ik ben niet getrouwd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:44 schreef pirke het volgende:
[..]
Eigenlijk begon het 3 weken voor het huwelijk al... maar had misschien ook te maken met de spanningen van het huwelijk en de verhuizing naar Canada 1,5 week na het huwelijk, dus toch maar doorgezet, maar al snel bleek dat de twijfels gegrond waren en lekker tot rust komen in Canada zat er niet in nee. We hebben het nog wel langer dan drie weken geprobeerd ja. Zit jij op 3 weken dan??
Aha. mag ik een mooi OP van maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt de vorige gesloten, dus je moet een nieuwe openen![]()
spuit 11
Zo hee, lekker ....ook voor je orenquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:43 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ben je mal. Een heel weekend naar Nürburg(1300 euro)
Daar ga je natuurlijk voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo hee, lekker ....ook voor je oren![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef pirke het volgende:
@X-fi: laten we van 2007 een mooi jaar maken, zonder al die moeilijke momenten!
Be our quest.quote:
Joh?quote:
Paint ofzoquote:
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef X-fi het volgende:
[..]
Joh?![]()
Maar ik neem ook wat dingen op (wat de moderatoren van ons verwachten
)
Ziequote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik de OP van de slowchat hoeft niks specifieksHooguit een linkje naar de vorige
Was al met plaatje begonnen (foto)quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Paint ofzo.
Niet een giga op van maken hoor. Doen we hier niet aan.
Ook geen banners van mijn part een plaatje of een foto
Het is geen tweakers!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Zie
Het is hier allemaal heel simpel enzo. Geen gedoe met openingsposten, banners, plaatjes enzo.
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |