Dank u heer janquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:00 schreef Solingjan het volgende:
Genniet er van Syb. En zeker van je PA
Veel plezier morgen.
voor de waslijnen, die zijn nu doorgeknipt(lijntjes waren erg eh verroest zeg maar), maar die komen wel weer terug straks)quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef richie29 het volgende:
Als ik het zo bekijk is dat huis van jou straks extreem veel beter dan het ooit geweest is ten tijde van de oplevering na de bouw
De hele aanblik van je huis is echt fraai...zeker de achterkant met je bling bling terras
Waar zijn de uitstekende palen in het hekwerk op het achterste deel van het platte dak eigenlijk voor? Of moeten die nog gewoon afgekort worden?
Ik ben ff jouw renovatie topics aan het doorspittenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:11 schreef Cybersijp het volgende:
Aritha,
Agnes platen zijn echt makkelijk hoor! Je kan ze in diverse vormen en kleuren krijgen(60/60 en 60/120) verder hebben wij gekozen voor wit stuco. Daar zit dus meteen een soort van koreelstucwerkmotief op. Je hoeft het niet meer te schilderen(kan naderhand natuurlijk nog wel) Plus je mag het gewoon met een sopdoek afnemen zonder dat je de verf eraf trekt/veegt/oplost
Ik heb zelf een hele goede prijs betaald ¤27,50 inclusief voor vier platen 60/120 (2.88 m2) Normaal zie je ze regelmatig in de bouwmarkt liggen etc maar de laagste prijs welke ik gezien heb is¤28,95 (gamma)
Er komt nog een" deurenwand"voor de kast, deze gaat gemaakt worden door de meubelmaker welke ook een boel van onze meubels gemaakt heeft. Straks past alles dus perfect bij elkaar
Vergeet niet dat je nog een hoop handelingen moet doen om gips op een mooie manier te verwerken(palmuren, schuren, naden afdekken met gaas, saucen(knappe latex is zekers niet goedkoop), plus er zit relief in.
http://www.agnes-one-step.nl/
Allereerst dank voor je interesse in mijn verherbouw natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:09 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Ik ben ff jouw renovatie topics aan het doorspitten![]()
Nu zie ik dat jij die Agnesplaten per 4 voor 27,50 hebt gekocht, waar als ik vragen mag?
En over die kozijnen (meranti?) met HR+ glas, wat ben je daar ongeveer per m2 aan kwijt geweest en hoeveel aan die deur (schuifdeur?) naar de tuin. Ik loop overal te zoeken online naar prijzen van kozijnen met HR+ glas, maar vind niet echt nuttige info..
Wellicht dat je dit al es eerder in je topic beantwoord hebt, maar ik kan het zo snel niet terugvinden
Ga zo door! Het beloofd i.i.g iets mooi te worden voor in de zomer als ik het zo zie..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Cybersijp het volgende:
[afbeelding]
laatste stukje wand wat de stucadoor gedaan heeft, denk nou niet hij heeft een stukkie vergeten das dus express gedaan, wordt nl. nog betimmerd
[afbeelding]
en we hebben een "witte"serre, al is het nog wel grondverf. Wit is het in ieder geval wel. De schuifpui is overigens vandaag niet geschilderd. Deze staat al vanuit de fabriek in de grondverf. ff schuren en hoppa de bling bling erop volstaat hier dus
[afbeelding]
ander aanzicht , eveneens van serre/bijkeuken
Zal ook ff plaatje posten van toen hij nog "grijs"was:
[afbeelding]
Lijkt net niks gebeurd, maar neem van mij aan t is best ff een werkje twee keer die handel in de chat zetten![]()
ja zekers, t is alleen "lastig"(to say the least) dat ik vanwege mijn werk als chefkok in de horeca zo verdomd weinig tijd heb om te klussen dan wel te genieten van hetgeen ik fabriceer in de zomer natuurlijk. maar goed het werk dat ik doe zorgt er natuurlijk wel weer voor DAT ik DIT juist KAN doen natuurlijk, anders had het bij een "simpel"twee onder een kap gebleven met 30 m² tuin, lastig hoor keuzes keuzes. In ieder geval kunnen mijn twee dames er WEL van genieten. Zeker als er straks gras ligtquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef sanni het volgende:
[..]
Ga zo door! Het beloofd i.i.g iets mooi te worden voor in de zomer als ik het zo zie.. [afbeelding]
zwarte kleigrond overigens, maar op de foto zie je waarschijnlijkwat restzand liggen van een hoop bestratingszand welke we laats gebruikt hebben. Nee prima grondje ligt eronderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef Archont het volgende:
wat voor ondergrond heb je aangebracht voor die zoden?
Zijn wel minder stevig dan ingegroeid gras, voetballen ed zie je redelijk goed schade. Was toch het geval bij ons.
Dank voor je antwoordquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Allereerst dank voor je interesse in mijn verherbouw natuurlijk
De antwoorden:
De kozijnen zijn niet per m² gekocht inclusief glas(wist geeneens dat dat gangbaar idee was overigens..., maar komt vast omdat we het hier over Texel hebben natuurlijk)
De Agnesplafondplaten heb ik bij de lokale fixet markt vandaan, kwestie van dealtje sluiten op het moment dat er een (redelijk) interessante actie loopt bij de bouwmarktconcurrent Gamma. waren ook wel 55 pakken wat ik nodig had dus een hele hoop(en dito gesjouw natuurlijk)
De schuifpui met hr+++ glas heeft ons ¤2200,- gekost inclusief plaatsen van dat ding (aanhelen etc etc) Merk is trouwens HBI (levertijd +/- 6 wk)
een garage met hobbyruimtequote:Op zondag 3 juni 2007 08:47 schreef Charisma het volgende:
Cyber- wat ga je dan nog bouwen in de tuin?
tuurlijk is alles in ordequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef Cybersijp het volgende:
bouwvergunning aanvraag de deur uit(leek volgens balie medewerker allemaal in orde)
tuurlijk Gerbenquote:
ik hoor het wel, misschien is het met alleen de foto's ook al duidelijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 01:30 schreef Cybersijp het volgende:
tuurlijk Gerbenmaar de dame aan de balie gaf al aan dat er ook een oude situatie ingetekend moest zijn, en die heb ik volgens mij niet op papier voorbij zien komen. Nou ja we horen het vanzelf wel, moet je nog ff terug naar de tekentafel denk ik(overigens is het dan alleen de bovenaanzicht van de öude"garage intekenen denk ik?
Was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef Cybersijp het volgende:
Vandaag een brief van de gemeente gekregen, met daarin de melding dat de bouwaanvraag ontvangen was, voorts een zaaknummer etc. Ik neem voor het gemak aan dat de zes weken termijn gaat lopen vanaf de datum van datering kennisgevingsbrief![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Waarom heb je ervoor gekozen om het te laten doen? Geen tijd, geen zin, geen ervaring, geen gereedschap, geen ????quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:17 schreef Cybersijp het volgende:
ping update: vandaag is er dus begonnen met het straatwerk voor de deur bij ons.
Klein tipje van de sluier ,....... t wordt erg mooi
Zal morgenochtend wel eens wat fotos maken , nu weer te werk al dat moois moet nl. ook nog gewoon betaald worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |