik weet hun naam niet ( je zit constant in een auto tussen de minigames door, en bij de bosse moet je je wiimote op je hoofd leggen
NiemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
nee, ik heb er nog geen spel van gespeeld, maar ik vond het wel geinig dat de uitdrukking "uber" in een spel werd gebruikt....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Broes kent het vast wel. Maar hij doelt op het plaatje dat die gast gewoon op de grond staat te draaien.
hier heeft ie soms als ik em aanzet geen wifi verbinding hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii maakt om de +- 20 minuten verbinding met het internet. Ze download dan mailtjes & mii's & synct het weerkanaal (al gaat dat niet echt lekker).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Niemand
Ohwjah, er was zojuist een wario Ware reclame op RTL 4![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:41 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand welke versie je moet draaien om SD kaartje te lezenm'n 128mb sd kan i niet lezen
![]()
Dan moet ik nog even wachten m'n N-Wi-Fi stick is terug naar nintendo werkte niet meer en de lan adapter is uitgesteltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewoon even updaten, in de eerste update zat de SD kaart ondersteuning ().
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:51 schreef Chrizs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Als het niet automatisch gebeurd moet je A indrukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan niks gebeurd heb je denk ik een bug
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.quote:Op zondag 14 januari 2007 09:26 schreef linebear het volgende:
eindelijk weer wii-en... heb hem gemist tijdens de vakantie. Vooral omdat er geen sneeuw lag
Dan maar SSX kopen straks
Lol..meenemen op vakantie? dat gaat me toch wel ietsjes te ver..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet meegenomen op vakantie? De Wii is wel lekker compact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |